نارضایتی در فوتبال، هدف فرقه ضاله خارج نشین/ از تخریب تا فحاشی و شایعه؛ جنگ پوچ

اتفاقات اخیر در فضای مجازی و تخریب، فحاشی‌ و شایعات در حوزه فوتبال هدف فرقه ضاله خارج نشین است.

به گزارش مشرق، چند وقت اخیر و با گسترش موج اغتشاشات در کشور شاهد نفوذ این ماجرا در جامعه ورزش بودیم که برخی از عناصر نیز به آن دامن زدند و آتش بیار معرکه شدند. در این میان رواج برخی از شایعات دروغین و جهت دار برای برجسته شدن ماجرا و همزمان تخریب و فحاشی به ستاره‌های غیرهمسو با این جریان نیز صورت گرفت تا ماجرا به شدت لوث شده و یک جنگ نرم تمام عیار در این زمینه به راه بیفتد. اتفاقی که آبشخور آن جریان‌های معاند و ضدانقلاب هستند.

جریان سیاسی ضدانقلاب که به دنبال تحریک عوامل شاغل و طرفداران باشگاه های پرطرفدار فوتبال کشور است همزمان با اغتشاشات اخیر تحرکات رسانه ای ویژه را به صورت هدفمند در فضای مجازی و رسانه های ورزشی دنبال می کند.

جریان وابسته به فرقه ضاله از طریق برخی عناصر خارج نشین فعالیت خودش را از چند ماه پیش با سرمایه گذاری گسترده در فضای مجازی و برخی رسانه های ورزشی غیررسمی همچنین به طور مشخص چند کانال تلگرامی و صفحات اینستاگرام آغاز کرد و در طول یک ماه اخیر برخی پروژه های رسانه ای را به صورت ویژه و همسو با سیاست های جریان ضدانقلاب خارج نشین دنبال می کند.

حمایت همسو و محوری از لیدرهای اغتشاشات، تحریک و البته تهدید مربیان و بازیکنانی که حاضر به حمایت از این اقدامات نشدند، همچنین فحاشی و تخریب برخی از ملی پوشان شاخص و شایعه سازی در بین هواداران دو باشگاه پرطرفدار از جمله اقدامات صورت گرفته در همین چارچوب است.

مهره اصلی این باند رسانه ای که در آمریکا ساکن است، با انتقال پول و دستمزد مورد نظر عوامل خودش را در همین راستا در داخل کشور فعال ساخته و تخریب چهره های ورزشی نزدیک و وفادار به جریان انقلاب را در دستور کار قرار داده است.

یکی از اهداف اصلی این جریان ایجاد نارضایتی در بین هواداران فوتبال خصوصا باشگاههای پرطرفدار است که از طریق انتشار شایعات مختلف و دامن زدن به حاشیه های روزهای اخیر در دستور کار قرار دارد.

شایعه تغییرات در ۳ باشگاه پرطرفدار پرسپولیس، استقلال و سپاهان هم از جانب همین جریان برای نخستین بار مطرح شده و همچنان در آستانه آغاز مسابقات هر هفته تکرار می شود.

به نظر می رسد این اقدامات هدفی به جز خشم و نارضایتی هواداران فوتبال را دنبال نمی کند، با این وجود عدم بازنشر و دامن زدن به جریان رسانه ای مورد نظر ضدانقلاب می تواند بخشی از تحرکات صورت گرفته در این حوزه را خنثی کند.

منبع: دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 1
    شما فسادت رو جمع کن اختلاست رو از کم کن ، مردم رو اذيت نکن ببين مردم راضی ميشن يا نه، همه مشکلات که تقصير خارج نشين نيست ، مردم ناراحتن قبول کنيد.
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    تعطیلش کنید.
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    اینطوری که شما فرمونو گرفتید پسفردا میگی مشکل کم آبی و آلودگی هوا و عدم دفع معده من هم تقصیر فرقه ضاله خارج نشینه
  • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    آدمین ها کانال های هواداری سر سلسله اغتشتشات اخیر بودند که از مدت ها قبل جذب شده و در حال نفرت پراکنی و ایجاد تشنج در بین هواداران و فوتبالیست ها بودند
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    تو زير ساختارو درست کردي که مردم راضي باشن؟ چهار تا ورزشگاه استاندارد زدي ؟ چيکار کردي که مردم بايد ازتون راضي باشن؟؟؟
  • مادر بچه‌ها و معلم مدرسه IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    0 0
    زنده باد جمهوری اسلامی ایران و سربازانش
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۳
    1 0
    یک صنعت فاسد با ادم های فاسد. حیف پول هایی که با فوتبال و فوتبالیست به هدر رفت!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس