۲۰۰ نفر از بازداشت‌شدگان اغتشاشات لرستان آزاد شدند

دادستان عمومی و انقلاب استان لرستان گفت: ۳۰۰ نفر در رابطه با اغتشاشات اخیر در این استان دستگیر شدند که تاکنون از این تعداد ۲۰۰ نفر آزاد شده اند.

به گزارش مشرق، داریوش شاهون وند روز سه شنبه به رسانه ها اعلام کرد: دستگاه قضاء و دادستان به عنوان مدعی العموم با فعالیت افرادی که به عنوان مخلان نظم و امنیت،خواص، فعالان سیاسی، سلبریتی و کارمندان دستگاه‌های دولتی استان و تهیج مردم به اغتشاشات بدون هیچ گونه اغماضی برخورد می‌کنند.

وی اظهار داشت: هرشخصی که مرتکب جرائم امنیتی و تبلیغ علیه نظام شود فرق نمی‌کند کارمند باشد یا غیرکارمند، در هر جایگاهی باشد به شدت برخورد می‌شود و جایگاه افراد در تعیین مجازات مهم نیست.

وی ادامه داد: خوشبختانه تعداد کارمندان دولتی، سلبریتی و خواص که بر سر سفره انقلاب هستند ولی مردم را به صورت مستقیم و غیرمستقیم به اغتشاشات تهیج می‌کنند زیاد نیست، ولی براساس گزارشاتی که به دست ما رسیده به تعدادی از پرسنل دستگاه های دولتی تذکراتی داده شده است.

شاهون وند یادآور شد:از ابتدای اغتشاشات در استان تاکنون ۳۰۰نفر دستگیر، که از این تعداد با توجه به دستور ریاست قوه قضائیه مبنی بر آزادی افرادی که در این ناآرامی ها کم تقصیر هستند، ۲۰۰ نفر آزاد و تعداد صدنفر تا تعیین تکلیف نهایی در بازداشت هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۶
    0 0
    یعنی چه هیی آزاد میکنید نکنید این کار رو میلیون خون شهدای امنیت هستید
  • IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
    0 0
    اسب تروآ ی آمریکا ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟ زیرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد هم ؛ آش همین است و کاسه همین .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس