کد خبر 1423538
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۸
برنامه مناظره‌ محور «شیوه» تعطیل شد؟

حسین شاهمرادی مدیر شبکه چهار سیما درباره توقف پخش برنامه «شیوه» در توییتر خود توضیح داد.

به گزارش مشرق، «شیوه» برنامه ای گفتگو محور است که در موضوعات حقوق و علوم سیاسی و مفاهیم بنیادین آن در ایران، به گفتگو با کارشناسان می پردازد.

این برنامه شب گذشته ۱۱ مهر ۱۴۰۱ از شبکه چهار سیما پخش نشد و شائبه هایی را در رابطه با تعطیلی این برنامه به وجود آورد.

این مناظره شبکه چهار پس از ۱۲ قسمت پخش شدن، بدون اعلام قبلی روی آنتن نرفت و به جای آن مستندی در مورد پرندگان پخش شد، همین مساله باعث انتشار خبرهایی درباره تعطیلی این برنامه شد که حسین شاهمرادی مدیر شبکه چهار سیما در توییتی توضیحی در این‌باره ارائه کرد.

در نوشته حسین شاهمرادی در صفحه مجازی اش در توییتر آمده است: «تعطیلی برنامه «شیوه» شایعه است. از شنبه شب (پنج روز دیگر) به آنتن بازخواهد گشت. تیم تولید، برای ارتقای کیفیت کار، به یک وقفه کوتاه چند روزه نیاز داشت.»

او در توییتر خود در واکنش به نظرات کاربران درباره اینکه چرا این برنامه بدون خبر قبلی پخش نشده است، نوشت: «کسی که بخواهد برنامه را تعطیل کند، کلا تعطیل می کند. چرا فقط پنج روز؟»

او در ادامه عنوان کرد: «در همان زمان برنامه، زیرنویس شد.»

برنامه «شیوه» از ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ بر آنتن شبکه چهار سیما رفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    0 7
    چرت بود مخصوصا فکت های اسدی و صدای فلان این همانی جمهوري اسلامي با ستمشاهی پهلوی بیخود بود یا اون فیاضی با ریش بلندش که ادای فروید ... اسلام عرفانی
    • US ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
      1 0
      اول اینکه فیاضی نه، استاد ابراهیم فیاض! دوم اینکه احتمالا نه میدونی فروید کیه و نه میدونی منظور ابراهیم فیاض از عرفان چیه. قرائت ایشون از عرفان یه چیز دیگست نه اونی که عوام جامعه درک می کنند. نکته سوم: این خط-، این هم نشان+؛ پیش بینی استاد فیاض در مورد تغییرات بنیان کن ناشی از مسائل جنسی به زودی خطری عجیب و بدون سابقه برای جامعه ایرانی پیش خواهد آورد. این رو فارغ از سوگیری های سیاسی و ایدئولوژیک و برادرانه عرض میکنم. امضا، محفوظ روزنامه نگار و نویسنده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس