کد خبر 1423308
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۵
وقوع انفجار در مقر الحشدالشعبی در بصره و درگیری با اشرار مسلح+ فیلم

منابع امنیتی عراقی با اشاره به وقوع انفجار در مقر الحشد الشعبی در بصره، گفتند نیروهای مردمی در حال مقابله با حمله گروه‌های مسلح به مجموعه کاخ‌های ریاست‌جمهوری در این منطقه هستند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های عراقی بامداد سه‌شنبه خبر دادند که ۳ انفجار شهر بصره در جنوب این کشور را را لرزاند.

طبق گزارش‌ها، این انفجارها مقر سازمان «الحشد الشعبی» در بصره را هدف گرفته و پس از آن صدای تیراندازی متناوب از سمت شهرک «التنومه» شنیده شد.

کانال تلگرامی «صابرین‌نیوز» گزارش داد: «۸ فروند راکت کاتیوشا به نزدیکی مجموعه کاخ‌های ریاست جمهوری در بصره برخورد کردند. الحشد الشعبی در حال مقابله با حمله تروریستی باندهای مسلح به مجموعه کاخ‌های ریاست جمهوری است».

این رسانه عراقی ضمن  اشاره به برخورد ۴ فروند راکت کاتیوشا به منطقه التنومه در بصره، به نقل از منبع امنیتی نوشت: «بمب‌گذاری در بصره، بار دیگر مقر الحشد الشعبی را هدف قرار داد».

صابرین نیوز با بیان اینکه تعداد راکت‌های کاتیوشای شلیک‌شده به سمت مجموعه کاخ‌های ریاست‌جمهوری بصره به ۱۴ فروند رسیده، خبر داد: «حداقل ۱۲ نفر در جریان حملات تروریست‌ها کشته یا زخمی شدند».

این رسانه عراقی دقایقی بعد گزارش داد که الحشد الشعبی حمله اشرار مسلح به منطقه التنومه را دفع کرده و این افراد مجبور به عقب‌نشینی شدند.

حدود یک هفته قبل نیز ده‌ها نفر از آشوبگران حامی جریان صدر با تجمع مقابل ساختمان استانداری بصره و ذی‌قار، درب‌ها را شکسته و وارد ساختمان شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    6 15
    مردم عراق باید مانند مردم لبنان باشند و سلاح را زمین نگذارند وگرنه مانند مردم ایران اسیر می شوند
    • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
      5 5
      شما بیخودی خودت رو جزو مردم ایران جا نزن. مردم ایران همیشه جانشون رو برای حفظ دین و وطن دادن و پوز قدرتهای بزرگ رو به خاک مالیدن. شما جوجه ماشینیهای صهیونیست که عددی نیستید
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    6 6
    آمریکا در حال احیای داعشه.مگا خب ندارید زمستان سختی در پیشه اونم زمستان بدون گاز و سوخت.شاید برخی از کشور های غربی نتونن از این زمستون سربلند بیان بیرون در انگلیس از همین حالا اعتراضات معیشتی و گرونی انرژی و قبض های نجومی گاز و برق شروع شده.اغتشاش و بهم ریختگی اونا رو هم مشاهده خواهیم کرد.آمریکا و غرب میخاد با احیای تروریست ها جنگ داخلی بندازه و مثل سال های قبل نفت کشورها رو غارت کنه.نمونش داعش و غارت نفت عراق و سوریه از ۲۰۱۴ تا اتمام داعش و گاها در برخی نواحی حتی الان.
  • مهدی اسدی IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۲
    2 3
    سلام: بی شرف اگر مردی خودت از لیبرتی پا شو بیا ایران سلاح به دست بگیر تا ببینیم چند مرده حلاجی خود من پیر مرد گردنت را می شکنم . ؟! نشستی زیر باد خنک‌برای جوانان ایرانی نسخه می پیچی ؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس