احسان کرمی

ماموریت احسان کرمی در شبکه من و تو فراتر از اجرا و برنامه سازی در این شبکه است و او برای ماموریت مهمتری در لیست حقوق‌بگیران کیوان عباسی قرار گرفته است.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق -شبکه «من و تو» چهره‌های موثر خودش را طی دو سال اخیر از دست داده است و شمار فراوانی از فعالان این شبکه جذب شبکه اینترنشنال شده‌اند.

«کیوان عباسی» که در ادوار مختلف اقدام به بازآفرینی ساختار شبکه‌اش کرده است، در یک سال گذشته به دنبال جذب بسیاری از چهره‌های داخل کشور بود. عباسی تلاش می‌کند سلبریتی‌های داخلی چندکاره که قابلیت‌های مختلفی دارند را جذب شبکه‌اش کند و در این فرآیند او به دنبال جذب چهره‌هایی است که  که توانایی اجرا، بازیگری، خوانندگی داشته باشند.

هتلداری که خدمتکار شبکه بهاییان شد/ «احسان کرمی» با چه مأموریتی به استخدام شبکه منوتو درآمد؟ +تصاویر

  پس از اتفاقات اخیر و اینکه سلبریتی‌ها متوجه شدند قراردادهای تلویزیون «من و تو» در دور جدید فعالیت‌هایش بیش از ۵۰ هزار یورو است،  بسیاری تقاضای خود را برای مجریان و مدیران شبکه من و تو ارسال کردند، غافل از اینکه عباسی شکارچی خوبی است و برای انتخاب هر چهره یک برنامه ریزی بلند مدت را ترتیب داده است.

  استفاده ظاهری از سلبریتی‌های در مقام برنامه ساز و مجری  هدف اصلی کیوان عباسی گرداننده شبکه پول محور من و تو نیست. او اخیرا «احسان کرمی» بازیگر، خواننده و مجری سابق سیما را جذب این شبکه کرده است.

افشای ماموریت  در شبکه من و تو

در بخشی از اظهارات  کرمی در برنامه «Omid A.M» این شبکه می‌توان دریافت که ماموریتی که مدیر شبکه به او واگذار کرده بیش از اجرا و برنامه سازی است.  این مجری سابق رادیو در این برنامه با صراحت می‌گوید به دنبال تحریک عمومی سلبریتی‌هایی است که موضع خاموش یا رویکردی خاکستری نسبت به اغتشاشات  اخیر اتخاذ کرده‌اند.

هتلداری که خدمتکار شبکه بهاییان شد/ «احسان کرمی» با چه مأموریتی به استخدام شبکه منوتو درآمد؟ +تصاویر

او روز سه شنبه شب در ساعت ۱۱:۳۳ شب در برنامه مذکور به صراحت گفت به دنبال جمع‌آوری امضایی بوده که  در آن محورهای زیر گنجانده شده است:

۱-حمایت از پوشش اختیاری

۲- متوقف شدن او آنچه توهین به جامعه هنری و ورزشی است.

با تمام تلاش‌های این مجری سابق سیما  به دلیل  قطع سراسر اینترنت بیانیه مذکور به ۱۰ امضاء نرسید.

 او با حضور در شبکه من و تو صراحتا با تمجید از مهران مدیری، هدیه تهرانی، گلشیفته فراهانی، کتایون ریاحی به صورت غیرعلنی از چهره‌هایی تمجید ‌می‌کند که موتور متحرک تحریک رخدادهای اخیر بوده‌اند.

در ادامه برنامه او از داریوش ارجمند، مهران رجبی و رامبد جوان و پرویز پرستویی به صراحت انتقاد می‌کند.مجری سابق خنداننده شو در این برنامه با انتقاد از جوان گفت : رامبد اشتباهاتی بسیار سنگین را مرتکب شده است.

 این شیوه تحریک احسان کرمی در روزهای آتی به صورت مدون در فضای مجازی بروز و ظهور گسترده‌ تری خواهد داشت. با تریبون گرفتن این مجری، مدیر شبکه قصد دارد طی برنامه ریزی خاصی بر شمار حامیان سلبریتی‌ها از هرج‌ومرج‌های کنونی در داخل کشور بیفزاید. 

کرمی در آینده شبکه من و تو تبدیل به مهره‌ای خواهد شد که با شناختی که از فضای داخل ایران دارد، قطعا واکنش سلبریتی‌ها را به رخدادهای اخیر تشدید خواهد کرد.    

هتلداری که خدمتکار شبکه بهاییان شد/ «احسان کرمی» با چه مأموریتی به استخدام شبکه منوتو درآمد؟ +تصاویر

 آیا احسان کرمی مجری مهمی در صدا و سیما بود؟

بی‌تردید مجری سابق برنامه طلوع شبکه ۴ مجری مهمی در صدا و سیما نبود. برنامه «نقره» ، طلوع، زنده‌رود، خوشاشیراز، امضاء و رادیو هفت برنامه های بسیار مهمی نبودند و کرمی آنقدر مهره باهوشی نبود که بودن یا نبودنش به عنوان مجری عیار یک برنامه را ارتقاء دهد.

یک رده از مجریان معمولی در صدا و سیما فعال هستند که به واسطه تنوع ساختاری برنامه‌هایشان هیچگاه در حرفه اصلی خود دیده نمی‌شود. چون فاقد ویژگی تخصصی در حرفه خود هستند. قبل از اتفاقات اخیر و در سال ۱۴۰۰  اگر عملکرد مجری سابق «نقره» در یک بررسی مورد ارزیابی دقیق قرار دهیم او میان موقعیت‌هایی همچون مجری‌گری‌، بازیگر تئاتر بودن، حضور در نقش‌های چندم سریال‌های شبکه نمایش خانگی معلق بود.

در سریال ‌های شبکه نمایش خانگی نقش‌های مکملی که به او واگذار می‌شد، عمدتا التماسی و ویترینی بودند. نقش‌هایی که در طول روایت تاثیری نداشتند و برای حجیم کردن عرض روایت یا برای شلوغ شدن صحنه نوشته می‌شدند. نگاهی به سریال هم گناه یا شبکه مخفی زنان نشان می‌دهد مجری مذکور بازیگر آنچنان خاصی نبود که سرنوشت یک مجموعه نمایشی را تغییر دهد.

هتلداری که خدمتکار شبکه بهاییان شد/ «احسان کرمی» با چه مأموریتی به استخدام شبکه منوتو درآمد؟ +تصاویر

این خواننده- مجری سابق سیما در بازیگری تئاتر روند متوسطی را پشت سر گذاشت، در حوزه خوانندگی یک کنسرت و حتی یک آلبوم موفق تولید نکرد و در بازیگری در آثار نمایشی چهره تاثیر گذاری نبود.

هتلداری که خدمتکار شبکه بهاییان شد/ «احسان کرمی» با چه مأموریتی به استخدام شبکه منوتو درآمد؟ +تصاویر

اگر همین قطعه آخری که این مجری سابق سیما همراه با میثاق خواننده زن را به صورت فنی و هنری بررسی کنیم درخواهیم یافت او حتی با وجود آزادی های فراوان نمی‌تواند خواننده  موثری باشد.

او در یکی از گفت‌وگوهای معروفش می‌گوید قبل از به شهرت رسیدن ۴۱ شغل را تجربه کرده و می‌گوید: آن چه که می‌خواستم را پیدا نمی‌کردم، من چون رشته‌ام تشریفات و هتل‌داری بود مدتی این رشته را تدریس کردم. ظرفشویی در هتل کردم، مغازه داشتم، مشاور املاک، راهنمای تور، مدیر رستوران، آشپز و … همه را تجربه کردم و زمانی که به رادیو آمدم آرام آرام این کارها را کنار گذاشتم.

مدیر شبکه من و تو هم در شرایط کنونی برای جلب توجه این مجری را به شبکه‌اش را فراخوانده  و حتی او را برای افزایش شهرت به شبکه‌های انگلیسی زبانی همچون بی‌بی‌سی جهانی معرفی می‌کند.پس از مدتی که کرمی کارکردهای هیجانی حضورش در این شبکه استمراری شود و متوسط بودنش بروز پیدا کند کنار گذاشته خواهد شد، تقریبا به وضعیتی که سیدمحمدحسینی مجری سابق بدان دچار شد را می‌توان در آینده این مجری به وضوح پیش‌بینی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 161
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 35
  • جواد IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    بهتر از اینکه بخوای برا صداوسیمای خدمت کنی که همچیو تحریف میکنه مستقل نیس ایولا آقای کرمی
    • IR ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      صدا و سیما باید از وطن فروشان تسویه شود. متاسفانه امثال این مردک در بخش های مختلف سازمان وجود دارد .یا هنر پیشه های فاسد کم نیستند
    • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      صدا وسیما نیاز به تصفیه و پالایش نیرو دارد
    • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      هیچ خیر و بهتری در خیانت و پشت کردن به وطن و خدمت به دشمنان قسم خورده اش نیست
    • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      69 11
      اینکه می گویی "همه" چی رو تحریف می کنه نشان از غیرمنطقی بودنت است. تفکر همه یا هیچ نشانه افسردگی است به دکتر برو
    • مجید IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      120 7
      آقا جواد، اصلا میدونی تحریف چیه؟ سالانه چهار هزار زن در زندانهای آمریکا میمیرن و من و تو و بی بی سی و سعودی ایترنشنال به گوش تو نمیرسونن و مردن مهسا امینی رو روزی هزاران بار بهت میگن، تقریبا همیشه در کشورهای غربی اعتراض و آشوب هست و تو اصلا خبردار نمیشی ولی اگر در ایران یک نفر در خیابان فریاد بزند، تمام رسانه های دنیا اونو با ضریب هزار پوشش میدن، روزی نیست که در دنیا مظلومی به دست کشورهای غربی کشته نشه و به تو اصلا نمیگن، هزاران شبکه و سایت ماهواره ای و مجازی در تمام مدت شب و روز مشغول دروغ پراکنی و تحریف هستند و اونوقت تو میگی صدا و سیمای جمهوری اسلام تحریف کننده است!!!!!
    • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      19 1
      آمریکا و امپلاریزم تخریف میکنه. ایران اقتدار دنیا.
    • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      30 1
      آیا بی بی سی مستقله و با پول تو اداره میشه؟؟؟ یا کارکنانش بی هوازی هستن و پول نمی گیرن؟
    • IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      28 2
      آقای احسان کرمی یک بهایی بود ولی اینکه چطور درصدا وسیما رشد میکنند این افراد باید بررسی و رئیسش برکنار فوری شود
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      30 0
      وطن فروشان و خائنان نمیدونن نمیفهمن بالادستیاشون خرشون که از پل بگذره همشونو حذف میکنن.چون میفهمن کسی که به کشور و هموطنای خودش خیانت کنه یعنی بعدا ممکنه به خودشونم خیانت کنه ضمنا نون خور اضافه هم نمیخوان و پول یافمت خرج مهره های سوخته نمیکنن.دیدم که میگم
    • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      19 0
      این جماعت مرده خور ذره ای از اینجور اتفاقات نه مرگ مهسا امینی نه موارد اینچنینی ناراحت نیستن.فقط میخوان مردمو تو ناراحتی و بدبختی نگه دارن خودشون موج سواری کنن و پز روغنفکری بدن و خودشونو مطرح کنن.مثل توییتای برزو ارجمند و احسان کرمی که کلی گفتن آهای ما داغدار عزیزان توی ابادان هستیم چرا سرود سلام فرمانده اجرا کردین؟بعد از چند ساعت عکسای خودشون تو عروسی ساسی مانکن دراومد
    • CA ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      19 6
      حقوقت رو کی میده الان جناب کرمی؟ این رو باید شفاف بیای بگی. چقدر از کجا؟
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      11 0
      اینا گوشت دم توپ شدن و بالا دستیهای اینها استفاده میبرن
    • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      7 1
      توجیه مزدوری و وطنفروشی، از این آشغالها، ایران عزیز زیاد به خود دیده.
    • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      4 0
      عجب کرمیه این احسان کرمی. اگر نظام دیکتاتور بود الان خانواده و فامیل و بستگانش زیر تیغ بودند.
    • IR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      10 0
      کرمی از اول بهایی بود، بالاخره هم جذب شبکه بهاییان شد
    • ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      7 0
      یکی از خواص فتنه های آخر الزمان همینه که منافقانی مثل احسان کرمی را رسوا میکنه
    • محمدکریم IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      0 3
      ایول
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      6 0
      نه اینکه ماهواره های وهابی و انگلیسی شما اصلا تحریف ندارن. باز خوبی صداوسیما اینه که به ارباب قدرت و ثروت یهودی و وهابی وابسته نیستن
    • IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      1 0
      اینها افراد ذلیل و بدبختی هستند که به رایگان خودشان را به دشمنان ایران می فروشند
    • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      3 0
      اینهمه مدت که توی صدا و سیما کار می‌کرد نمی‌دونست کجا داره خدمت می‌کنه؟ بعد از اینکه از امکانات ما استفاده کرد و چهار نفر شناختنش یک‌دفعه فهميد باید بره؟ تعریف نفاق و خیانت توی فرهنگ لغت شما چیزی متفاوت از اینه؟ شما حواست باشه از خیانت و کثیفی دفاع نکنی.
    • GB ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      4 0
      اینستاگرامو فیلتر کردیم مردم تحت تاثیر دروغهای مجازی قرار نگیرند
    • GB ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      5 1
      اینستاگرامو فیلتر کردیم مردم تحت تاثیر دروغهای مجازی قرار نگیرند سایت برترینها تمام فتنه گریهای علی کریمی و مهناز افشار و بقیه شون رو لحظه به لحظه منتشر میکنه بدون فیلتر
    • CA ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      1 0
      تو خودت خیلی مستقلی؟
    • IR ۲۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      2 0
      ای وطن فروش مضخرف
    • محمد مهدی اسلامی IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      3 0
      با سلام و احترام بر جنابعالی ، آقا جواد ، این احسان آقا کرمی چون خواننده نیز هست ، احتمالاََ باید بدستور اربابان خود بخواند : زن ، زندگی ، آزادی ___ گر خود را وا ندادی __با هرزگی و شادی __نشدی زحزب بادی __ دشمن خانه زادی __با ما و با بی بی سی __کافتاده ایم به پیسی _ حال آیا روا ست که هیچ خردمندی بدنبال چنین کسی افتاده و از او حمایت کند ؟ در صورتی انسان های متین وصاحب فکر در پاسخ او که خوشحال است نوکری دشمنان دین و انسانیت را پذیرفته است ، خواهند گفت : زن ، زندگی ، کرامت __انسان ،بُوَد حرامت __هر کار زشت و پستی __در هر کجا که هستی __خود را بکن موقّر __دشمن را بین محقّر __ با پوزش از جنابعالی و عرض ادب و احترام ، محمد مهدی اسلامی .
    • IR ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      2 0
      حضور نفوذی ها در صدا و سیما و اموزش پرورش بیداد میکنه مسئولین هم در خواب خرگوشی
  • محسن IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    8 24
    این نیما کرمیه نه احسان
    • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      13 1
      نه مجیدجان دلبندم ! ! همون احسانه
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      9 0
      شبکه های برون مرزی ایران و شبکه های کشورهای همسو با ایران باید پاتک بزنند . یعنی مرتب اعتراضات خیابانی مردم کشورهای دنیا خصوصا اروپایی و آفریقایی به جنایات آمریکا و اروپا را هر لحظه پخش کنند و مصاحبه بگیرند و دائما پخش کنند تا مردم دنیا اخبار یکطرفه را نشنوند و غربی ها تحت فشار قرار گیرند و جلوی رسانه‌های معاند را بگیرند. منتظریم
  • IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    55 9
    آقای کرمی ! شما کی هستی که بخوای پیشکسوتان مثل داریوش ارجمند و پرویز پرستویی رو زیر سوال ببری گذشته ات فراموش نکن مجری مراسم هایی بودی که این عزیزان مهمان ویژه اش بودن تو انتقاد میکنی و به خیال خودت سمت مردمی ولی داری پولشو میگیری هم تو و همه کسانی که برای شبکه ها ی ماهواره ای کار میکنند اونی که بدون وابستگی و در کشور مثل آدم انتقاد کنه طرف مردمه
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      13 0
      احسان کرمی دورویی کرد و بدنام شد. حالا هم که نوکر بهایی-یهودی
  • IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    50 13
    خاک بر سر احسان کرمی
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      2 0
      بابا این همون احسان کرمی نیست که فروغی شبکه پاچه خواری میکرد تا تو شبکه سه کار کنه؟
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    55 1
    الحج إِنَّ اللَّهَ يُدَافِعُ عَنِ الَّذِينَ آمَنُوا إِنَّ اللَّهَ لَا يُحِبُّ كُلَّ خَوَّانٍ كَفُورٍ ﺧﺪﺍ ﺍﺯ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﺎﻥ ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺩﺷﻤﻨﺎﻧﺸﺎﻥ ﺟﺎﻧﺎﻧﻪ ﺩﻓﺎﻉ ﻣﻲ‌ﻛﻨﺪ؛ ﺯﻳﺮﺍ ﺧﺪﺍ ﻫﻴﭻ ﺧﺎﺋﻦ ﻧﻤﮏ‌ﻧﺸﻨﺎﺳﻲ ﺭﺍ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﺩ. (٣٨)
    • شهرام IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      8 0
      طبق آیات قبل این آیه خدای متعال از مسلمانانی دفاع میکند که در اندیشه کارهاى شایسته و اصلاح درست جامعه هستند، این مکانیسم دقیق اسلامیست که تا تو قدم در راه اصلاح درست و اسلامی جامعه برنداری مورد دفاع الهی قرار نمیگیری
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    41 2
    مجری گری عمومی، حرفه ی چندان ویژه ای نیست که امثال کرمی بتوانند به ادامه ی آن ها در خارج از کشور زیاد دل ببندند. تقریبا هر کسی در این رشته می تواند موفق شود، و کرمی نیز دیر یا زود تکراری شده و کنار گذاشته خواهد شد.اما جریان نفوذ، او را دوباره با مستمسک قراردادن رافت اسلامی، به ایران می آورد و به او تریبونی بالاتر می دهد تا این پیام را به سایر حقوق بگیران جمهوری اسلامی بدهد: ایران را بدون دغدغه در اوج بحران هایش تهدید کنید. هر زمان که خواستید امنیت ایران را تهدید کنید، در بلند مدت امنیت شغلی خودتان توسط خود جمهوری اسلامی بیشتر تامین می شود.
  • IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    34 3
    خودفروشی به اربابان فحشاوتخریب وتفرقه وبدترازشیاطین لعین رجیم
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    34 2
    او آنقدر بی دست و پاست که محال است یک دهم حسینی مفلوک هم بشود، این را باید منتظر بود.
  • DE ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    32 9
    قدم بعدی احسان کرمی تغییر جنسیت و تبدیل شدن به زنه . از قیافش معلوم که آمادگیش رو داره .
  • US ۰۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    29 2
    اولا بهاییان ضاله در آمریکا و اسرائیل علیه حاکمیت ایران موذیانه لابی می کنند و شدیدا در تحرک هستند بدون اینکه ردی از خود جای بگذارند، دوما دشمنان دین و حضرت صاحب الزمان عج در ایران خیلی از مشاغل رو در دست گرفتند، عینک، دارو ،ارز و پارچه. و این هم از جذب آنها به شبکه های خودشان و تشویق جوانان برای ازدواج با آن ضاله ها چه در ایران و چه در خارج. متاسفانه از دید دستگاه های اجرایی و امنیتی پنهان مانده و خود را مخفی کردند.
    • سپهر FI ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      9 3
      رادیو تلویزیون ملی ایران در زمان حکومت شاه توسط فرقه بهائیت بنیانگذاری شد و هنوز هم اعضای این گروه در صدا و سیما جمهوری اسلامی نفوذ زیادی دارند.
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      3 4
      "شدیدا در تحرک هستند بدون اینکه ردی از خود جای بگذارند" اگر تحرکی بود رد پایی هم بود.
  • IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    30 9
    اگه آزادی بیان ایران رو آمریکا داشت، تا الان ۱۰ بار توش انقلاب شده بود. ته آزادی بیان کذایی آمریکا اینه: سی ان ان میگه رنگ موی بایدن زرشکیه، فاکس نیوز میگه بایدن چرت زد! گاو و گوساله های برانداز هم به اوج لذت میرسند و ماو ماو و بع بع کنان میگند واو چه آزادی بیانی
    • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      9 13
      رییس جمهور ایران در آمریکا با شبکه های معروف مصاحبه میکنه،بدون سانسور پخش میشه!هرچی هم که دوست داره در خصوص دولت امریکا میگه... در ایران کدام شیکه توانایی مصاحبه با رییس جمهور آمریکا داره؟ حالا در خصوص آزادی بیان نظر بده....
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      12 1
      ۰۸:۳۸ مغالطه نکن اینکه توانایی اینکارو‌ نداره با اینکه اجازه اینکارو‌ نداره فرق میکنه.اینهمه رییس جمهورا و وزیرای ایران با شبکه های خارجی مصاحبه کردن درحالیکه اگه ازادی وجود نداشت میگفتن اصلا حق ندارین با این شبکه ها حرف بزنین.نبود ازادی بیان تو ایران فقط ۱حرف بی پایه و اساسه
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      1 0
      چرت نگوندیدی بایدن گفت نمیتونم جلوی شرکتهای اسلحه سازی روبگیرم تاقانون حمل سلاح درمحیطهای همانی زیرسن قانونی روتصویب نکنن مردم امریکاتظاهرات کردن دونفرکشته شدن مردم اونجاگرفتارسرمایه دارهان رفته بوداویاهومردم باگوجه وتخم مرغ گندیده زده بودنش گفتن توسخنگوی احمق یک درصدیهایی
    • IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      2 0
      رییس جمهور ایران مگه چی میگه؟ میگه دوستی و از این جور چیزها. نمیگه بریزید بکشید از شما تجزیه طلبان و براندازان آمریکایی حمایت میکنیم.
  • GB ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    25 2
    اون امید و پدرش مواد مخدر فروش هستند اینجا در لندن و آمار همشون رو میریزم بیرون بزودی تا این ارازل بداند که میدانیم که شما کی هستید و خودتون را برای مردم ایران چی جا زدید
    • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      9 0
      دمت گرم ایول منتظربم
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      4 0
      با زن بیوه ایی که دختر ده دوازده ساله داره ازدواج کرده اون اوایل اصلا زنش را نشون نمیداد البته با رفتارهایی که ازش دیدم با زنان مسن بیشتر!!
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    19 0
    خب حالا باید مو بکارد جوان سازی کند که بتواند در این مهد کودک خوش حال و خندان باشد کار زیاد دارد
  • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    ........بازی
  • اشراقی IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    6 1
    متن حرفه ای بود
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 4
    اره بابا تو خوبی این بی عرضه بوگندو بود
    • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      14 0
      این لحن آلبانیه، شاید دیگران هم یاد گرفته باشند،
  • IR ۰۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    23 0
    صدا و سیما کارکنان نفوذی و سلبریتی های خائن، پرورش یافته در سازمان خودش را پاکسازی کند
  • جواد IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    10 0
    والا من هنوزم نمیشناسمش و اصلا یادمش نمیاد اینا یه برگ خشک از این درخت هم نمیتونن بکنن
  • بی نام IR ۰۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    11 0
    چرا این کار را وزارت اطلاعات ایران انجام نمی دهد ، آیا جذب افرادی که با این شبکه ها فعالیت می‌کنند واحتمالا از آنها ضربه خوردند اینقدر سخت است ، ویا اینکه نهادهای امنیتی ما یک ویا چند نفر نفوذی را به داخل این شبکه ها بفرستند تا ماموریت‌هایی برای ایران داخل این شبکه ها انجام دهند
  • IR ۰۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    20 2
    خآک عالم بر سر مدیریت منابع انسانی و جذب نیرو که چنین نخاله هایی را در صدا و سیما استخدام می کنند. باید اول مسوولان جذب نیروی صدا و سیما را پالایش کرد بعد همچنین مقاله های عریض و طویلی نوشت
  • IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    11 0
    خدا همه شون‌رو لعنت کنه که مدام‌درد و رنج مردم رو بیشتر میکنن.
  • IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    12 0
    حالا شما بگو ایشان ضعیف یا متوسط. چرا و چگونه جذب صدا و سیما شده؟ کسانی که همچين افرادی به صوت و سیما راه می دهند را باید شناسایی کرد
  • IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    15 1
    نکته اصلی را نگفتید شبکه من و تو ، شبکه سازمانی بهائیت است یعنی هیچ فرد غربهایی حتی نمی تواند دربان این شبکه باشد چون آنگلوصهیون ها پشت این شبکه هستند و غیربهایی واردشون بشه گند خیلی چیزا درمی آد درواقع احسان کرمی یا نفوذی بهائیت در صدا و سیما بوده چون از اسرائیل هم به اینا دستور دادن که خود را شیعه معرفی کنید یا جدیدا عضو بهائیت شده که این جدیدا هم حداقل باید ازش سالی بگذره فرد عضو شده تعهد خودشو نشون بده بعد ، یعنی احسان کرمی حداقل ۱ ساله که بهائیه و یا بدتر بهائی نفوذی بوده حالا برید ببینید با کیا خیلی می پریده و دمخور بوده چون اینا مثل یک سرطان پخش می شن و افراد و جامعه را آلوده می کنند بنظر می رسه صدا و سیما باید دنبال مکانیزمی باشد که استعدادهای بااخلاق ، مومن و با سوابق روشن قبلی (خانواده و ...) که عقیدتی و بعد سیاسی درست باشند را از "مدرسه" شناسایی کند این ها را تحت پوشش خود بگیرد در دانشگاه به این ها ، تخصص های مورد نیاز را بدهد و بعد پله پله این ها را وارد مجری گری ، بازیگری و ... کند اینجوری حداقل می تواند ۱۰ سال ، فرد را تحت نظر بگیرد و رویه اش را چک کند این رویه یکهویی آوردن آدم ها به تلویزیون و معروف کردنشون ، همین خروجی های افتضاح را هم دارد و خواهد داشت برید دنبال طراحی یک مکانیسم درست .
    • شهرام IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      3 3
      مثل فردوسی پور
  • IR ۰۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    12 3
    من موندم هنوز راجع به این بیشعور کچل کم اهمیت مطلب منتشر می کنید.
  • CA ۰۳:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    16 0
    این مردک بی هنر بی‌لیاقت هرچه داره از ایرانه و خیلی از ایران سود برد ولی در‌ نهایت خیانت کرد. کسی که به وطن خودش خیانت کنه به هیچکس رحم نمیکنه. منو تو و سران الدنگش و کرمی همه در فساد و رسوایی غوطه‌ورند و خودشون هم میدونن. آینده این جماعت سیاه است
  • CA ۰۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    18 0
    یک عمر پول یا مفت تو ایران در اوردند دوزار هم مالیات ندادند اخرش هم نوکری برای سرویس های بیگانه هر کس هم نتونه این خیانت روببینه یا کوره یا بی مغزه این قشر بی خاصیت فقط ادا اتفار دارند خانوم بازیگری تو ماشین داره مثلا واسه مردم زار میزنه دادوبی داد و. گریه میکنه ولی انگار داره یک تیکه نمایش اجرا می کنه که براش نوشته شده مردم یادتون نره اینها یک مشت بازیگرند و می تونند به هر شکلی در بیاند می تونند به راحتی گریه کنند انگار که عزیزشون مرده اینها جانورهای هستند مثل عفریته ها که می تونند مثل یک فرشته ظاهر بشند ولی زیر اون نقاب مثل عجوزه ها می مانند حالا این احسان کرمی هم مدل مردونشه
  • IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    10 18
    بی تردید مجری مهمی نبود؟ عادل هم نبود؟ حیاتی هم نبود؟ مدیری هم نبود؟ مجری مهم از نظر شما علی رضوانیه حتما
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      6 0
      حالا میبینی که نه عادل نه مدیری نه هیچکدوم از ایران نرفتن
  • رضا IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    11 0
    این را بفرمائید چگونه در سازمانی مهم افرادی که دارای تضاد زیاد در رفتار و تفکر در محیط کار و خارج از محیط کار هستند بکار گرفته میشوند و هستند؟!
    • رضا IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
      1 0
      همينو بگو ! وقتى توله زاده هاى آشغالى مثل فروغى در صدا و سيما همه كاره ميشن و عادل ها بركنار ميشن بايد هم كثافت هائى مثل كرمى در چنين سازمانى بكار گرفته بشن. خاك بر سر مديران صدا و سيما كنم ضربه اى اين سازمان به مردم و حكومت زده هيچ دشمن نزده
  • ناشناس IR ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    9 0
    خاک بر سرت وطن وطن فروش پست
  • IR ۰۵:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    8 0
    این قبیل جماعت بی شرف وطن فروش محصول پول هایی اند که صدا وسیما تو حلقوم این ...... ریخته
  • IR ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 1
    ... حرف‌ها دارم در دل/ می‌گزم لب به سکوت/ دست بردار که گر خاموشم/ با لبم هر نفسی فریاد است ... !
  • IR ۰۶:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    4 5
    عین بچه ها که وقتی از هم قهر میکنند شروع میکنند بر علیه هم حرفهای بچه گانه زدن....آقای مشرق نیوز، بچه نباش بزرگ باش، حرف هم میخوای بزنی حرفهای بزرگانه بزن نه بچه گانه
    • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      2 0
      هی تو هم میخوای حرف بزنی عقده گشایانه حرف نزن
  • IR ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    5 0
    انشاله خداوند به حق خون شهدا این مزودور دراسرع وقت به سزای نفاق خود خواد برسد
  • IR ۰۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    8 0
    کریمی، مدیری و ...! الانم احسان کرمی! به نطرتون نباید صدا و سیما یکبار انبارگردانی دقیق بشه؟
  • عماد FR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    10 0
    برای ایرانم / برای زندگی و ماندن هویت / برای نصرت دلیرمجاهد وطن / به وقت جانفشانی / به کوری چشم دشمن / ترنم سرود آزادی / برای استقلال ملی / برای مرد و زن، جوان و پیر و کودک / برای اهتزاز پرچم سه رنگ تو / به نقطه نقطه های دشت و کوه، کرانه های مرز و بوم / برای، برای کوری یِ هرآنکه نیز نتواند دید / جانم، فدای تو، مام وطن، نشان جاودانی و اصل و گوهر زندگی
  • علی IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    8 0
    چه کسی این فرد را در صدا و سیما استخدام کرد؟؟؟؟؟؟ چندتا مجری داریم اینجوری؟؟؟؟؟؟ دلیل پرورش مار در آستین با بودجه بیت المال و خون شهدا چیه ......
  • باربد IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    16 0
    اینو کی داخل آدم حساب میکنه
  • مسعود دیپلمات IR ۰۶:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    7 3
    از نظر من کار کردن برای دشمن یعنی خیانت به کشور. و کسی که به مام وطن خیانت کند ، بمثابه کسی است که به مادرش تجاوز کرده باشد. غیر از این است؟ آیا پست تر از این سراغ دارید؟
  • IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    7 0
    متاسفانه این افراد دچار عقده های فروخفته هستند اگر مسیر عقلانیت را پیش می گرفتند به دریوزگی برای افراد معلوم الحال دچار نمی شدند.خدا عاقبت همه را ختم به خیر کند.وطن و شرافت خود را به ثمن بخس می فروشند ای کاش به خود می آمدند و برای جلب رضایت و لبخند مزدوران شبکه های معاند و اخذ اقامت خفت و خواری را به جان نمی خریدند.هیهات که آدمی درانتخاب های مهم‌ و حساس زندگی فریب پول و ظاهر دنیا را می خورد.تا فرصت هست باید مسیر خود را اصلاح کنند و به آغوش وطن برگردند شاید اگر درفرداها بخواهند این کار را انجام دهند دیگر دیر باشد.درهرحال انسان عاقل همه پل های پشت سر خود را خراب نمی کند.تاریخ مملو از این تجربه های تلخ است.چرا عاقل کند کاری که بازآرد پشیمانی
  • FR ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 8
    بیا برو حالاکه رفته نی گید مجری مهمی نبود
  • FR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    4 7
    تا بود در لیران کلی برنامه اجرا داشت وحتی بارها در خندوانه اجرا کرد واگر مجری مهمی نبود چرا اینقدر عصبانی شدید وضع مملکتو به جایی رسوندید که فرار برقرار خیلیها ترجیع میدن
  • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    5 13
    درود بر احسان کرمی البته امیدوارم یه موقع از طرف شماها به عنوان نفوذی نرفته باشه
    • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      6 0
      دوست عزیز بشین و عاقبتشو ببین.وطن فروشان و خائنان نمیدونن نمیفهمن بالادستیاشون خرشون که از پل بگذره همشونو حذف میکنن.چون میفهمن کسی که به کشور و هموطنای خودش خیانت کنه یعنی بعدا ممکنه به خودشونم خیانت کنه ضمنا نون خور اضافه هم نمیخوان و پول یافمت خرج مهره های سوخته نمیکنن.دیدم که میگم
  • یزدان IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 23
    درود به شرف احسان کرمی
    • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      14 0
      از نداشته هاتون نگید
  • IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    4 21
    خب تودهنی میخورینا! ولی خوبه که از رو نمیرین... میشوه!
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    5 15
    بجای نوشتن این دری وری ها ببینید چه شده که دارن می رن؟ البته اگه به آرمانهاتون بر نمی خوره.
    • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      9 2
      خداروشکر ایشاالله بقیشون هم برن اینطوری تصفیه بشه بهتره زحمت ما هم کمتر میشه زور بیخود میزنید :)
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      3 0
      چی شده که دارن میرن؟این جماعت مرده خور ذره ای از اینجور اتفاقات نه مرگ مهسا امینی نه موارد اینچنینی ناراحت نیستن.
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    6 2
    این موجود خیلی خیلی موذی و آسیب زننده هست یادمه تو دانشگاه تهران غرب مجری بود اوج کینه اش رو به آرمانهای امام نشون میداد …
  • قاسم IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    6 1
    نفوذی همه جا رخنه کرده، معلومه آنهایی که باید نظارت کنند جدی نیستند.
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    6 0
    در هر صورت این حیف نون ها رو صدا و سیما از تو فاضلاب دست چین کرده و باید پاسخگو باشه. امثال این ا .... ها همین الان تو صدا و سیما کم نیستند! که به لطف ول بودن مملکت ارقام نجومی دریافت می کنند. وقتی سر چهار راه با خودرو می ایستی بچه های طفل معصومی رو می بینی که باید الان در حال تحصیل یا استراحت و بازی باشند اما یا دارن شیشه خودرو پاک می کنند که همه آنها سازمان یافته نیستند و یا شکلات و ... برای امرار معاش می فروشند. کجا بهتر از تلویزیون یا رادیو می شه کسی خودشو تبیلغ کنه و به دیگران بشناسونه؟ مگه تبلیغات در صدا و سیما هر ثانیه ای خدا تومن قیمت نداره ؟ پس چطور امثال این بابا یا مهران مدیر و ... نه تنها پولی بابت تبلغ خود نمی دهند بلکه کلی هم پول می گیرند و وقتی گورشونو گم می کنند تازه می شن اخی!!! ایراد از خودتونو که به جای این که به فکر مردم باشید دنبال این هستید که ارقام نجومی بابت حیف نون هایی که خودتون بزرگشون کردید بدید تا اونها برای شما تبلیغات کنند. اما مردم با وفا رو ول کردید و چسبیدید از عده ای زالو
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 1
    حسینی زمان خودش خیلی شاخ بود .تقریبا مهاجرت مجری ها از زمانی حسینی شروع شد .
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    9 0
    من تعجبم از موسسه ای مثل اوج هست که با تمام این تجربیات میاد دیوار نوشته ای منقش به تصویر کریه تعدادی از سلبربتی های ضد نظام رو در مرکز تهران نصب میکنه و به عنوان الگوی زنان معرفی میکنه و به دست خودش معروفشون میکنه .گر عمدی در کار نباشه این کار نشان از حماقت محض داره.
  • سید IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    14 0
    نوام چامسکی: یک ملت آن روزی می میرد که اصحاب اندیشه آن به جای متفکران، از آوازخوانان و بازیگران تشکل یافته باشند!
  • حمید ۰۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    7 1
    پول وطن فروشی و خیانت به هیچ کس وفا نمیکنه.ایران با تمدن چندهزارساله رو به کدوم کشور بی هویت فروختی .خاک عالم بر سرت.هزاران لعنت بر پدرو مادر همه خائنان
  • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    5 6
    وقتی چهارچوب درست میکنین برا همه چیز و توی تنگنا میزارین افراد رو باید هم برن شبکه ای که آزادانه اجرا کنن.راستی یه نفر میگه هر کسی دوست نداره بلند کنه بره ،هر کسی هم میره بهش میگین وطن فروش.خداییش چه کنیم
    • CA ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      4 0
      شرایط منفی‌بافی منوتو و دیگر رسانه های معاند تنگنا نیستن؟ اینها که کل نمایششون یکطرفه ضد ایرانه و اونقدر دروغ و داستانهای فیک میبافن که از چوپان دروغگو هم دروغگوترن. کشورهایی مثل آمریکا،انگلیس،آلسعود با بهایی‌ها، صهیونیستها که این رسانه ها رو کنترل میکنن اصلا اجازه گفتن حقیقت رو به مجریان این رسانه ها نمیدن اگرچه معمولا افراد پست و رذل مثل کرمی رو استخدام میکنن که مثل یک سگ قلاده به گردن مطیع آنها هستن.
  • IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    4 22
    اونایی که تو مسیر شما نیست میشه معاند واشوبگر وطن فروش والی.....
    • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      1 0
      هنوز نمیدونی کسی که بخاطر پول به استخدام دشمنان کشورش درمیاد، هر چی که قبلا بوده مهم نیست، از اون به بعد خائن و وطن فروش و خودفروشه؟
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 0
    صدا سیما به یک خانه تکانی بزرگ نیاز دارد تا حرامی هایی مثل احسان کرمی غربال شوند حرام زاده احسان کرمی به اعتراف خودش صد تا شغل و حرفه عوض کرده به جایی نرسیده همین که وارد صدا سیما شده مثل بادکنک بزرگ شده با پول بیت المال این مملکت گنده می شوند بعد لگد به این مملکت می زنند این جور آدم ها چطوری جذب صدا سیما می شوند
  • IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    من پیشنهاد می کنم صدا سیما از کارکنانش یک ضمانت سنگین به عنوان وثیقه دریافت کند که در صورت پیوستن آنها به شبکه های معاند ایران وثیقه به نفع صدا سیما ضبط گردد
  • مجید IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 0
    هر کسی لیاقت نداره توی ایران باشه. به درک. کچل بوگندو
  • ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    4 1
    دهم شعار زن زندگی آزادی که در واقع زن و بی بند و باری است یک پروژه از قبل شکست خورده است یازدهم آنها که برای فوت مهسا ناشی از سرطان اشک تمساح می ریزند و دستانشان بخون صد ها نفر نیروی پلیس آلوده است و با دیدن خون کودکی که با نارنجک اغتشاشگران کور شد رقصان می شوند چون مادرش چادری بود قطعا داعش از این ها درس توحش آموخته است یازدهم اغتشاشگرانی که امروز منطقشان فحاشی است و آتش زدن آمبولانس و خودرو آتش نشانی و سوزاندن ماموران و مردم و پرتاب نارنجک بطرف زنان محجبه قطعا محصول تفکر حامیان و مشوقان آنها هستند و از کوزه همان تراود که دروست و قطعا با مشت آهنین ملت ایران مواجه خواهند شد. سیزدهم وقاحت طرفداران اغتشاشات و اجانب به جایی رسیده که خودکشی ها و تصادفات و در آینده فوتی های کرونا را هم بعنوان قتل توسط حکومت قلمداد می کنند آن جوان اصفهانی که در حین پرتاب کوکتل مولوتف بطرف زنان چادری دستش با انفجار کوکتل مولوتف خودش قطع شد لابد پلیس دستش را قطع کرده
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 1
    الان اینجا کافیه به واسطه این حرکت کرمی تمام دودمانشو به باد اتنقاد بگیرند و بگویند حروم... بوده باباش سطلت طلب مامانش فسادو فحشا دائی اش عضو گروهک منافق و ایشون از سازمان سیا پول میگرفته و با پیتر سولوس پیتزا خورده
    • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      1 0
      وقتی یکی خیانت میکنه مثل یک غده سرطانی باید بررسی کرد از کجا سرچشمه گرفته و سلولهای اطرافش در چه وضعیت آسیب زایی هستند. در این بین خیلی حقایق کشف میشه
  • ایرانی وا داده بیکار IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 4
    اینکه امثال آقای کرمی از ایران رفته و به قول معروف عطایش را به لقایش بخشیده این ضعف مدیریت ما را اثبات میکند . چه بر مردم ما گذشته که حاضر می شوند تا به قول شما به میهن و ملت شان پشت کنند و در خدمت دشمنان این مرز و بوم در آیند
    • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      1 0
      این بر بعضیا گذشته که پول شده خداشون
  • علی IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 4
    اگر همین شخص از شما حمایت میکرد کنوشتید برترین مجری و ... او را تا حد خدائی بالا میبردید. حالا تیتر زده اید هتلداری که فلان شده. مگر هتلداری شغل بی ابروئیه؟
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      1 0
      بابا حرص و ولع مال دنیا باعث شده این یارو به هر دری بزنه و به هر شاخی بپره که آخریش از فرط استیصال، وطن فروشی بوده. هیچی گیر نیاوردین، به تیتر حرفه ای گیر میدین؟ تابلوئه ها !
  • احمد IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 0
    شیرش رادوشیدن خاشقچی می شه صبورباشید
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    4 1
    زیاد جدی گرفتیش
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 0
    بازار وطن روشی رونق گرفته. واقعا چرا اینقدر وطن فروشی ارزش شده و وطن پرستی ضد ارزش. تیرباران رسانه ای چه بلایی سر ارزش های این جماعت آورده!
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    4 0
    طرز لباسش و اون یقه و پیرن چسبون سفیدش از همه خنده دارتره 😀😁😄😃🤣 مثلا شیک و به روز شده ، سیسلی مافیا 😀😁😄
  • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    4 3
    هرکی از شما تعریف کنه نابغه خفن و باهوش و سطح بالاست. به محض اینکه طرف می گوید بالای چشمت ابروست دوزاری کودن و سطح پایین است. جمع کنید این بساط نمایش های مضحک و احمقانه تون رو.
    • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      3 0
      فعلا هرکه مثل شما لگد به وطنش بزند برایتان قابل دفاع است شما ول کن بابا این مسخره بازیها را
    • IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      1 0
      ۱۰:۲۱ جمع کن بساط سفسطه بازی رو، دیدیم امثال خودت با کسانیکه میگن بالای چشمت ابروست چه رفتاری دارین، توقع داری خائن به کشور رو حلوا حلوا کنیم؟
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 0
    دستگاه های امنیتی باید بررسی کنند که چطور این همه بهایی در سینما نفوذ کردن و کار رو بدست گرفتن و بازیگرها شدن الت دست این بهایی ها
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 1
    خوبه آدم مهمي نبوده كه اينقدر بهش پرداختين !!!!!!!
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      1 0
      آره بیمقداری بود که به ناحق توی بوق کرده بودند و حتما باید به این موضوع پرداخته بشه تا مسئولان صداوسیما به خود بیان
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 0
    احسان کرمی کیلویی چنده؟! بعضی ها با پر رویی یا رانتی که دارن میان جلوی دوربین و داخل رسانه و تهی بودنش از هر هنری رو به نمایش میزارن. مثلا در خنداننده شو دیدیم که اصلا هنر آواز نداره و خیلی هم جوگیر هست. اینروزها پررویی میبردت بالا ولی دنیا بر اساس حقه پس جایی میکوبوندت به زمین.
  • مهدي از تبريز GB ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 0
    خاك تمام عالم به سر اونايي كه به اينها رو دادند فرق نداره فردا كم يك مجري ديگه باشه فقط نبايييييييد كي را به هوا بلند كني مشود عين اين بي سعور
  • IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 2
    با این درک از رسانه و افراد آبرومونو بردی.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 3
    آقا مگه اسیر گرفتید ، حق شهروندی هر فردی ایجاب میکنه هر شغلی در هر جایی داشته باشه ، تعهد مدام العمر که نداده به شما
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      1 0
      حالا مگه ایران میخواد بزور برش گردونه؟بدرک که رفته
    • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      3 0
      چقدرضدانسانی حرف میزنین مگه کسی بره داعش ازاده که بره پس ارزشهای انسانی وحمایت ازعفیفان وتوبه کرده ها چی میشه ایران مهدادیان خداست
  • رضا IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 0
    در این بازار مکاره که همه چیز گران شده... بعضی ها چوب حراج زده اندبه اعتبارشان و خودشان ... چه قدر ارزان خودت را فروختی !!!!
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    مشرق همه اینا که گفتی درست
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    4 0
    خب هرکسی اختیار خودش رو داره این میخواد بره اونجا کاسه لیسی کنه.میخواد شکلک دربیاره پول بگیره. میخواد خلا تمیز کنه ولش کنید خودش میخواد
  • رضا از بابل IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 1
    واقعا متحرم از این همه وادادگی در صدا و سیما ، چرا نباید پالایش اساسی در صدا و سیما صورت بگیرد؟ چه کسانی مانع این کار بزرگ هستند ، چرا سریال هایی که هزینه های زیادی برای آن پرداخت می شود نباید به فرهنگ انقلابی و اسلامی کشور و تقویت باورهای دینی کمک کنند که هم دارای جذابیت باشند و هم موثر . البته سریالهای خوبی هم ساخته شد ولی بسیار اندک و اینکه چرا هنوز در برخی از سریال هایی که بازپخش می شود از چهره هایی استفاده می شود که با نظام زاویه دارند ... واقعا تا کی باید جماعت حزب اللهی و انقلابی در کشور مظلوم و مورد بی توجهی قرار بگیرند . ....
  • محمدکریم IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 1
    باشه ..شما درست میگن...اصلا احسان کرمی به درد نخورترین آدم ایران بود...ولی الان چی...چرا اگه اینطور آدمی بوده شما اینقدر بهش می‌پردازین و چرا اینقدر براتون مهمه که اینهمه روی این بنده خدا مانور می‌دین...بابا خودتونو فیلم کردین یا مردمو...اشتباه دارین می‌زنید..نکنید این کارو...
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      1 0
      بیمقداری بود که به ناحق توی بوق کرده بودند و حتما باید به این موضوع پرداخته بشه تا مسئولان صداوسیما به خود بیان
  • عرفان IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    چه خوب میشد اگر ایران از طریق مقاومت در هنگام جنگ چند موشک پدر و مادر دار را از طرف مقاومت به شبکه ی من و توی وطن فروش ارسال میکرد و جشن کفتارها کامل میشد
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    3 0
    احسان کرمی اگر بهترین مجری دنیا هم که باشه با این کارش از چشم همه افتاد خیانت تو قاموس هیچ کشوری پذیرفتنی نیست از این به بعد شبها راحت نخواهی خوابید 😔😔😔
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    خداییش صرفنظر از غم شهادت عزیزانمون و خسارت‌هایی که به بار آومد من به شخصه خوشحالم که با این اتفاقات نظام این تفاله ها رو که مثل انگل بهش چسبیده بودند رو دفع کرد.
  • مهدی قاسمی IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 0
    تعریف مجری بی سروپا: فردی که اعتقادات خود را مخفی می کند و دم از آن چیزی می زند که به آن اعتقادی ندارد و پولی را که به او می دهند دو دستی دریافت و آن را دو لپی می خورد بعد با پیوستن به رسانه ای معلوم الحال، اجاره ای و خیانت پیشه نسبت به ایران، مزور بودن خود را برملا می کند، بعد پولی را هم که آن ها به او می دهند دو دستی دریافت و دولپی می خورد. او علی الاصول فقط دنبال خوردن است.
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 0
    دلیل اصلی این اتفاقات تهاجم فرهنگی و روی ما آمدن برخی مسولان فاسد در کشور هست.
  • حمید IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 0
    اینها حاضرند کشور خود را به کمترین مبلغی برای ویزا و اقامت و ... بفروشند.
  • SE ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 0
    بد باخت داد
  • IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 1
    دقت کردید ما به عنوان کسانی که در جمهوری اسلامی زندگی می کنیم و به نوعی اکثریتمون که با مشرق میایم و خبر می خوانیم سمپات نظاممون هستیم چطور با این حرفها کلاس و وجهه و شخصیت نظامی چون ایران جمهوری اسلامی رو خدشه دار می کنیم؟!!
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    راست میگه
  • DE ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    البته ۵٠ هزار یورو در سال یعنی پول مالیات و بیمه درمانی و بیمه ی بازنشستگی را کسر کنیم و با توجه به اینکه متاهل نیست و در دفتر ثبت اسناد ازدواج انگلیس رسمی نشده بیش از ۴٠ درصد کم می‌شود.
  • محمد IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 1
    جالبه خبرگزاری فارس یکباره تیتر میزنه مهران مدیری کلی به خاطر قمار باخته و ... چون اومد گفت نمی خوام تصویری ازم پخش بشه. این احسان کرمی که بهائی هم شد و ... تا وقتی بنشینیم اینگونه افراد مختلف رو تجزیه تحلیل کنیم و تا با ما هستند بگیم عالی هستند و کلیپ هاشون رو در سایت قرار بدیم و بعد به محض اینکه کوچکترین مخالفتی با ما داشته باشند اونها رو از عرش به فرش بیاریم نتیجه همینی هست که می‌بینید ، بدتر خواهد شد و بهتر نخواهد شد. ببینیم چه شده و چه اتفاقی افتاده که این عده چنین می‌کنند ، دنبال ریشه هاش و حل مشکل بریم ، از این افراد زیاد داشتیم. فرزین ندیمی سالها پیش از ایران رفت ، کلیپ هاش موجوده که برای ایران اینترنشنال توضیحاتی میده ، همین جوان سالها پیش به نسل جوان آن روزها خدمت فراوانی کرد اونهم با مقالاتش در نشریه ی صنایع هوایی به صاحب امتیازی وزارت دفاع. پس این موارد مسبوق به سابقه بوده و هست. ببینیم اصل مشکل چیه و کجاست وگرنه وضع بدتر هم خواهد شد.
    • اسماعیل IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      1 0
      امثال کرمی ومدیری وغیره که با پول این مردم به اینجا رسیدن به مشت آشغالن
    • IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
      1 0
      کسی که بخاطر پول به استخدام دشمنان کشورش درمیاد، هر چی که قبلا بوده مهم نیست، از اون به بعد خائن و وطن فروش و خودفروشه. ریشه اش هم اغلب پوله، پوللللل که میزنه آدمو گول
  • IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    یادم هست شبکه دو اجرا داشت افتضاح و خسته کننده بزرگش نکنید
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 1
    همه مجریان سر و ته یک کرباسند
  • سعید IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    1 0
    باید صدا و سیما در جذب نیرو دقت بیشتری داشته باشه تا ادمهای هرزه و خائن رو استخدام نکنه
  • هادی IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    1 0
    یک مزخرف کمتر بهتر برو به درک....
  • هدا IR ۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    1 0
    این اغتشاشات اگه هیچی نداشت اقلا باعث شد نقاب از چهره واقعی کفتارای سینما و تلوزیون کنار بره. این کرمی هم نه تو اجرا مالی بود نه تو بازیگری. چند وقت دیگه هم تو زباله دان شبکه های وهابی سعودی سردرمیاره
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    0 0
    خانه از پایبست ویران است خواجه در نقش ایوان است. امثال احسان کرمی بسیارند که در یکجایی از مملکت منصبی داشتند و رفتند. اما چرا انهایی که دزدی، اختلاس و جنایتی نکردند و رفتند مورد توجه شما هستن. سردار رویانیان کجاست؟ سفیرانی که وسط ماموریت به محل ماموریتشان پناهنده شدند، خبرنگاران صدا و سیما که رفتند و بسیاری دیگر از این قبیل را چرا دربوق و کرنا نمیکنید؟ محمودرضا خاوری چطور؟ امروز مجلس قانون برگزاری تضاهرات تصویب میکند. در اینهمه سال با کدام تظاهراتی موافقت شد؟ همچنین با اظهار اینکه دانش اموزان ممکن است دستخوش احساسات شوند از مردم میخواهد انها را کنترل کنند. عجیب نیست؟ چهل سال مردم را در مقابل هم قرار داده اید و تخم نفرت پراکنده اید. حاصل چه بود؟ چرا از خودتان نمیپرسید چه کرده اید که دانش اموز علیه شماست؟ در کدام عرصه بجز خشونت موفق بوده اید؟ تولید علم یعنی چی؟ علم که قابل تولید نیست. علم پیشرفت میکند. بهتر نیست بجای این رفتار به سمت دانایی حرکت کنید و نه سرکوب ان؟
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    لطفا شلوغش نکنید. این و آن را وسط دایره نریزید تا خیانت های بزرگ را عادی جلوه دهید‌. دزدی و جنایت این فرد را تقلیل ندهید. کسی که از جمهوری اسلامی بهره ها برد، ولی حالا هر روز علنا مشغول هتاکی و لگداندازی به سمت اوست. آیا نمی دانید مراکز پراکندن تخم نفرت اتفاقا همان مکانهایی هستند که همین فرد، خود را به یکی از آنها فروخته؟ رسانه هایی که تمام هدفشان تبدیل ایرانی به موجودی بی هویت پرخاشگر تخریبگر است؟ شما واقعا در پی دانایی و آگاهی هستید که اینطور ناآگاهانه قضاوت می کنید؟
    • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      0 0
      پاسخ به ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵ بود
  • سینا IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    0 0
    بچه ظرف می شسته خب برا همین هیجانی شده رفته من و تو خب من نمیدونستم پس قبلا درست گفتم از چهرش پیداست که از این لاتو لوتا بوده
  • باربد IR ۲۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۲
    0 0
    به قول یکی از خانمهای ارزشمند زندگیم: وطن فروشی کثیف ترین شغل دنیاست که شرافت و نجابت و اصالت آدم و هیچ میکنه!
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    0 1
    دنیا آزاد.دلش خواست بره.
  • IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    0 0
    کنار همخ کارهایی که کردی ناموستم فروختی خودت خبر نداری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس