‌اتاق اصناف‌ ایران: بازار در سراسر کشور فعال و آرام است/ تعطیلی‌های چندساعته بازار برای جلوگیری از خسارت بود

نایب رئیس اتاق اصناف ایران با بیان اینکه بازار در سراسر کشور فعال و آرام است، گفت: تعطیلی‌ها چند ساعته بازار در روزهای اخیر با هماهنگی مسئولان و در راستای جلوگیری از آسیب و خسارت به بازاریان بود.

به گزارش مشرق، مجتبی صفایی ، درباره آخرین وضعیت بازار و فعالیت اصناف در سراسر کشور، اظهار داشت: فعالیت بازار مانند روال عادی است و اصناف در سراسر کشور مشغول کسب و کار همیشگی خود هستند. 

بازار در سراسر کشور فعال و آرام است

نایب رئیس اتاق اصناف ایران ادامه داد: عده‌ای ‌دنبال این بودند که فضای آرام بازار را برگرفته از فضای اغتشاشات کشور دچار مشکل کنند،‌ در همین راستا به دلیل جلوگیری از اقدامات خرابکارانه اغتشاشگران، طی روزهای اخیر، ساعاتی از روز، واحدهای صنفی در بازار  با هماهنگی مسئولان مربوطه کشوری تعطیل می‌شد و این تعطیلی‌های چند ساعته ناشی از اعتصابات اصناف و بازاریان نبوده است.

وی بیان داشت: برخی افراد در کف خیابان قصد لطمه‌زدن به بازار و بازاریان  را داشتند بنابراین تعطیلی‌های ساعتی در طول روزهای اخیر به دلیل جلوگیری از خسران و زیان به کسبه انجام شد.

وی با تاکید بر اینکه کسب و کار و دادوستد در بازار در حال انجام است، بیان داشت: بازار در سراسر کشور آرام است و اصناف در حال ارتزاق هستند و هیچ تعطیلی به صورت هدفمند و به نشانه اعتراض از در کشور نداشته‌ایم و خدمات به مردم در حال انجام است.

بازار در سراسر کشور فعال و آرام است

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۱
    0 0
    اعتصاب کنند من هم از دیجی الا سفارش میدم با احترام میارن در خونم ارزونتر متنوع تر خرید بالای 500 هزار تومن هزینه پستی هم نمیگیرند رایگان میارن امتیاز هم میگیرم کد تخفیف هم تازه یک هفته هم میتونم کالا رو عودت بدم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس