کد خبر 1424670
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳
مسدود

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌ و رانندگی در تشریح وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور از انسداد محور کرج-چالوس از فردا دوشنبه خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد شیرانی با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور گفت: تردد روان در محورهای چالوس ، هراز ، فیروزکوه ، آزاد راه تهران - شمال و مسیر رفت‌ و برگشت آزادراه قزوین - رشت مشاهده‌می‌شود.

وی ادامه داد: ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه تهران - ساوه محدوده نسیم‌شهر و آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک مشاهده می‌شود.

شیرانی درباره انسداد یک محور در استان البرز و کارگاه جاده‌ای مهم منجر به انسداد اظهار کرد:‌ محور کرج - چالوس، واقع در استان البرز، از روز ۱۸ تا ۱۹ مهر ۱۴۰۱ به مدت ۲ روز از ساعت هشت تا ۱۶ ، به‌ دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای، از ابتدای جاده تا کیلومتر ۷۴ ، مسدود است و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

وی درباره مسدودیت یک محور در استان مازندران و محدودیت تردد با تغییر مسیر در این محور گفت: کمربندی محمودآباد - فریدونکنار واقع در استان مازندران به دلیل اجرای عملیات راهداری، در مسیر جنوبی مسدود است و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر انجام می‌شود.

شیرانی درباره وضعیت انسداد محورها در کشور نیز اظهار کرد: تنها محور شریانی مسدود کشور  محور ریگان - ایرانشهر است و جاده لاسم - ارجمند نیز به علت مشکلات فصلی مسدود است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی‌ورانندگی همچنین با اشاره به وضعیت جوی مناسب و بدون مداخلات جوی در جاده‌های کشور ، گفت: تردد در همه جاده‌ها بدون مشکل انجام می‌شود. 

شیرانی در پایان با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    چه بهتر جنگلاي شمال داره نابود ميشه
  • منت IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    1 0
    مثل اینترنت بین‌المللی که مسدوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس