جانشین وزیر دفاع: همکاری حداکثری با دولت داشته‌ایم

جانشین وزیر دفاع گفت: کمیت، کیفیت و تنوع محصولات و توسعه نوآوری در وزارت دفاع نیازمند این است که مرتبا پایش بهره‌وری‌ شود و این کار به شکل سه‌ماهانه در وزارتخانه انجام می‌شود.

به گزارش مشرق، سردار مهدی فرحی در حاشیه نشست تخصصی کمیته بهره‌وری وزارت دفاع در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه بهره‌وری در وزارت دفاع، اظهار کرد: این امر یک ضرورت است و بنا داریم همه صنایع دفاعی و همه ارتباطات ما با مشتریان‌مان از جمله با نیروهای مسلح در قالب ارتقای بهره‌وری انجام شود.

وی افزود: کمیت، کیفیت و تنوع محصولات و توسعه نوآوری در وزارت دفاع نیازمند این است که مرتبا پایش بهره‌وری‌ شود و این کار به شکل سه‌ماهانه در وزارتخانه انجام می‌شود.

فرحی یادآور شد: ما به دنبال این هستیم که بهره‌وری در وزارت دفاع بدل به فرهنگ شود و یک نهاد کامل و جامعی شود و به صورت سازوکار نظم‌داده‌شده در وزارت دفاع درآید.

جانشین وزیر دفاع همچنین اظهار کرد: در مورد پنجره واحد الکترونیک هم کارهای بسیار خوبی داشته‌ایم و در حدی که برای وزارت دفاع مقدور بوده است و متناسب با موضوعات امنیتی این وزارتخانه، در این زمینه همراهی حداکثری با دولت داشته‌ایم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • خادم IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
    2 0
    در چه زمینه ای..قطع دسترسی به اینترنت بین‌المللی؟! حشمت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس