کد خبر 1426170
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۲
ملوان

هوادار در روزی که حریفش موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشت، با یک گل به برتری رسید و دومین پیروزی‌ متوالی‌اش را ثبت کرد تا از پایین جدول جدا شود.

به گزارش مشرق، تیم‌های هوادار تهران و ملوان بندرانزلی از ساعت ۱۶ روز جمعه در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه پاس قوامین (دستگردی) به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم میزبان موفق شد با یک گل به پیروزی دست پیدا کند.

در ۴۵ دقیقه نخست شاهد رد و بدل شدن گلی نبودیم اما شاگردان مازیار زارع، میل بیشتری برای رسیدن به دروازه‌ حریف داشتند و موقعیت‌هایی را به دست آوردند اما این فرصت‌ها منجر به گل نشد.

در نیمه دوم این میزبان سفیدپوش بود که جلو آمد و خیلی زود هم مزد کار خود را گرفت. صائب محبی، مدافع پیش‌تاخته و بازیکن سابق انزلی‌چی‌ها از روی یک توپ برگشتی که ماحصل کرنری از سمت راست بود موفق شد ایمان صادقی را تسلیم کند و تیمش را پیش بیندازد. نتیجه‌ای که با وجود موقعیت‌های خوب میهمان برای به تساوی کشاندن مسابقه به قوت خود باقی ماند تا هوادار به سومین پیروزی این فصل خود و دومین برد متوالی‌اش دست پیدا کند و با ۱۱ امتیاز موقتا تا رده‌ دهم صعود کند.

در سوی مقابل تیم تازه لیگ برتری شده‌ ملوان با قبول پنجمین باخت این فصل خود از هشت بازی، پنج امتیازی باقی ماند و در رده پانزدهم جدول رده‌بندی ایستاد تا به یمن تفاضل گل بهتر نسبت به صنعت نفت تیم قعرنشین لیگ نباشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس