کد خبر 1423772
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۰
شهادت جوان فلسطینی در درگیری‌های بامداد امروز در نابلس+ عکس

منابع خبری فلسطینی عصر چهارشنبه از اسارت سلمان عمران یکی از فرماندهان گروههای مقاومت در کرانه باختری رود اردن خبر دادند.

به گزارش مشرق، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین بعد ازظهر چهارشنبه در پی یورش نیروهای رژیم اشغالگر به روستای دیر الحطب و محاصره منزل سلمان عمران، درگیری شدید میان دو طرف آغاز شد و پس از ساعت‌ها تبادل آتش و اتمام مهمات مبارز فلسطینی، نیروهای صهیونیست موفق به اسارت عمران شدند.

اسارت مبارز فلسطینی پس از ساعت‌ها نبرد سنگین

ارتش رژیم صهیونیستی وی را به عضویت در گروه بیشه شیران(عرین الاسود) و مسئولیت حملات متعدد به صهیونیست‌ها متهم می‌کند.

در پی این یورش، مبارزان گردانهای قدس و الاقصی برای شکستن محاصره وارد میدان شده و در اطراف نابلس به شدت با صهیونیست‌ها درگیر شدند.

در جریان یورش صهیونیست‌ها یک جوان ۲۱ ساله فلسطینی به نام علاء زغل که از ناحیه سر مورد اصابت قرار گرفته بود به شهادت رسید و تعدادی از جمله برخی خبرنگاران حاضر در صحنه زخمی شدند.

نیروهای رژیم صهیونیستی با بستن راه‌های منتهی به دیر الحطب از ورود نیروهای امدادگر به منطقه جلوگیری کردند.

کرانه باختری رود اردن در ماه‌های اخیر شاهد انتقاضه مسلحانه جدیدی علیه رژیم صهیونیستی بوده و مناطق مختلف کرانه باختری روزانه صحنه درگیری سنگین میان مبارزان فلسطینی و ارتش رژیم اشغالگر قدس است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته از وحشت عمیق دستگاه‌های امنیتی این رژیم از انتقال انتفاضه مردم فلسطین از کرانه باختری به سرزمین های سال ۱۹۴۸ خبر داده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آریا IR ۰۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
    1 0
    اسرائیل تمام این مبارزین را از طریق خود فلسطینی های خائن شناسایی می کنه همانطور که در تمام خرابکاری ها و ترورهایش در ایران هم از ایرانی نماهای خائن بهره می برد .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس