کد خبر 1427172
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۷
احمدزاده: پرسپولیس همیشه مقابل ملوان استرس داشته/ گرفتن یک امتیاز در انزلی برای سرخپوشان برد است

سرمربی اسبق تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: پرسپولیس همیشه مقابل ملوان استرس داشته و اگر یک امتیاز در انزلی بگیرد برایش برد محسوب می‌شود.

به گزارش مشرق، محمد احمدزاده در مورد وضعیت تیم فوتبال ملوان در لیگ برتر اظهار داشت: اگرچه همچنان به عنوان راننده کامیون کار می‌کنم و از زمین چمن فوتبال دور هستم اما مسابقات لیگ برتر و بخصوص بازی‌های تیم ملوان را دنبال می‌کنم. ملوان فوتبال خوبی بازی می‌کند اما به اندازه فوتبالش به حقش نرسیده و در نتیجه گیری خوب نبوده است. قطعا با گذشت زمان شرایط این تیم بهتر خواهد شد. 

بیشتر بخوانید:

مربی پرسپولیس عزادار شد

وی افزود: به نظرم همه در ملوان باید صبورتر و متحمل‌تر باشند، چه تماشاگر، چه کادرفنی، چه پژمان نوری به عنوان مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه همه باید این شرایط سخت را تحمل‌ کنند تا ملوان در آینده‌ای نزدیک در نتیجه گیری هم موفق شود و آنچه لیاقت بازی خوبش را کسب کند. 

پرسپولیس همیشه مقابل ملوان استرس داشته

سرمربی اسبق ملوان در مورد اینکه اما کم کم به نیم فصل می‌رسیم و ممکن است ملوان با ۵ امتیاز در خطر سقوط قرار بگیرد گفت: ملوان یک بازی کمتر دارد. اگر در آن بازی به موفقیت برسد شرایط روحی و روانی بازیکنان ملوان بهتر خواهد شد و تنش هم در تیم کم خواهد شد. بازی پنجشنبه با پرسپولیس هم برعکس آنچه برخی تصور می‌کنند خیلی سخت نخواهد بود و نتیجه گیری در این مسابقه در دسترس خواهد بود. پرسپولیس همیشه مقابل ملوان استرس داشته و این مساله می‌تواند به تیم ملوان کمک کند. ملوان انگیزه زیادی برای این بازی دارد و حداقل می‌تواند یک مساوی بگیرد و تک امتیاز برای پرسپولیس در انزلی در این بازی موفقیت محسوب می‌شود. این را با توجه به سابقه و گذشته مسابقه دو تیم می‌گویم. 

احمدزاده درمورد اینکه مازیار زارع و پژمان نوری که شاگردان سابق خودش بودند در مورد مسایل فنی از او مشاوره گرفته یا نه گفت: اگر از من کمک بخواهند وظیفه من است که هر کاری از دستم بر بیاید و هر کمکی که بخواهند انجام بدهند اما  خودشان به اندازه کافی روی تیم اشراف دارند و نیازی به این کار نیست.

پرسپولیس همیشه مقابل ملوان استرس داشته

وی در مورد اینکه ملوان در لیگ برتر خواهد ماند یا نه عنوان کرد: با اطمینان می‌گویم ملوان در لیگ برتر ماندگار است و سقوط نخواهد کرد. شما به این مساله مهم هم توجه کنید که تماشاگران برای ملوان مثل یکی از بال‌های پرنده است و بدون تماشاگران در انزلی ملوان یک بال ندارد و فقط با یک موتور حرکت می‌کند. نقش تماشاگران بخصوص در مسابقات خانگی در انزلی بسیار مهم است. با این حال ملوان فوتبال خوبی انجام می‌دهد و در لیگ برتر می‌ماند. اگر بتوانند بر استرس خود غلبه کنند و در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشته باشند ملوان در نتیجه گیری هم موفق خواهد شد. مطمئن هستم که پنجشنبه هم مقابل پرسپولیس تیم ملوان نتیجه خواهد گرفت. 

پرسپولیس همیشه مقابل ملوان استرس داشته

مهاجم اسبق ملوان در مورد گل‌هایی که به پرسپولیس زده گفت: من به استقلال بیشتر از پرسپولیس گل زده‌ام. به پرسپولیس فقط دو گل زدم اما به استقلال گل های بیشتری زدم که یکی از آنها از راه دور بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    1 0
    آقای احمد زاده این حرفها مال قبل از دوره بابامسعودشونه! آن موقع ها پرسپولیس فقط یک عنوان قهرمانی در جام چهار جانبه ولایت داشت ولی الان که چند قهرمانی در جام اسنپ هم به افتخاراتش اضافه شده دیگه هیچ استرسی ندارند بخصوص که اولا این تیم با احتساب 3 داور 14 نفره بازی می کنه و ثانیا در هر بازی یک سهمیه پنالتی اضافه هم دارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس