اعلام آخرین وضعیت دو بازیکن تیم ملی انگلیس برای بازی با ایران

آخرین وضعیت دو بازیکن مصدوم تیم ملی انگلیس در آستانه مسابقات جام جهانی قطر اعلام شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال انگلیس در فاصله ۴۰ روز مانده تا شروع مسابقات جام جهانی قطر، با چالش مصدومیت دو بازیکن خود مواجه شده است.

واکر: به جام جهانی می‌رسم

کایل واکر مدافع راست تیم ملی انگلیس و باشگاه منچسترسیتی یکی از این نفرات است. او در بازی سیتی مقابل یونایتد دچار آسیب دیدگی شد و سپس تحت عمل جراحی موفقیت آمیز قرار گرفت.

واکر اظهار امیدواری کرد که در لیست نهایی انگلیس برای جام جهانی قرار بگیرد. این مدافع در گفتگو با BBC تاکید کرد: اولین فکر من بازگشت به تیم ملی انگلیس است. مطمئن هستم که می‌توانم به جام جهانی برسم. در طول دوران حرفه‌ای خود چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته‌ام که باعث می‌شود بدنم را بشناسم.

این ملی پوش انگلیسی تاکید کرد: به توانایی خود برای بهبود به موقع اطمینان دارم. باید صبور باشم، موانعی بر سر راه وجود خواهد داشت اما امیدوارم در لیست نهایی قرار بگیرم.

واکر در خصوص جراحی اش هم یادآور شد: روز بعد از بازی منچستریونایتد عمل جراحی را انجام داد دوشنبه پیش جراح رفتم و به او گفتم که این جراحی را انجام بدهد چون جام جهانی را در پیش داریم. او می‌خواست پنج‌شنبه این جراحی را انجام دهد، اما یک ساعت بعد از صحبت من با او این کار را انجام داد.

ریس جیمز؛ مصدومیت بدتر از حد انتظار است

ریس جیمز دیگر ملی پوش انگلیس و بازیکن تیم چلسی که در لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان مصدوم شد، شرایط پیچیده‌تری دارد. ابتدا اعلام شد مصدومیت این بازیکن حاد نیست و چلسی می‌تواند روی این بازیکن حساب کند اما سایت «فوتبال لندن» اعلام کرد که جیمز روز پنجشنبه تحت آزمایش‌های پزشکی قرار گرفته است که نشان می‌دهد میزان مصدومیت بدتر از حد انتظار است.

باید کادر پزشکی چلسی تصمیم بگیرد که آیا این بازیکن ۲۲ ساله به جراحی نیاز دارد یا خیر.

 تیم ملی فوتبال انگلیس در گروه دوم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم‌های ایران، آمریکا و ولز همگروه است. نخستین بازی این گروه بین ایران و انگلیس روز ۳۰ آبان برگزار خواهد شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس