فتح اِل‌کلاسیکو مثل آب خوردن؛ ژاوی حریف کارلتو و رئال جذابش نشد

تیم فوتبال رئال مادرید با برتری سه بر یک مقابل بارسلونا فاتح ال‌کلاسیکو شد و به رده‌ نخست جدول رده‌بندی لالیگا صعود کرد.

به گزارش مشرق،تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه به وقت تهران در هفته نهم رقابت‌های لالیگا اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان کارلو آنچلوتی با نتیجه سه بر یک به برتری رسیدند و فاتح ال‌کلاسیکو شدند.

تیم میزبان شروع فوق‌العاده‌ای داشت و موفق شد در دقیقه‌ی ۱۲ توسط کریم بنزما به گل برسد. ستاره فرانسوی رئال توپ برگشتی توسط آندره تراشتگن را به کمک پای سرخی روبرتو به گل تبدیل کرد تا حساب کار یک بر صفر شود.

در ادامه فدریکو والورده فاصله را ۲برابر کرد. هافبک اروگوئه‌ای رئال با شوتی از پشت محوطه جریمه تیمش را به گل دوم رساند تا کار آبی و اناری‌ها برای بازگشت به بازی سخت‌تر شود.

فتح اِل‌کلاسیکو مثل آب خوردن؛ ژاوی حریف کارلتو و رئال جذابش نشد

در ۴۵ دقیقه‌ی دوم بارسا برای جبران گل‌های خورده تعویض‌هایی را انجام داد. آنها بعد از کش و قوس‌های زیاد در دقیقه ۸۳ به وسیله فران تورس به گل دست یافتند. حرکت خوب آنسو فاتی از سمت راست باعث شد تا توپ در دهانه دروازه به بازیکن ملی‌پوش بارسا و فاصله به حداقل برسد.

این پایان ماجرا نبود. در دقیقه‌ ۹۱ رودریگو از روی نقطه پنالتی دروازه بلوگرانا را گشود تا آب سردی بر پیکره‌ کاتالان‌ها ریخته شود. گلر آلمانی بارسا که پیش از این فقط یک گل در لالیگا دریافت کرده بود به خوبی مسیر توپ را تشخیص داد اما موفق به مهار آن نشد.

رئال با این پیروزی ارزشمند انتقام باخت فصل قبل در برنابئو را گرفت و با ۲۵ امتیاز، صدر را از بارسا پس گرفت و به تنهایی رتبه نخست را مال خود کرد. در سوی مقابل ژاوی هرناندز بعد از ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا و کمرنگ شدن شانس صعودش به یک هشتم نهایی، حالا با متحمل شدن اولین باخت در لیگ اسپانیا، صدر را به رقیب سنتی واگذار کرد و قافیه را به کارلتو ایتالیایی واگذار کرد. بارسا با ۲۲ امتیاز تیم دوم جدول محسوب می‌شود.

فدریکو والورده، بازیکن پرتلاش رئال به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

فتح اِل‌کلاسیکو مثل آب خوردن؛ ژاوی حریف کارلتو و رئال جذابش نشد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کامران IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۴
    0 0
    داریم به لحظات ملکوتی ژاوی مربی نیست نزدیک میشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس