کد خبر 1423334
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
الهویی: ساپینتو به زبان پرتغالی هتاکی می‌کرد/ هواداران استقلال را روبه‌روی ما قرار ندهید

مربی گل‌گهر با اشاره به حاشیه‌هایی که در بازی این تیم با استقلال به وجود آمده گفت: در جریان بازی الفاظی از سوی کادر فنی استقلال به کار برده شد که درست نبود.

به گزارش مشرق، سعید الهویی دوشنبه شب در گفت وگویی در واکنش به اتفاقات و حاشیه‌های دیدار تیم‌های گل‌گهر و استقلال تصریح کرد: در جریان بازی مسایلی اتفاق افتاد که زمینه‌ساز حاشیه‌های بعدی شد. متاسفانه کادر استقلال در زمان و جریان بازی از الفاظی استفاده کردند که درست نبود و آنها بازیکنان ما را با کلمات نادرستی صدا می‌کردند.

وی ادامه داد: من سال‌ها با همکارانی در ایران کار کردم که پرتغالی بوده و طبیعی است با واژه‌های این کشور تا حدودی آشنا باشم، برای همین وقتی از الفاظ نادرست استفاده شد متوجه شده و طبیعی بود که گلایه‌مند باشیم. 

او گفت: استقلال تیم خوبی است و در این فصل متفاوت بازی می‌کند اما این دلیل نمی‌شود تخلفات آن‌ها را متفاوت از سایر تیم‌ها ببینند. کمیته انضباطی اصل بر گزارش داوری و ناظر بازی تصمیم‌گیری خواهد کرد و امیدوارم این گزارش تمام و کمال در اختیار مسئولان مربوطه قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

لایحه دفاعی ساپینتو آماده شد

مربی گل‌گهر خاطر نشان کرد: ما فقط به دنبال اجرای عدالت هستیم، برخی‌ به دنبال آن هستند تا هواداران استقلال را وارد این جریان کنند و رو در روی ما قرار دهند اما با تمام احترامی که برای آنها قائل هستیم اعتقاد داریم که ساپینتو تخلفاتی کرده که باید به آن پرداخته شود. 

وی در مورد ضربه پنالتی اعلام شده علیه گل‌گهر گفت: این پنالتی درست بود و حرفی نداریم. این برد را هم به هواداران استقلال تبریک می‌گوییم اما همچنان اعتقاد داریم الفاظ به کار رفته از سوی سرمربی آبی‌پوشان درست نبود و باید نسبت به آن واکنش نشان داد.  

الهویی تاکید کرد: متاسفانه برخی از مسئولان استقلال به جای آنکه واقعیت‌ها را ببینند به دنبال فراکنی بوده و از الفاظی استفاده می‌کنند که جای تعجب دارد، اینکه گفته می‌شود مربی گل‌گهر زنجیر پاره کرده‌اند یعنی چه؟ تصاویر را ببینید آیا ما شرایط را به این سمت و سو بردیم؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس