کد خبر 1423579
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۸
زیباترین شادی پاس گل طارمی در پورتو (عکس)

لحظه‌ای که گل اول پورتو مقابل لورکوزن به ثمر رسید، کارگردان بیش از اینکه به دنبال گلزن باشد، در پی ثبت واکنش سازنده گل بود.

به گزارش مشرق؛  پورتو فصل گذشته با قرار گرفتن در گروه مرگ لیگ قهرمانان اروپا از صعود به دور حذفی و تکرار خاطرات خوش فصل ۲۱-۲۰۲۰ بازماند. این تیم امسال برای جبران در گروه دوم مسابقات شروع بسیار بدی داشت و هواداران خود با متحمل شدن دو باخت متوالی ناامید کرد.

شاگردان کونسیسائو در بازی اول ۲-۱ مغلوب اتلتیکومادرید شدند؛ آنها در بازی دوم برای جبران به مصاف کلوب بروژ رفتند ولی امید آنها برای جبران، نتیجه عکسی داشت و با شکست عجیب ۴-۰ زمین بازی را ترک کردند تا انتقادات به اوج خود برسد.
 
سرمربی پورتو که بعد از دو باخت متوالی و کم‌رنگ شدن شانس صعود، فشار زیادی را متحمل شده بود، در بازی سوم مقابل لورکوزن در شرایطی تیمش را راهی زمین کرد که نتیجه ای جز برد به درد او و پورتو نمی خورد و فقط ۳ امتیاز می توانست، کمی شرایط را تغییر دهد. در چنین شرایطی، مهدی طارمی امید اول کونسیسائو به شمار می رفت.


  شادی پاس گل طارمی در پورتو +عکس

ستاره ایرانی پورتو در شبی که فرصت رویارویی با آزمون را پیدا نکرد، یک بار در نیمه اول گل زد ولی این گل را داور مردود اعلام کرد. مهدی چهار روز پیش در لیگ پرتغال یک گل ساخته و روی دو گل تیمش تاثیر مستقیم داشت و در نیمه دوم بازی با لورکوزن، تمرکز خود را روی پاس گل معطوف کرد و توانست با یک سانتر زیبا و یک پاس در عمق ماهرانه، دو بار هم تیمی های خود را در موقعیت گلزنی قرار داده و ستاره زمین لقب بگیرد.

 شادی پاس گل طارمی در پورتو +عکس

 شادی پاس گل طارمی در پورتو +عکس
  شادی پاس گل طارمی در پورتو +عکس

در لحظه ای که گل اول پورتو با ضربه سر سانوسی به ثمر رسید، ورزشگاه دراگائو غرق در شادی بود ولی قطعا شادترین چهره های آن لحظه، کونسیسائو و طارمی بودند. سرمربی پورتو که از زیر فشاری سخت خارج شده بود، بلافاصله بعد از باز شدن دروازه لورکوزن با انگشت اشاره طارمی را نشان داده و به سرعت او را در آغوش گرفت تا یک صحنه جالب را شاهد باشیم؛ صحنه ای که حتی کارگردان تلویزیونی بازی نیز ترجیح داد به جای شادی گل، آن را به تصویر بکشد.
 
شادی طارمی هم بعد از این پاس خیلی زیبا بود. مهدی فریادی از ته دل کشیده و به سرعت به سمت سرمربی تیم دویده و در آغوشش گرفت. او که با دو پاس گل، ناجی کونسیسائو و تیمش در این چالش دشوار بود، با بالاترین امتیاز در بین تمامی بازیکنان حاضر در زمین، بهترین بازیکن مسابقه نیز انتخاب شد.
 

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    17 0
    ماشاالله ایران و ایرانی
  • مادر بچه ها و معلم مدرسه IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    14 2
    مهدی طارمی خدا یارت باشه تا یاور ایرانی
  • ۰۰۰ IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    16 5
    آقا مهدی عزیز به راحت ادامه بده و از اراجیف‌گویی‌های یک مشت اراذل و اوباش سیاسی ناراحت نشو. تو فقط یک بار به دنیا اومدی و یک بار فرصت داری استعدادهایت را شکوفا کنی. این بازیچه‌های سیاسی آمریکا و انگلیس هیچ هنر و استعدادی جز وطن‌فروشی و آشوبگری ندارند. تو به راه پرافتخارت ادامه بده. قاضی فقط خداست
  • ۰۰۰ IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    11 3
    آقا مهدی عزیز به راحت ادامه بده و از اراجیف‌گویی‌های یک مشت اراذل و اوباش سیاسی ناراحت نشو.
  • ۰۰۰ IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    5 2
    آقا مهدی عزیز به راحت ادامه بده و از اراجیف‌گویی‌های یک مشت اراذل و اوباش سیاسی ناراحت نشو. این بازیچه‌های سیاسی آمریکا و انگلیس هیچ هنر و استعدادی جز وطن‌فروشی و آشوبگری ندارند. تو به راه پرافتخارت ادامه بده. قاضی فقط خداست
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
    4 2
    با سلام شما خودتان از این گزارش متوجه شدید که نتیجه بازی چند چند شد فقط به دو پاس گل آنهم در آخر گزارش به آن اشاره شده. خوب است گزارش نویس نتیجه بازی را در اول گزارش آورده و سپس گزارش را ادامه دهد .
  • محسن NL ۰۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    0 0
    دورود ب شرفت مرد عاشقتیم یک ملت خوشحال میشن با بازی کردن جلوی غولهای اروپا اونم به زیبایی و از خود گذشتگیت از همه مهمتر پرچممون ب دست هوادارای اروپاییت میره بالا زنده باد ایران و ایرانی🇮🇷

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس