کد خبر 1426354
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰
سرمایه بارسلونا در ال کلاسیکو

نشریه اسپانیایی از سرمایه بارسلونا در دیدار مقابل رئال رونمایی کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال رئال مادرید فردا(یکشنبه) در حساس ترین بازی هفته لالیگا از ساعت ۱۷:۴۵ میزبان بارسلونا در ال کلاسیکو است.

نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا در گزارشی به سرمایه بارسلونا در این بازی پرداخت و نوشت: روبرت لواندوفسکی پس از دو گل خود مقابل اینتر، در سانتیاگو برنابئو با حالتی آماده حاضر می شود.

این ستاره  لهستانی نیمی از گل های بارسا را ​​در این فصل vh به ثمر رسانده است (۱۴ گل از ۲۸ گل). بهترین گلزن لالیگا (با ۹ گل) و بهترین گلزن در لیگ قهرمانان اروپا (با ۵ گل) که با هالند و صلاح برابر است، تایید می کند که او با تیم جدیدش سازگار است.

موفقیت او کامل بوده و فراتر از انتظارات بوده است. لواندوفسکی تهدید بزرگی برای تیم ژاوی هرناندز مقابل رئال مادرید است. او به دنبال تکرار پیروزی تاریخی مقابل مادرید با دورتموند است.

لواندوفسکی در ۸ بازی قبلی ۶ گل مقابل رئال مادرید به ثمر رسانده است و برای اولین بار در اکتبر ۲۰۱۲ در یک بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با دورتموند مقابل سفیدپوشان قرار گرفت. ستاره لهستانی با استفاده از خطای مدافعان رئال دروازه رقیب را باز کرد و با یک ضربه  شون نزدیک به تیرک دروازه کاسیاس را باز کرد. گل او در نهایت برای آلمانی ها تعیین کننده بود تا ۲-۱ پیروز شوند.

سرمایه بارسلونا در ال کلاسیکو

در روز بعد از لیگ قهرمانان اروپا، لواندوفسکی با یک پاس گل به یک تساوی ارزشمند (۲-۲) در برنابئو کمک کرد. این پیش غذای شب بزرگ اروپایی لواندوفسکی بود.

*بهترین بازی او در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال رقم خورد

ماه‌ها بعد، در ۲۴ آوریل ۲۰۱۳، "لوی" با زدن چهار گل به رئال مادرید در بازی اول نیمه نهایی و قرار دادن بوروسیا دورتموند در مسیر فینال قاره اروپا، دنیای فوتبال را تحت تاثیر قرار داد.

دفاع سفید پوشان نتوانست جلوی نمایش گلزنی لواندوفسکی را بگیرد که از همه طرف گلزنی کرد.در همان تابستان او قراردادش را با دورتموند به پایان رساند و با بایرن مونیخ قرارداد امضا کرد، اما باید تا سال ۲۰۱۷ منتظر می ماند تا بار دیگر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با رئال مادرید دیدار کند.

با سرمربیگری آنچلوتی، لواندوفسکی به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف نتوانست بازی رفت را (۱-۲) انجام دهد و در برنابئو اولین گل بازی را به ثمر رساند، اما سفیدپوشان به نیمه نهایی رفتند ( با نتیجه مجموع ۴-۲). دو سابقه اخیر لواندوفسکی خاطرات خوبی برای او نیست که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل ۲۰۱۷/۱۸ بدون گل ماند. فردا او این فرصت را خواهد داشت که دوباره در برنابئو گلزنی کند و همچنین مشتاق پیروزی در دوئل خاص خود با بنزما است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس