گرشاسبی:‌ برانکو می‌گفت برای باز شدن پنجره عجله نکن!/ نکونام: در فوتبال ما نقل و انتقالات سخت‌ترین کار ممکن است

مدیرعامل فولاد خوزستان درمورد شرایط این روزای لیگ برتر و باشگاه فولاد توضیحاتی را ارائه کرد

به گزارش مشرق، فولاد خوزستان در هفته چهارم لیگ برتر سپاهان را در اصفهان شکست داد و خودش را به‌عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی به رخ کشید. در ادامه شاگردان نکونام ‌یک‌باره دچار افت شده و در چهار بازی متوالی در کسب پیروزی ناکام مانده‌اند. در این میان بازی این تیم با ملوان در هفته ششم لیگ هم به‌تعویق افتاد. همین افت فولاد باعث شد فاصله این تیم با صدر جدول زیاد شود. هرچند این تیم اگر بازی عقب‌افتاده خود مقابل ملوان را با پیروزی پشت سر بگذارد 15 امتیازی شده و به 3 امتیازی صدر جدول می‌رسد. برخی این افت فولاد را به مطرح شدن بحث حضور جواد نکونام در تیم ملی ربط می‌دهند و اعتقاد دارند این مساله تمرکز این مربی و شاگردانش را برهم زده است. دیروز باخبر شدیم جواد نکونام با حضور در باشگاه فولاد جلسه مهمی را با حمیدرضا گرشاسبی داشته، به همین منظور با مدیرعامل فولاد تماس گرفته‌ایم تا سوالات‌مان را مطرح کنیم. ماحصل گفت‌وگوی گرشاسبی با را در ادامه می‌خوانید.

تیم شما فصل را خیلی‌خوب شروع کرد و چهره یک مدعی را به خود گرفت اما رفته‌رفته دچار افت شد تا حدی که چهار مساوی متوالی را کسب کرده‌اید. اگر این فراز و نشیب نبود الان در رده بهتری قرار داشتید.

بله، صدردرصد موافقم. ما می‌توانستیم الان صدرنشین بازی‌ها باشیم. در هر صورت من شرایط پیش‌آمده را بدشانسی می‌دانم. ضمن اینکه در دو بازی هم به‌اشتباه دو موقعیت ما را آفساید گرفتند. البته شاید خوب نباشد ما مدام به این مساله بپردازیم اما به‌هرحال نظر کارشناسان این بوده و اتفاقی است که به ضررمان رخ داده. همین اتفاقات به‌هرحال در نتایج تاثیر دارد، البته ما تیم بزرگ و کاملی داریم و قطعا در آینده بهتر خواهیم شد. همین الان هم اگر بازی عقب‌افتاده‌مان را ببریم جزء سه تیم اول خواهیم بود. ضمن اینکه فولاد درحال‌حاضر و با گذشت 8 هفته از مسابقات تنها تیم بدون باخت لیگ برتر است که این شخصیت بالای تیم ما را نشان می‌دهد. مطمئن باشید روند ما در ادامه لیگ به امید خدا رو به رشد خواهد بود.

با این تفاسیر از نتایج به‌دست‌آمده رضایت دارید؟

نه، اتفاقا در نشستی هم که با جواد نکونام داشتیم خود او هم از نتایج رضایت نداشت. کلا وضعیت خاصی هم در جامعه حاکم است که البته شامل همه تیم‌ها می‌شود. قدر مسلم اگر این تساوی‌های اخیر نبود الان فولاد در صدر جدول حضور داشت. همه تلاش‌مان این است که اوضاع‌مان روزبه‌روز بهتر شود.

قبل از شروع فصل برای کسب سهمیه هدف‌گذاری کردید یا اینکه به قهرمانی هم فکر می‌کنید؟

در هدف‌گذاری که قبل از شروع فصل برای تیم‌مان انجام دادیم به‌دنبال قرار گرفتن در بین چهار تیم اول هستیم. ان‌شاءالله برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا هم برنامه داریم.

برای صعود به مرحله بالاتر در لیگ قهرمانان آسیا به‌دنبال تقویت تیم‌تان هستید یا اینکه جواد نکونام خواسته‌ای در این مورد از مدیریت باشگاه داشته است؟

خوشبختانه برای لیگ قهرمانان طبق برنامه‌های که از قبل طراحی کرده‌ایم پیش می‌رویم و مشکلی وجود ندارد. اما برای تقویت تیم الان زود است که بخواهیم صحبت کنیم. تازه در ابتدای مسیر قرار داریم و تا نیم‌فصل زمان زیادی باقی‌مانده است.

بیشتر بخوانید:

هدیه‌ای که استقلال و پرسپولیس به نکونام دادند

فیروز کریمی در مصاحبه تلویزیونی اخیرش مدعی شد به‌همراه چند مربی داخلی به این نتیجه رسیده‌اند که اگر بعد از هفته یازدهم به تعطیلات نیم‌فصل بروند بهتر است و سازمان لیگ بعد از شروع دوباره لیگ در پایان بازی‌ها ایران در جام‌جهانی، دیگر لزومی ندارد لیگ را تا پایان فصل تعطیل کند. او مدعی شد تیم شما هم موافق این مساله است، شما موافقید؟

ما باید این بحث را با نکونام مطرح کنیم و با بررسی مسائل مختلف نظرمان را اعلام کنیم. در این مورد ما تابع سازمان لیگ هستیم و قطعا سهیل مهدی هم برای اتخاذ چنین تصمیمی نظر کادرفنی همه تیم‌ها را جویا خواهد شد. امیدوارم هر تصمیمی می‌گیرند به‌نفع فوتبال ایران باشد و رضایت باشگاه‌ها را هم درپی داشته باشد.

در هفته‌های اخیر که تیم شما خوب نتیجه نگرفت صحبت‌های زیادی درمورد اضافه شدن یا نشدن جواد نکونام به اعضای کادرفنی تیم ملی در رسانه‌ها مطرح شد. در آخر هم این مساله منتفی شد اما می‌توان گفت این ماجرا در نتایج فولاد تاثیر داشته است؟

بله، نمی‌شود گفت بی‌تاثیر بوده است. البته خیلی هم تاثیر گذار نبود؛ چراکه هم جواد نکونام مربی حرفه‌ای هست و هم بازیکنان و باشگاه فولاد اصول حرفه‌ای را رعایت می‌کنند. اما درکل بخواهیم منطقی به قضیه نگاه کنیم، نمی‌شود گفت ماجرای رخ‌داده در نتایج هیچ اثری نداشته و بهتر است بگوییم بی‌تاثیر نبوده است. همه تلاش ما این بوده و هست که حواشی روی تیم اثر منفی نگذارد و ان‌شاءالله که از این به بعد هم این‌طور خواهد بود.

باشگاه فولاد از معدود باشگاه‌هایی است که مشکل مالی ندارد و فکر می‌کنیم اعضای تیم‌تان دغدغه مالی نداشته باشند!

درمورد پرداختی‌ها ما هم مثل باشگاه‌های دیگر هستیم و مشکل خاصی در این مورد وجود ندارد.

یک جلسه مهم با جواد نکونام داشتید، تصمیم مهمی در این جلسه اتخاذ شد؟

من با نکونام مرتب از این جلسات برگزار می‌کنیم و نشست خیلی‌خاصی نبود. سعی می‌کنیم در هر هفته درمورد مسائل مختلف پیرامون تیم با سرمربی محترم جلسه بگذاریم. به‌هرحال این هفته هم یک دیدار خارج از خانه با نساجی داریم که برای این سفر باید برنامه‌ریزی شود. محور اصلی جلسه روز شنبه ما هم بیشتر در همین خصوص بود.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    2 3
    البته اگر حاج ملک نبود یک امتیاز دیگر هم از حساب شما کم می شد بالاخره محض خاطر آقای گرشاسبی که سابقه مدیرعاملی تیم سوگلی وزارت ورزش را دارد بازی 5 بر یک باخته را برای فولاد یک -یک درآوردند
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    2 4
    عجب رویی داره این لنگی، آخه بگو اگر داور درست داوری می کرد باید جلو استقلال می باختید که
  • سعید رضایی IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 1
    فولاد و تراکتور امسال انشا الله به دسته یک می روند
  • يه خوزستانی IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۵
    2 0
    جناب گرشاسبی لطفآ نكونام رو اخراج کن خوزستان خودش به قدر کافی مشکل داره دیگه جای پیرهن سیاه واسه خانمی که حجابش رو رعایت نکرده رو نداره مربیگریش رو هم که داریم می‌بینیم فوتبال تیم فولاد خوزستان رو داره نابود میکنه ما بازی تهاجمی میخواییم نه بازی که همش بازیکنان تو فاز دفاع هستن ومیره رو مخ هواداران فولاد. مربی خارجی بیار برای تیم چه وضعش هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس