امیرآبادی: انتظار هواداران هنوز برآورده نشده/ استقلال باید برای مشکلات داوری هم تمرین کند!

کاپیتان اسبق استقلال گفت: تیم در ۹ هفته گذشته عملکرد خوبی داشته اما انتظار هواداران را هنوز برآورده نکرده است.

به گزارش مشرق، مهدی امیرآبادی در مورد برد استقلال مقابل ذوب آهن در هفته نهم لیگ برتر، اظهار داشت: به هرحال بر اثر اشتباه ذوب‌آهن استقلال سه امتیاز این بازی را به دست آورد. از این بابت خوشحالم ولی با این همه مهره خوب، استقلال تیمی نبود که هواداران انتظارش را دارند.

وی در خصوص شرایط هجومی آبی‌پوشان، گفت: استقلال خوب حمله می‌کند اما در تمام کنندگی هنوز کار دارد. به نظر می‌رسد ساپینتو کار تمرینی برای به ثمر رسیدن گل را هنوز به خوبی انجام نداده است. تا چند هفته اول می‌گفتیم تیم بدنسازی کرده و باید بدن‌ها به شرایط عادی برگردد. الان بدن‌ها به اصطلاح وِل کرده و هواداران انتظار دارند بازی بسیار خوب همراه با سه امتیاز از تیمشان ببینند ولی باید نگران باشند و استرس داشته باشند که حریف اشتباهی کند و استقلال به گل برسد.

کاپیتان اسبق استقلال تصریح کرد: تیم‌های دیگر هم خوب نتیجه می‌گیرند. نساجی رفته رفته خودش را بالا کشید. گل‌گهر بالای جدول است. فولاد و تراکتور هم شرایط خوبی دارند. سپاهان و پرسپولیس هم که از ابتدای فصل بالای جدول بودند. در واقع الان ۷-۶ تیم مدعی داریم.

بیشتر بخوانید:

عارف غلامی: حاضر بودم هر جریمه‌ای را برای بازگشت پرداخت کنم

امیرآبادی در خصوص اینکه استقلال مانند بازی با پیکان مقابل ذوب‌آهن هم دچار مشکل شد، گفت: ساپینتو باید پلن B داشته باشد که وقتی مقابل تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند به مشکل می‌خورد، بتواند به گل برسد. استقلال مهره‌های خوبی دارد. روی نیمکت، یک تیم کامل نشسته است. بازیکنانی که به عنوان تعویضی وارد زمین می‌شوند هم کیفیت خوبی دارند و می‌توانند جریان و نتیجه بازی را عوض کنند.

وی در خصوص اینکه بازهم یک پنالتی برای استقلال گرفته نشد تا مشکلات داوری برای این تیم ادامه داشته باشد، عنوان کرد: باید عادت کنند. هر هفته یک مشکل داوری وجود دارد. با نبود VAR‌ این مشکلات فعلا وجود دارند و این نقطه ضعف فدراسیون است. استقلال باید به این شرایط عادت کند. علاوه بر اینکه باید برای رفع مشکل گل نزدن، تمرین کنند باید برای عادت کردن به مسائل و مشکلات داوری هم تمرین کنند!

امیرآبادی در خصوص عملکرد استقلال پس از گذشت ۹هفته، اظهار داشت: تیم در این ۹ هفته عملکرد خوبی داشته اما انتظار هواداران را هنوز برآورده نکرده است. استقلال می‌تواند در هفته‌های آینده روند و شکل بهتری بگیرد. در ایام جام جهانی هم فرصتی دارند که با تمرین بیشتر ان‌شاالله شرایط بهتری پیدا کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    10 1
    واقعا مشکلات نیست غرض ورزی است.
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 4
    تو دوپینگی سکوت کن
  • IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 4
    استقلالی ها یاد گرفتن با فشار حداکثری روی فدراسیون و کمیته داوری نتیجه بازها را تغییر بدن
  • IR ۰۸:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 3
    کسی که با قوانین داوری آشنا نیست فقط برای بازارگرمی حرف میزند، توپ بعد از برخورد به بدن اگر اتفاقی با دست برخوردکند خطای هند نیست.هیچکدام از ادعاهای استقلال در مورد پنالتی تا حالا درست نبوده و تنها قصد فشار به داوران مظلوم نمائی و کسب یک جام اهدائی دیگر است.
  • پیام IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 4
    واقعا داورها مثل قبل عمل نمیکنند. هر بازی یک پنالتی (معیشتی). داورها یادشون رفته فصل قبل با کمک صد در صدی آنها بود که این تیم توانست به جام دست پیدا کنه.
  • مختار IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 3
    نه بابا تمرین لازم نداره ، یه مقدار هوچیگیری تون بیشتر کنید و به بابا حمیدتون هم بیشتر فشار بیارید تا سهمیه پنالتی و امتیازات معیشتی براتون رو غلطک بیفته! همین تمام!🤣
    • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
      0 0
      لنگی خان فعلا که دارن هر هفته حق استقلال رو می خورن و از طرف دیگه یک پنالتی سهمیه براتون میذارن کنار
  • IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    2 0
    زمان بابا مسعود هم همین بود با این تفاوت که اون موقع تنوع تاکتیک داشتن، تابلو نمیشد. یه بار مدافع حریف پاس گل میداد یه بار داور مفت پنالتی میگرفت یه بار شب بازی بازیکن کلیدی رو محروم میکردن یه بار آیتم اسپک آزاد میشد از لحاظ امکانات هم به قول رادوشویچ پرسپولیس در حد رئال بود ولی حتی به تیم های نفتی هم بودجه نمیدادن!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس