تیراندازی در ایالت کارولینای جنوبی در آمریکا/ ۵ نفر کشته شدند

بر اثر تیراندازی در یک منزل مسکونی واقع در ایالت کارولینای جنوبی در آمریکا، ۵ نفر کشته شدند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، در حادثه تیراندازی در یک منزل مسکونی واقع در ایالت کارولینای جنوبی در آمریکا، ۵ نفر کشته شدند.

بر اساس اعلام این شبکه تلویزیونی، پلیس در این خصوص اعلام کرد که ۴ نفر در صحنه جُرم و نفر دیگر همدر راه بیمارستان جان خود را از دست داده است.

افراد کشته شده تا کنون شناسایی نشده اند.

پلیس در این باره اضافه کرد که تا کنون هیچ مظنونی بازداشت نشده است.

به گزارش مشرق، پس از وقوع حوادثی از قبیل تیراندازی در سوپر مارکت در «بوفالو» واقع در نیویورک که منجر به کشته شدن ۱۰ نفر شد و قتل عام در مدرسه‌ای در ایالت تگزاس که ۲۲ کشته برجای گذاشت، فشار بر دولت ایالات متحده برای مقابله با افزایش خشونت‌های مرتبط با اسلحه افزایش یافته است و اخیراً نیز جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده بود که از لایحه مصوب مجلس سنا در آمریکا پیرامون سخت گیرانه تر کردن حمل آزادانه سلاح حمایت می‌کند.

این در حالیست که لابی پرقدرت اسلحه سازی در آمریکا که از قدرت و نفوذ زیادی میان مقامات آمریکایی برخوردار است؛ پیشتر اجازه پیاده سازی قوانین مشابه را نداده و با آنها به شدت مقابله کرده است و این موضوع چندین کشته در هر روز در آمریکا برجای می‌گذارد.

قدرت و نفوذ لابی های کارخانجات تولید سلاح در لایه های قدرت آمریکا، از مهمترین دلیل انفعال در مقابل کشتارهای کور و بی توجهی به به روزرسانی قوانین حمل سلاح گرم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
    0 0
    مدیرت فروش سلاح وفحشا ومخدررادرامریکاشاهدیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس