جوکار

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با بیان اینکه مجلس و دولت با جدیت پرونده فوت مهسا امینی را بررسی می کنند، گفت: از خانواده امینی دعوت کردیم برای بیان اظهارات خود به مجلس بیایند.

به گزارش مشرق، محمد صالح جوکار با اشاره به ماموریت رییس مجلس به کمیسیون امور داخلی برای بررسی پرونده فوت خانم امینی گفت: کمیسیون امورداخلی در این راستا گزارش کامل در مورد پرونده فوت خانم امینی را از فرمانده انتظامی و پزشک قانونی اخذ کرده و  ماموران اورژانس هم مشاهدات خود را به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها  ارائه دادند، علاوه بر این فیلم ۳۳ دقیقه‌ای مرحومه امینی از زمان بازداشت تا حضور در مرکز انتظامی و اعزام به بیمارستان در کمیسیون امورداخلی مورد بازبینی دقیق قرار گرفته است.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها اضافه کرد: از خانواده  امینی دعوت کردیم برای بیان اظهارات خود به کمیسیون شوراها بیایند و مقرر شد که امکانات ایاب و ذهاب و اسکان در تهران برای خانواده  امینی فراهم شود، زیرا این اظهارات می‌تواند برای روشن شدن این پرونده تاثیرات مثبتی داشته باشد.

 جوکار تصریح کرد: گزارشات مکتوب پزشکی قانونی در مورد سم شناسی و پاتولوژی باید به صورت مکتوب به کمیسیون امور داخلی کشور و شورها اعلام شود تا بعد از جمع بندی این پرونده نتیجه نهایی به سمع و نظر ملت شریف ایران برسد.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس با جدیت پیگیر پرونده خانم امینی هستند از مردم خواست که آرامش خود را حفظ کنند و تحت تاثیر تبلیغات منفی معاندین نظام و رسانه‌های بیگانه قرار نگیرند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    14 0
    دیگه حالمون و بهم زدن جمعشون کنید مردم کار و زندگی دارن الاف اینا نیستن
  • بی نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    7 3
    زودتر ازاین باید این کار انجام می‌شد در ضمن خانواده این زن مرده همه جا با همه شبکه ها مصاحبه میکنند بعد به طرز مسخره ای تکذیب میکنند ،اگر خانواده امینی منطقی‌تر رفتار می‌کردند شاید الان شرایط طور دیگری می بود
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    16 3
    نماينده های به درد نخور
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۱
    14 4
    به نظرم نباید اینقدر به اینها بها بدهند. آن هم کسانی که علنا دارند با تروریست ها همکاری میکنند.
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    0 0
    اصلا دیگه چه اهمیتی داره؟؟ آقایون نماینده! شماها هم انگار دوست دارید این قضیه رو تا ابد داغ نگه دارید؟ این خانواده هر کاری خواستند کردند و هر بلایی خواستند سر کشور آوردند حالا باید منتظ بمونند تا نتیجه توسط مراجع رسمی اعلام بشه. والسلام

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس