میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی از پژوهشگاه رویان بازدید کردند

در حاشیه برگزاری سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی جمعی از میهمانان این کنفرانس از پژوهشگاه رویان بازدید کردند.

به گزارش مشرق، جمعی از میهمانان سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی شامگاه پنجشنبه ۲۱ مهرماه در حاشیه این کنفرانس از بخش‌های متنوع پژوهشگاه رویان و همچنین دستاوردهای علمی این مرکز بازدید به عمل آوردند.

عبدالحسین شاهوردی رئیس پژوهشگاه رویان ضمن خیر مقدم به میهمانان سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی و تبریک ولادت پیامبر (ص) اظهار داشت: جهاد دانشگاهی یکی از برکات انقلاب اسلامی است و با تأسیس این نهاد دانشگاهی جامعیت مؤثری در زمینه علم به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه پژوهشگاه رویان یکی از دستاوردهای ارزنده جهاد دانشگاهی است، تصریح کرد: این مرکز در زمینه درمان ناباروری کار خود را آغاز کرده است و با تلاش‌های بسیاری که صورت گرفته باعث شده که ما نه تنها پذیرای بیماران کشور خودمان باشیم بلکه پذیرای بیماران کشورهای دیگر هم هستیم.

شاهوردی خاطر نشان کرد: به کارگیری جوانان و اعتماد به آنها در مرکز رویان یکی از سیاست‌های کاری این مرکز به حساب می‌آید. رویان در واقع حاصل اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی به جوانان است.

در ادامه این بازدید روح الله فتحی معاون آموزشی پژوهشگاه رویان به ارائه تاریخچه و اقدامات موفقیت آمیزی که تاکنون در این پژوهشگاه در سطح ملی و بین المللی صورت گرفته پرداخت.

همچنین گفتنی است میهمانان از بخش‌های مختلف این پژوهشگاه همانند بخش نانو مهندسی بافت، بانک سلول‌های بنیادی رویان، بخش سیتوژنتیک، بانک خون بند ناف بازدید به عمل آوردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس