کمیته انضباطی با ساپینتو راه آمد؛ دفاعیات استقلال مرد پرتغالی را نجات داد

سرمربی تیم فوتبال استقلال خیلی خوش‌شانس بود که در نشست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، دفاعیات محکمی از وی صورت گرفت زیرا در غیر این‌صورت با چهار جلسه محرومیت روبرو می‌شد.

به گزارش مشرق، ریکاردو ساپینتو دیروز (دوشنبه) در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال حاضر شد و درباره اتفاقات حاشیه‌ای بازی استقلال برابر گل‌گهر سیرجان که منجر به وی اخراج شد، توضیحاتی را ارائه داد.

در این نشست مدیران کمیته انضباطی فیلم دقایق پایانی بازی با گل‌گهر را به نمایش گذاشته و فرشید سمیعی، معاون حقوقی باشگاه استقلال به دفاع از ریکاردو ساپینتو پرداخت.

گفته می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قصد داشت تا محرومیت سنگینی را برای وی در نظر گرفته و ساپینتو را چهار جلسه محروم کند اما با دفاعیاتی که صورت گرفت، محرومیت وی کاهش پیدا کرد.

ساپینتو با توجه به کارت قرمزی که در بازی با گل گهر سیرجان دریافت کرد، یک جلسه محروم شد و در دیدار استقلال برابر فولاد روی نیمکت این تیم حضور نداشت. علاوه بر این، یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ او که پس از اتفاقات دیدار برابر ملوان برای وی در نظر گرفته شد، در بازی این هفته استقلال برابر ذوب‌آهن اعمال خواهد شد. بدین‌ ترتیب محرومیت دو جلسه‌ای سرمربی استقلال پس از بازی هفته نهم به پایان خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ن IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    4 2
    حکم کمیته انضباطی شرم آور است بلافاصله درمورد ساپینتو حکم صادر می کنند در موردتحریک کنندگان پرونده مفتوح است میگذارند
  • احمد لوکارلی IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    1 0
    دفاع فرمالیته هست بدون دفاع هم همین حکم بود
  • علی اهوازی IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    15 0
    کمیته انظباطی راه اومد که دو جلسه و سیصدمیلیون تومن جریمه اش کرد؟ شما حرکت ساپینتو رو با سرمربی سوگولی حکومتی که حمله میکنه به داور و با کف دست میزنه توی سینه اش مقایسه کنید! لنگ و عوامل آن باعث فساد در فوتبال شده اند متاسفانه
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    4 0
    گل محمدی با داور یرخورد فیزیکی داشت و چهار جلسه محروم شد بعد میخواستید ساپینتو هم بدون هیچ یرخوردی با داور چهار جلسه محرو بشه؟!
  • IR ۰۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    4 0
    گلممد کل مسئولان مسابقه رو زد کلا 4 جلسه محروم شد این چه حکمیه اصلا مگه ساپینتو چی کار کرد که داور اخراجش کرد؟ فساد هم حدی داره. 400 میلیون تو من جریمه؟ کسری هاتونو اینجوری از جیب بقیه جبران میکنید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس