کد خبر 1427097
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶
سقوط جنگنده روسی سوخو 34 در منطقه مسکونی

یک جنگنده سوخو۳۴ روسیه در مناطق مسکونی شهر ییسم سقوط کرد.

به گزارش مشرق، منابع خبری غروب دوشنبه به وقت تهران از سقوط یک فروند هواپیمای نظامی روسیه در غرب این کشور حین پرواز آموزشی خبر دادند.

به گزارش منابع خبری، یک فروند هواپیمای نظامی  در منطقه «ییسک» در غرب روسیه سقوط کرد. منابع محلی اعلام کردند که خلبان این هواپیما  لحظاتی قبل از سقوط،  خروج اضطراری انجام داد.

این حادثه اوائل غروب دوشنبه به وقت محلی رخ داد و این هواپیمای نظامی بر روی یک آپارتمانی ۹ طبقه در منطقه ییسک نزدیک دریای «آزوف» مجاور اوکراین  سقوط کرد.  پس از اصابت این هواپیما به ساختمان شعله‌های آتش و دود به هوا برخاست. هنوز هیچ گزارشی از میزان تلفات جانی این سانحه گزارش نشده است. برخی منابع خبری این هواپیما را جنگنده اعلام کرده‌اند.

یکی از ساکنان منطقه به خبرگزاری «تاس» گفت که آمبولانس‌ها و آتش‌نشان‌ها از سراسر شهر  در این منطقه آمده‌اند.

وزارت دفاع روسیه در این زمینه اعلام کرد که یک فروند جنگنده «سوخو-۳۴» حین پرواز آموزشی از یک فرودگاه نظامی در ییسک سقوط کرد. علت سقوط هواپیما در ییسک، احتراق یکی از موتورها هنگام برخاستن از زمین اعلام شده است.

سوخو-۳۴، جنگنده  تهاجمی نیروی هوایی روسیه است.  این جنگنده  برای حمله  علیه اهداف زمینی و دریایی استفاده می‌شود و دارای سامانه‌های جنگال و قابلیت انجام عملیات شناسایی هوایی است. تخمین زده می‌شود که نیروی هوایی روسیه ۱۲۸ فروند سوخو-۳۴ دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    7 2
    روس‌ها موشک و پهباد میزنن توی مناطق مسکونی اوکراین و با بی شرمی تمام اعلام می‌کنن آب و برق و سوخت اوکراین رو با دقت هدف قرار دادیم. حالا چه حسی دارید روس‌های پوشالی.؟
    • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
      0 0
      لعنت بر آمریکا و حکام غرب !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس