کنایه بازیکنی که لوکادیا جای او را گرفت/ بازیکن هلندی مگر چند وقت است به ایران آمده؟/ امروز گل بزنم سر یک بازیکن را می بوسم!

مهاجم سابق پرسپولیس می گوید لوکادیا باید چند فصل در ایران بازی کند تاعیارش مشخص شود.

به گزارش مشرق، گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای تیم مس رفسنجان در رابطه با بازی حساس تیمش مقابل پرسپولیس گفت و گویی انجام داد.  او  بازی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را یکی از زیباترین و مهیج‌ترین دیدارهای لیگ این فصل می‌داند.

بازی با پرسپولیس را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

بازی با پرسپولیس خیلی دیدار سختی می‌شود. تیم ما در این فصل تیم خیلی قوی است و تیم پرسپولیس هم در لیگ فعلی یکی از بهترین تیم‌هاست. به همین دلیل من بازی خیلی نزدیکی را برای دو تیم پیش‌بینی می‌کنم و معتقدم هر تیمی که بهتر از موقعیت‌هایش استفاده کند برنده بازی خواهد بود.

 به نظرت لوکادیا بهترین مهاجم خارجی نیست که در چند سال اخیر وارد فوتبال ایران شده؟

این نظر شماست!

اما ما این سؤال را پرسیدیم که نظر تو را بدانیم!

فوتبال ایران مهاجمان خارجی خیلی خوبی دارد که فعلاً هم در لیگ برتر ایران بازی می‌کنند. و لوکادیا هم یکی از آنهاست که البته تازه به لیگ ایران آمده و تعداد بازی خیلی کمی در فوتبال ایران انجام داده. به همین دلیل هنوز خیلی زود است که لوکادیا را بهترین مهاجم خارجی دانست که وارد فوتبال ایران شده است. در واقع منظورم این است که لوکادیا باید چند سال در لیگ فوتبال ایران بازی کند تا بعد بتوانید عیارش را رقم بزنید و با چند بازی نباید با قاطعیت در مورد یک بازیکن صحبت کرد.

این حرف‌ها را زدید اما به لحاظ فنی می‌خواستیم نظر تو را در رابطه با خصوصیات لوکادیا بدانیم؟

من نظر خاصی در رابطه با این بازیکن ندارم.

بیشتر بخوانید:

اتفاق خوبی که پرسپولیس برای خارجی‌هایش رقم زد

مقابل پرسپولیس تو و شیمبا زوج خوبی هستید با وجود این فکر می‌کنی بتوانی به پرسپولیس گل بزنی؟

من فعلاً نمی‌توانم در این خصوص حرفی بزنم.

اما اگر مقابل پرسپولیس بازی کنی به این تیم گل می‌زنی؟

اگر بازی کنم سعی می‌کنم به پرسپولیس گل بزنم.

اما تو تاکنون به بیرانوند گل نزدی با وجود این اگر به بیرانوند گل بزنی، شادی بعد از گلت چگونه خواهد بود؟

علی واقعاً گلر خیلی خوبی است و با او خیلی رفیقم اما اگر به او گل بزنم به سمت او می‌روم و به‌دلیل رفاقتی که با شیمبا دارم او را می‌بوسم تا رفاقتم را به او باز هم بیش از پیش نشان

دهم.

تو در فصل قبل تا به اینجا خیلی بیشتر از گل‌های این فصلت گل زده بودی با وجود این فکر می‌کنی بتوانی مانند فصل قبل گل بزنی؟

من در این فصل کمتر از فصل پیش بازی کردم به همین دلیل آمارم به شکل موقت کمتر از فصل قبل است اما به شما می‌گویم که من حتماً بیشتر گل می‌زنم و از این بابت نگران نیستم چون شرایط و توان خودم را می‌دانم و در هفته‌های بعدی اگر بازی کنم و شانس هم همراهم باشد حتماً آمار گلزنی‌ام را بالا خواهم برد البته هنوز تعداد بازی زیادی از لیگ نگذشته و به همین دلیل شانس زیادی برای گلزنی من وجود دارد.

در لیگ این فصل فکر می‌کنی با توجه به تعدد تیم‌های مدعی جزو تیم‌های سهمیه‌بگیر باشید؟

تیم ما یکی از بهترین تیم‌های ایران است و به نظرم جزو سه تیم برتر ایران قرار دارد. به همین دلیل من به توانایی تیم‌مان و انجام کارهای بزرگ از سوی تیم‌مان خیلی امیدوارم اما با وجود این معتقدم که بازی‌های زیادی باقی مانده و با وجود تیم خیلی خوبی که داریم، اطمینان دارم که بتوانیم روند خودمان را ادامه دهیم.

در رابطه با شانس صعود تیم ملی ایران از گروهش چقدر امیدواری؟

تیم ملی ایران تیم خیلی خوبی است اما در گروه خیلی سختی قرار دارد. به همین دلیل باید نشست و نظاره کرد که در زمین چه اتفاقاتی رقم خواهد ‌خورد.

شخصاً طرفدار چه تیمی در جام جهانی هستی؟

اول اینکه من طرفدار تیم ملی کشورم نیجریه هستم اما متأسفانه نیجریه و ایتالیا که من خیلی دوستش دارم در جام جهانی نیستند. با وجود این من طرفدار تیم ملی ایران و اسپانیا هستم ضمن اینکه تیم ملی فرانسه را هم تیم خیلی خوبی می‌دانم.

با وجود برزیل و آلمان و چند قدرت دیگر باز هم شانس فرانسه را بیشتر می‌دانی؟

همه تیم‌هایی که گفتید تیم‌های خوبی هستند اما من تیم ملی فرانسه را شانس اول قهرمانی در جام جهانی قطر می‌دانم.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس