حمایت مجلس از لایحه افزایش دوباره حقوق کارمندان و بازنشستگان

عضو کمیسیون برنامه‌، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: دولت سیزدهم لایحه افزایش دوباره حقوق کارمندان و بازنشستگان را به مجلس پیشنهاد داده است که از این لایحه حمایت می‌کنیم.

به گزارش مشرق، محمد خدابخشی، لایحـه دولت برای متناسـب سـازی حقـوق کارمندان و بازنشستگان، اظهار داشت: امسال برای دومین بار است که دولت افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان را پیشنهاد داده که در راستای بهبود وضعیت معیشت این قشر است.

وی افزود: با توجه ‌به تورم و در راستای متناسب‌سازی حقوق‌ها این افزایش حقوق از سوی مجلس مورد حمایت قرار می‌گیرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه اگر دولت توان ‌افزایش بیشتر حقوق‌ها را داشت، به‌طورقطع پیشنهاد می‌داد، گفت: دولت سیزدهم میزان درصد افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان را به گونه‌ای پیشنهاد داده که قدرت پرداخت داشته باشد.

خدابخشی بیان کرد: نمایندگان از لایحه پیشنهادی دولت حمایت خواهند کرد.

به گزارش مشرق، دولت سیزدهم در حالی در اقدامی کم‌سابقه و در اواسط سال برای افزایش دوباره حقوق کارمندان و بازنشستگان اقدام کرده است که در حدود یک سال و دو ماه گذشته به انحاء مختلف توانمندسازی مالی اقشار مختلف را در کانون توجه قرار داده، بدون اینکه استقراضی کرده یا خلق پولی انجام داده باشد.

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده است که با توجه به دغدغه آیت‌الله ابراهیم رئیسی درباره معیشت کارمندان و بازنشستگان کشور، دولت سیزدهم در لایحه‌ای به مجلس پیشنهاد داده که افزایش جدیدی در حقوق‌ها لحاظ شود که در صورت تصویب از ابتدای شهریور در حقوق کارمندان و بازنشستگان اعمال خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 18
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امین IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    37 17
    افزایش چندر غاز با هیاهوی فراوان!!!؟؟؟
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    14 9
    مجلس اگر مجلس بود لایحه قانونی همسان سازی بازنشستگان کشوری را که حق مسلم بازنشستگان بود و بودجه اش هم در نظر گرفته شده بود را به پستو نمیبرد امیدی به این جماعت نیست فقط،شعار . اللهم عجل لولیک
  • منوچهر IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    11 4
    این قطره چکانی چیه این دولت و مجلس درپیش گرفتن نمی خواد چیزی تصویب کنید همسان‌سازی 90درصد بازنشستگان با شاغلین را تصویب کنید این درصد برای کارمندان اجرا کنید ما بازنشستگان نمی خواهیم لطفا همسانسازی90درصد را برای ما تصویب کنید
  • مجید IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    9 1
    خدا قوتتون بده نصف سال که رفت البته بازم خوبه امیدوارم روزی عدالت پرداخت در بین تمام ادارات و سازمانها اجرا بشه اگه بیست درصد اجرا بشه برای یک اداره 2میایونه برای یکی 4میلیون هرچه با پله وبی پله حساب کنید بازهم نمی‌رسه
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۶
    8 1
    بازنشستگان تامین اجتماعی هم منتظر متناسب سازی هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس