بی‌بی‌سی ۲۵ روز است برنامه‌های خود را به اغتشاشات اختصاص داده است

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شبکه بی.بی.سی حدود ۲۵ روز است که همه برنامه های خود را رها کرده و به اغتشاشات و تحریک جوانان می پردازد.

به گزارش مشرق، مراسم اختتامیه دوره بصیرت کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز (چهارشنبه ۲۰ مهرماه) با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ زارع فرمانده قرارگاه پشتیبانی نیروی هوایی ارتش، حجت‌الاسلام سید احمد قاضی رئیس عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش و جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش برگزار شد.

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم اظهار کرد: اساس و پایه موفقیت یک مرد همسر او است. اگر یک مرد همسر خوبی نداشته باشد نمی‌تواند موفق شود. همه سختی‌های زندگی مانند تربیت فرزندان و مدیریت منزل در نبود شما برعهده همسران شما است. شما آقایان موفق بدانید که داشتن همسران خوب موجب موفقیت شما شده است پس احترام و تکریم خانواده وظیفه شما است.

وی افزود: اگر همسران شما آرامش فکری و روحی داشته باشند می‌توانند فرزندان بسیار خوبی به جامعه تحویل بدهند. فرزندانی که تحویل جامعه می‌شود، اساس و پایه موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: متاسفانه شاهد جوانانی هستیم که در حال انجام کارهایی به صورت هیجانی هستند که اگر بعداً کلاه خود را قاضی کنند خواهند گفت که این رفتارها هیجانی هستند.

وی ادامه داد: همه دنیا با رسانه‌هایشان دست به دست هم داده‌اند و علیه ایران در حال شانتاژ هستند. شبکه بی.بی.سی حدود ۲۵ روز است که همه برنامه‌های خود را رها کرده و به مسائل پیش آمده در ایران و تحریک جوانان ما می‌پردازد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی، تصریح کرد: فضای مجازی دارد بیداد می‌کند، این اتفاقات هیجانی اخیر نیز نتیجه آموزش‌های فضای مجازی است و به همه ما نشان می‌دهد که بیش از پیش بر فضای مجازی و آسیب‌های آن توجه داشته باشیم. پدرها و مادرها باید بر بچه‌های خود نظارت کامل داشته باشند و نگذارند که فرزندان خود در دام فضای مجازی بیفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    3 4
    فرمانده، با کدام هواپیما می خواهید به مقابله با دشمن بروید ؟؟؟ با فانتوم زمان جنگ ویتنام یا تامکت زمان جنگ سرد.؟! حداقل اول نیروی هوایی را با جنگنده های مدرن و پیشرفته تجهیز کنید بعد ادعای مقابله کنید. قصد بزرگنمایی قدرت هوایی دشمن را ندارم، ولی جنگنده هایی که در اختیار ایران است با وجود برخی بروزرسانی ها قدرت مقابله با جنگنده های نسل پنجم غرب را ندارند.
    • حاج کاطم IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      1 3
      گور پدر جنگنده های نسل ۵ ما پهپاد کرار را داریم برو مطالعه کن
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
      0 1
      اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . اینترنت ملی راه اندازی کنید.
  • حاج کاطم IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
    1 0
    البته برادر گرامی ، برای فریلنسرها یک اینترنت تخصصی لحاظ بفرمایید شاید کسی ندونه فریلنسر چی هست.اینها افراد متخصصی هستند که رشته ی خاصی رو بلد هستند و از فضای بین الملل و جعل هویت برای خودش شغل ایجاد و ارز ب کشور وارد میکنند بحثشون از چیزایی که در اینستاکرام دیدید جدا هست نه غذا تست میکنند نه کلیپ میسازن اینها اکثر برنامه نویس و فارغ التحصیل دانشگاه هستند و خانواده دار و شغل اصلی اینها همین هست باصطلاح دود چراغ خوردن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس