کد خبر 1423380
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
سرانجام خرید واگن برای مترو تهران

رئیس شورای شهر تهران از همکاری بانک‌ها جهت خرید واگن برای مترو خبر داد.

به گزارش مشرق، مهدی چمران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در زمینه های مختلف با وزارت میراث فرهنگی و گردشگری ارتباط داریم و معاون وزیر میراث در کمیسیون ماده پنج و شورای عالی شهرسازی حضور دارد همچنین در بافت فرسوده و ارزشمند تاریخی شهر نیز با این وزارت خانه ارتباط داریم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران افزود: شهرداری تشکیلات گردشگری دارد و از این منظر نیز می‌تواند با وزارت میراث فرهنگی در ارتباط باشد، همچنین دعوت از وزیر میراث فرهنگی به شورا به مناسبت هفته گردشگری انجام شده است.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه میراث فرهنگی می‌تواند در حفظ بازار و کسب و کار مردم وارد شود، گفت: باید ایمنی مردم برای کسبه و مردم حفظ شود و ایمنی آتش نشانی و ساختمان مورد توجه قرار بگیرد. از زمانی که ما فعالیت خود را آغاز کردیم اقدامات خوبی در بازار صورت گرفت.

چمران در پاسخ به پرسشی درباره مترو تهران گفت: مقداری از مبلغ خرید واگن های مترو باید پیش پرداخت می‌شد که دولت پرداخت آن را بر عهده گرفت، اما هنوز مبلغی پرداخت نکرده است.

وی افزود: مقدمات کار انجام شده و بانک‌ها همکاری‌های خوبی در این زمینه داشته‌اند. پیش از این پیگیری‌های لازم را انجام داده‌ایم و تمام ظرفیت‌ها را به کار می‌گیریم که واگن مورد نیاز در داخل کشور تامین شود اما مابقی آن نیز باید از خارج کشور وارد شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس