کد خبر 1424928
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
درخواست ویژه گل‌محمدی برای بازی آینده پرسپولیس/ این بازیکن را حتماً می‌خواهم

امید عالیشاه یکی از بازیکنان مصدوم پرسپولیس بود که در چند بازی اخیر این تیم نتوانست در ترکیب حاضر باشد و تیمش هم از این بابت لطمه خورد.

به گزارش مشرق، پس از یک شکست و یک تساوی ملال آور، یحیی گل‌محمدی بیشتر متوجه غیبت کاپیتان اول تیمش شده است. برهمین اساس خبر می‌رسد سرمربی پرسپولیس از پپه بدنساز و پزشکان تیمش خواسته است امید عالیشاه را مهیای بازی با مس رفسنجان کنند.

گرچه کاپیتان اول پرسپولیس در تمرینات اخیر تیمش در کارهای گروهی شرکت کرده اما به توصیه پزشکان این تیم فشار زیادی به خودش نیاورده و یحیی گل‌محمدی امیدوار است این بازیکن با تجربه را در دیدار حساس تیمش برابر مس رفسنجان در اختیار داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

تغییر اجباری در ترکیب پرسپولیس

امید عالیشاه در بازی مقابل هوادار تهران آسیب دید، در تمام چند هفته اخیر با انجام تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی تحت درمان بود. او در حالی دیدار با  تراکتور را هم از دست داد که گفته می‌شد برای دیدار برابر سپاهان در اختیار کادرفنی خواهد بود اما چنین نشد.

امید عالیشاه یکی از بازیکنان مصدوم پرسپولیس بود که در چند بازی اخیر این تیم نتوانست در ترکیب حاضر باشد و تیمش هم از این بابت لطمه خورد. در غیاب امید عالیشاه که در فصل جاری به عنوان مهاجم مکمل و سایه بازی کرده است، محمد عمری در خط حمله و نزدیک به یورگن لوکادیا بازی کرد اما نمایش بسیار ضعیفی داشت و همه را ناامید کرد.

یحیی گل‌محمدی امیدوار است در دیدار حساس مقابل مس رفسنجان، کاپیتان اول تیمش را آماده و سرحال در اختیار داشته باشد چرا که نمی تواند روی محمد عمری جوان حساب باز کند.

از طرفی سرمربی پرسپولیس روی مهدی عبدی هم زیاد حساب باز نکرده و دوست دارد باز هم یک هافبک را در کنار مهاجم هلندی تیمش قرار دهد. بازگشت امید عالیشاه به ترکیب اصلی شاید بهترین خبر برای سرمربی پرسپولیس باشد که دو هفته سخت و دشوار توأم با ناکامی را پشت سر گذاشته است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس