آماده استماع انتقادات و نظرات همه جناح‌ها هستم

رئیس قوه قضائیه گفت:خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها،جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی ازعموم مردم که دارای ابهام، سؤال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی استماع نقطه‌نظرات را دارم.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز دوشنبه (۱۸ مهر) طی سخنانی در شورای‌عالی قوه قضائیه ضمن تبریک و تهنیت میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)، اظهار کرد: امیدواریم به برکت این موالید مسعود، دل‌های مؤمنین و مسلمین پیوند و وحدت بیشتری پیدا کند و بر شوکت، عزت، اقتدار و صفوف یکپارچه مؤمنین و مسلمین اضافه گردد تا جوامع اسلامی بتوانند در سرتاسر گیتی در برابر مستکبرین ایستادگی بهتری داشته باشند و از این طریق، هم منافع و مصالح خود را حاصل کنند و هم دست مستکبرین و متجاوزین را از بلاد اسلامی کوتاه گردانند.

رئیس دستگاه قضا در ادامه نشست امروز ضمن اشاره به اتفاقات و وقایع روزها و هفته‌های گذشته، به تبیین و تشریح جهات مختلف یک کنش اعتراضی و مسائل جامعه‌شناختی مرتبط با آن پرداخت و در همین راستا بیان داشت: خطاب به همه جریان‌ها، گروه‌ها، جناح‌های سیاسی، دسته‌جات و افرادی از عموم مردم که دارای ابهام، سوال، انتقاد و اعتراض هستند، اعلام می‌کنم که آمادگی استماع نقطه‌نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنها از طریق گفت‌وگو را دارم و قطعاً چنانچه اشتباه و ضعفی از ناحیه ما وجود داشته باشد از نقطه‌نظرات ارائه شده در راستای رفع آنها استفاده می‌کنیم و هیچ ابایی از اصلاح و رفع ضعف نداریم.

رئیس قوه قضائیه بار دیگر با تمیز و تفکیک قائل شدن میان دو مقوله اعتراض و اغتشاش، بیان داشت: قطعاً یک کنش اعتراضی شامل آتش زدن قرآن و پرچم و سوزاندن اموال مردم و کشته‌سازی نمی‌شود بلکه کنش اعتراضی تعریف و چارچوب خاص و مشخص خود را دارد.

رئیس عدلیه در ادامه به این نکته نیز اشاره کرد که امروز دیگر پشت‌پرده اغتشاشات اخیر و عاملین و محرکین اصلی آن، کاملاً برای همگان روشن گردیده و مبرهن گشته که صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و برخی کشورهای اروپایی در این وقایع دست داشتند و سردمداران خود آنها نیز این موضوع را بر زبان می‌رانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در ادامه ضمن توضیح و تفسیر علل و اهداف کشورهای متخاصم برای ایجاد اغتشاش و ناآرامی در ایران اسلامی، بیان داشت: صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و غربی‌ها وقتی دریافتند که جنگ ترکیبی و تبلیغاتی و انجام ترور و اعمال تحریم‌های غیرانسانی برای شکست دادن ایران اسلامی کارساز نیست و آنها در این جنگ همه‌جانبه خود علیه مردم و نظام ایران شکست خوردند، لذا چاره کار را در تمهید مقدمات برای ناامن کردن ایران یافتند تا کشور ما را از مسیر پیشرفت بازدارند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به شکست‌های متعدد و پی‌درپی مستکبران در نقاط مختلف جهان اسلام از جمله یمن، فلسطین، لبنان، عراق، سوریه و افغانستان گفت: سردمداران دوّل و رژیم‌های متخاصم با جهان اسلام برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های پرشمار خود در برابر ملل اسلامی، ناچارند تا دست به تحرکاتی بزنند و به دروغ چنین وانمود کنند که هزینه‌های گزاف و هنگفت‌شان نتیجه داده است.

رئیس دستگاه قضا با اشاره به برنامه‌ریزی پیچیده تدارک‌دیده شده از ناحیه دشمنان برای تحریک مردم ایران و همراه کردن آنها با عناصر اصلی اغتشاشات، اظهار کرد: دشمن به مقصود خود نرسید و دوباره آدرس غلط دریافت کرد طی روزهای گذشته سردمداران برخی دوّل متخاصم نیز نسبت به کاسته شدن از حجم شعارها و جمعیت اغتشاشگران اذعان و اظهار تأسف کردند.

رئیس عدلیه با اشاره به مترصد بودن دشمن برای تمسک به هر بهانه‌ای جهت تهدید امنیت روانی مردم ایران، گفت: امروز دیگر برای همگان مبرهن است که فوت یک دختر خانم (که همه ما را متأثر کرد) کاملاً بهانه بوده است؛ وقتی یک دستگاه رسمی و مسئول (پزشکی قانونی) با اعمال نهایت دقت و بررسی همه‌جانبه و علمی و تخصصی، نتایج ناظر بر علت فوت آن مرحومه را به صورت شفاف در اختیار مردم می‌گذارد، دیگر این بهانه از همه سلب شده است و دیگر کسی که بخواهد همراستا با دشمن تحرکاتی داشته باشد نمی‌تواند ادعا کند که موضوع را نمی‌دانسته و چنین فردی هیچ حجتی نزد خداوند، مردم و وجدان خود ندارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای همچنین از عموم مردم که در نقاط مختلف کشور با برگزاری تجمعات خودجوش، انزجار خود را از عناصر اغتشاشگر اعلام می‌دارند و به تکریم نیروهای حافظ امنیت می‌پردازند تقدیر و تشکر به عمل آورد.

رئیس قوه قضائیه همچنین ضمن تقدیر مجدد از مجاهدت‌های نیروهای حافظ امنیت مردم بویژه نیروهای فراجا و بسیج از همکاران قضائی خود نیز در بخش‌های مختلف بویژه سازمان زندان‌ها و دادسراها به سبب انجام تلاش مضاعف قدردانی به عمل آورد و به آنها توصیه کرد که بیش از پیش نسبت به توطئه‌های عناصر شیطان‌صفت هوشیار باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 42
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ترس تا کی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    7 9
    آماده استماع انتقادات و نظرات همه جناح‌ها هستم?!!!!!!!!!!!! این یعنی ضعف مطلق قوه قضائیه؟ کدوم جناح؟ قاسطین..مارقین یا ناکثین... قوه قضائیه کمی صلابت و شجاعت داشته باشید در برابر اوباش خود فروخته اگر نمی توانید این کار را به دیگران بسپارید
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      4 4
      خجالت بکش
    • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      6 0
      مردم رفاه و ارزش میخان!!! جناح چیه ماشین وارد کنید، حقوقا رو درست کنین، فاسد رو اعدام کنید و...
  • ۵۴ IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    19 1
    جناب اژه ای استماع نمخواد اختلاس.فساد اداری.رانت.بی عدالتی در توزیع ثروت .و اینکه ثروت ایران کجا خرج میشه پاسخگو باشید .آیا ما به عنوان یک ایرانی حق دانستن این مسائل مهم در کشور را نداریم.آسیب اجتماعی فحشا اعتیاد بیداد میکنه.سرقت.دیگه و دیگه
    • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      2 10
      اولاثروت ایران صرف رشدتولیدوعلم بومی میشه بایدباشفافیت بارانت برخوردکردنه باتخریب وبحث فقرهم دلیل نمیشه تخریب وفسادباشه حتی خیلی ازثروتمندان غرق این جنایات هستند وبسیاری ازشهدا ودانشمندان هم درتمام گروههای فقیروثروتمند بوده وهستند
    • وطن پرست DE ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      6 7
      بله. اتفاقا سلطان اختلاص اقای کرباسچی هم همین ها رو م یگه. برو عمو شما تشت رسواییتون خیلی افتاده زمین.
    • IR ۲۰:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      3 5
      بقول خودت وطن پرست این وطن تابوده مرکزحجاب وعفت بوده تشت رسوایی کسایی میزنن که بخاطرفحشا اموال مردم رواتیش میزنند
  • مهندس نفت IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    14 0
    آقای اژه ای گزارش فساد و حیف و میل زیرمجموعه دولتی را دادم و بعد از مدتی شناسایی شدم . پس از آن هم معرفی به کاریابی و کسر شدید حقوق و مزایا و آزار روحی .... به بازرسان سازمان بازرسی کل کشور منعکس کردم متاسفانه گفتند که تشخیص دستگاه مربوطه بوده این مجازاتها و به ما ربطی ندارد ! آقای اژه ای اگر سازمان بازرسی کل کشور چنین حرفی را بزند چه انتظاری از بقیه مردم دارید ؟!! نباید گوش آن بازرس را کشید که چنین حرفی زده؟ این بازرس متن قانون مبارزه با مفاسد اداری را نخوانده یا اینکه خوانده و ....؟!!! یقه چه فردی را بگیرم من ؟ متاسفانه همان مدیران که من را نقره داغ کردند همچنان در این دولت و در وزارت نفت مسئولیت دارند .
    • سید حسین IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      7 4
      دوست عزیز من هم وضعیتی شبیه شما در وزارت نیرو دارم و با اینکه دکترای فنی دارم و زمینه کار در خارج از کشور داشتم و ایران ماندم اما تنها به دلیل اینکه با اصلاح طلبان زاویه داشته و دارم و به آن افتخار میکنم بنده را از پست مدیریتی حذف کرده اند. متاسفانه در دولت آقای رئیسی، مدیران سابق که عمدتا کلا مخالف نظام هستند نه تنها حذف نشده اند بلکه بسیاری ارتقا هم یافته اند. جالبتر آنکه اینها در جذب نیرو هم مثل صهیونیستها عمل میکنند و نیروی جدید اگر فارغ التحصیل بهترین دانشگاه هم باشد را اگر ضد نظام نباشد با زیرکی حذف میکنند... به هر صورت اما نباید نا امید شد و میبایست با همراه کردن سایر دلسوزان(که میدانم خیلی محدود هستند) به این فساد سیستماتیک پایان داد. بالاخره حداقل جهاد ما همین است که میدان را خالی نکنیم و به روشنگری و مبارزه با این رانتخور های ضد انقلاب ادامه بدیم تا کشورمون را از دست نوکرهای غربیها نجات بدیم.
  • کاظم IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    10 0
    ما که دو سه بار انتقاد کردیم همین سایت مشرق منتشر نکرد. آقای اژه ای گرانی تخلفه. باید بر قیمتها نظارت بشه چرا قوه قضاییه بر گرانی هیچ جنس و کالایی نظارت نمی کنه ؟ اول انقلاب گران فروشان شلاق می خوردند
  • سید حسین IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    11 4
    ایشان اول از همه باید شنونده ناله و اعتراض جدی خانواده شهدای این هرج و مرجی باشد که به واسطه عدم اجرای قانون گرفتار این وضعیت شده اند. آقای اژه ای باید بابت مماشات دستگاه قضایی با این جنایت پیشگان پاسخگو باشد نه اینکه چراغ سبز روشنفکر نمایانه خود را برای ادامه شرارت این وحوش داعشی و حامیان فکریشان روشن نماید. مطمئن باشید این رفتار ایشان نتیجه اش بی حیایی بیشتر این جانیان خواهد شد. البته ایشان از وقتی آمده اند سابقه مماشات های عجیب و غریب با دست اندرکاران فسادهای نجومی دولت قبل را هم در کارنامه دارند که خدا باید به خیر کند...
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    13 3
    مگه مردم رو آدمم حساب ميکنيد شماها
    • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      2 10
      پس امریکا ادم حساب میکنه که بازانو خفه میکنه وامارتجاوزوفحشا ومخدراوالکلیسم وتیراندازی خیابانی روبارسانه تبلیغ فساومخدریسم وفروش سلاح میکنه خجالت نمیکشی اینجوری حرف میزنی این مملکت باچهارچوب دینی اداره میشه نقصی هم داره باشفافیت مسئولین ازرانت جلوگیری میشه
    • IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      4 5
      تا اون هایی که میگی بهشون مردم اهل کجا باشن....
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    2 8
    اخه چحرفیه اقای اژه ای.وقتی هراشوبگری رومیگیرید وباکلی معذرت خواهی ولشون میکنید،تکلیف همه روشنه.متاسفم
  • علی افصحی IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    3 4
    جناب اژه ای حناحی ونظری وجودندارد در کف خیابان مرگ بر اصل نظام ، مرگ برمحوری ترین اصل انقلاب ، جمهوری ایرانی، فحش ناموسی به عالی ترین مقام ،مرگ رهبری را خواستن و...مطرح است و آتش زدن به اموال عمومی و مردم و حتی آتش زدن انسان. جماعتی مسلح به کلت و کلاش و قمه و دشنه که تاکنون بیش ازبیست و چهار جوان انقلابی و رعنا را به خاک خون کشیده اند و صدها نفررا نیز مجروح ساخته اند کهدربیمارستان ها بستری اند. این در میان معرکه گیری با مشی لیبرالی!!!! تان گل کند و سخن از گوش شنوا برای حرف جناح ها بزنید نشان از دوری شما از صحنه و کف خیابان و میدان است که عیب بزرگی است! شما برای دادخواهی مردم انقلابی منصوب شده اید نه شنیدن نظرات جناح ا!!.به وظایف خود البته با رویکرد انقلابی برسید. حیدر.
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    3 3
    اول از همه باید تکلیف خودتون رو با خودتون روشن کنید.
    • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      3 3
      این مملکت مثلهمه دنیادزدداره نمیشه باتخریب بایدباشفافیت دزد هاروگرفت ضمناایران برااس مبانی دینی اداره میشه
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 1
    آقای اژه ای فقط حرف زده و می زنید. ما تا این لحظه هیچ اقدامی از قوه قضاییه ندیدیم. نمیگم اقدام موثر میگ هیچ اقدامی!!! واقعا باعث تاسف و ناامیدی ست. هنر جنابعالی آزاد کردن نیمی از دستگیرشدگان بوده، فقط همین! هنوز بعد از نزدیک به یک ماه ما هیچ محاکمه ای ندیدیم. اینها که دیگه نیازی به تحقیق و بازپرسی های طولانی و جمع آوری شواهد و مدارک ندارن. پس این تعلل برای چیه آخه؟ مثلا می خواهید تشنج ایجاد نشه؟! زهی خیال باطل. با اسلحه گرم زدن بسیجی مظلوم رو شهید کردن. این اعمال اگر محاربه نیست پس چیه اسمش؟! اینها دادگاه نمی خواد. دادگاه صحرایی باید برای این جرایم تشکیل بشه. آقای اژه ای اعتماد به نفس خودتون رو از دست داده ای برادر!!! نگرانی متهم به نقض حقوق بشر بشید! اقلا امت حزب الله رو دلگرم کنید، مطمان کنید این مردم رو که با آشوب مبارزه قاطع می کنید. تحریک کننده ها قرار بود دستگیر شوند. کو؟!! سلبریدی هایی که محرک بودند کجا هستند؟ بازداشت شدند؟ خیر. هیچ هیچ هیچ فقط ماموران مظلوم ناجا دارن ضربه می خورن و شهید میشن و بسیج مظلوم تر. جنابعالی هم که انگار نشسته آید مبادا کسی از گل نازک تر به این جوانان فریب خورده بزنه! یاد قاضی مرتضوی گرامی! حالا قدر اون مرد رو می دونم. حریف این جماعت او بود نه شما!!
  • IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    حزب وجناح مخالف
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 0
    حزب وجناح مخالف واقعی مردمی که وجود ندارد
  • IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 1
    بخش فرهنگی و رسانه ای کشور خائن ترین بخش به کشور و مردم هست. با این همه هجمه رسانه ای و کار رسانه ای شماها چیکار کردین؟ تصور کنید هیچ مشکل بزرگی در کشور وجود نداشته باشد باز هم می‌توان با رسانه و تهاجم فرهنگی و پول دادن به اراذل و اوباش و داعشی ها هر کشوری رو بهم ریخت. باید فرهنگ سازی کنید از بچگی از مدرسه با دانش آموزان یاد بدین هر کسی که به قانون عمل نکنه امنیت جانی و مالی یک کشور رو به خطر میندازه. باید یاد بدین ممکنه تو هر کشوری یک پلیسی از عمد بزنه با تیر یک بیگناه رو بکشه قانون با اون یک پلیس برخورد میکنه نه با بقیه پلیس ها که جانشون رو برای امنیت کشور به خطر انداختن. باید بدونن حمله به حافظان امنیت حمله به امنیت تک تک افراد یک کشور هست و هزار تا مساله دیگه. بخش فرهنگی و رسانه خائن ترین و بی عرضه ترین و بی سواد ترین قشر هست. سال هاست دشمن داره روی تک تک موضوعات اعتقادی و فرهنگی کار میکنه و برا خودش سرباز و گوشت جلوی توپ درست میکنه. شماها چیکار کردید؟ بسترها و عوامل نارضایتی هم حل بشه که باید بشه باز این مشکلات به راحتی با شستشوی مغزی و از بین بردن اعتقادات میتونه رخ بده. باید عمل متقابل انجام داد مخصوصا در حوزه رسانه و فرهنگ و ترویج دین و پاسخگویی به شبهات و روشنگری برای نسل جوان. باید دشمن شناسی رو به نوجوان ها یاد داد که با بصیرت بتونن اهداف دشمن رو متوجه بشن و تودهنی به دشمن بزنن. اما نوجوان ها رو سپردید دست رسانه های سعودی و آمریکایی که دشمن خونی این مردم هست. باید دست به کار شد و راه رو برای تکرار همچین اغتشاشاتی بست. باید بر علیه جنگ روانی کارها و اقدامات اساسی کرد. این همه اندیشکده ضد ایرانی در جهان. شماها چیکار کردین در تقابل؟ هیچ
  • واقع بین IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 2
    اعتراضات باید از مسیر قانونی پیگیری شود و نظام باید زمینه آن را فراهم کند.اگر فرزندان برخی از مسئولین نفوذی و خنثی در خارج از کشور هستند این رو به حساب کل نظام نباید نوشت.میزان و شاخص همه ما رهبر است که خودش و فرزندانش سالم هستند و همتراز مردم. عربستان و امریکا خیرخواه ما نیستند ، یکی دشمنی نژادی با ما دارد ویکی دشمنی و تعارض منافع .
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 1
    دادگاهی کردن سران آشوب مقداری کار تخلیه اطلاعاتی و کشف روابط با خارج از کشور دارد، اجازه دهید این مرحله مهم انجام شود، محاکمه و مجازات دیر و زود دارد، ولی انجام می شود. نباید عدلیه تحت فشار نابجا قرار گیرد.
  • محمدایوب IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 5
    آقای اژه ای بیش از 24نفر ازبهترین فرزندان این مردم به دست اشقیا وحرامیان شهید شدند به بهانه مرگ مهسا که پزشکیان وکرباسچی وخاتمی گفتند به دست نیروی انتظامی کشته شدند وپدرومادراو هم به دروغ گفتند مریض نبوده حال که معلوم شده مریض بوده مرده باید قبل ارازل واوباش این فاجعه های سیاسی رامحاکمه وبه اشد مجازات محکوم کنید جواب خون این شهدا راباید بدهی اگر کوتاهی کنی
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    5 3
    آقای باطری قضاییه اگر جلوی اختلاس ها رو قضات فاسد رانت خواران بانکی می‌گرفتی الان این همه آدم مظلوم کشته نمیشد
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    2 2
    اقای اژه ای اینهمه اغتشاش گر گرفتید پس چرا اغتشاش ها تمام نمی شود!؟
  • ایرانی IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    5 12
    اگر وجودش را دارد که در یک سطح صحبت کنیم (بسم الله) اما اگر ایشان پشت میز قضاوت بنشیند و مناظره کننده روی صندلی متهم آنوقت باید گفت (خودتی و دارو دسته ات).
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      ایران فاسدخونه نمیشه تابه امارامریکادرتیراندازی وقتل وخودکشی برسه راه مقابله بامسئول دزدکه همه جای جهان هم وجودداره شفافیته
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      ایران فاسدخونه نمیشه تابه امارامریکادرتیراندازی وقتل وخودکشی برسه راه مقابله بامسئول دزدکه همه جای جهان هم وجودداره شفافیته
    • IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
      0 0
      ایران فاسدخونه نمیشه
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    3 0
    بسم الله.از همه جناح ها و عقاید در مدیریت کشور استفاده کنید
  • محمدحسینی IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    سلام علیکم بنده مطالب خوبی دارم اگر وقت بدهید
  • GB ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 3
    درخواست ما در گفتگو این است که مماشات با مخلان امنیت جامعه بس است جناب اژه ای
  • IR ۲۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    8 0
    آقای اژه ای صد گفته چون نیم کردار نیست اگر بانیان وضع موجود را محاکمه می کردید الان شاهد چنین وضعیتی نبودیم
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    سلام لیدر همه این اتفاقات اسکاتلندی کودتاجی قبلی هست به همراه کابینه کودتاچیاش وبیش ازیک ملیون نفرهم از اشیخ به اصل نود شکایت کردهاند محاکمهرا شروع کنید اگر راست میگوئی
  • IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    1 0
    شخصی 52 میلیون سر من کلاه گذاشته مدرک دارم شکایت کردم دو میلیون هم خرج من شد که به دادگاه دادم شورا یک ماه قبل پرونده رو به دادگاه ارجاع داده ولی هنوز دادگاه منو صدا نکرده قضات هم رفتار بدی با مردم دارند چه در شورا چه در دادگاهها اقای اژه ای چرا قضات بومی رو انتقال نمیدید؟ چرا شکایت بر علیه قاضی سریع رد میشه؟
  • کارشناس IR ۲۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    تمام مفسدان در حال خوشگذرانی
  • DE ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    این اعتراضات عنصر اصلی و بدلی ندارد ، رهبر هم ندارد . چرا نمی فهمید
  • ناشناس IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 0
    لطفآ نام محل و یا سایت و یا آدرس پستی که بتوان از عملکرد دولت انتقاد کرد و پاسخ گرفت و مسونیت داشت کجاست ، اعلام عمومی کنید و بگذارید همه ببینند نظرات همدیگر را و این خودش یک رفراندوم برای شماست
  • JP ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    ان شاالله
  • ایرانی با غیرت IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    8 0
    جناب آقای محسنی اژه ائی : لطفا فقط و فقط بفرمائید به کدام مرجع و چگونه میشود از رای سرتا پا غلط و نادرست یک قاضی شکایت کرد و به نتیجه منصفانه رسید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس