پسر آمریکایی بازداشت‌شده در عربستان: بایدن پدرم را به نفت فروخت

پسر یک شهروند کهنسال آمریکایی که توسط عربستان سعودی بازداشت شده می‌گوید رئیس‌جمهور آمریکا پدر او را به نفت فروخته است.

به گزارش مشرق، پسر یک شهروند کهنسال آمریکایی که اخیراً در عربستان با محکومیت حبس ۱۶ ساله مواجه شده از عملکرد جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا در خصوص پرونده پدرش ابراز نارضایتی کرد.

پسر «سعد ابراهیم الماضی»-«ابراهیم الماضی»،- در مصاحبه با نیویورک‌پست گفت: «او پدرم را به نفت فروخت. این برای ما روشن است؛ به خصوص هفته پیش که دیدیم آنها چطور درخواست کرده‌اند اقدام اوپک در کاهش تولید نفت یک ماه به عقب بیفتد.»

بایدن چند ماه پیش در سفرش به ریاض موفق نشد بابت آزادی پدر الماضی که ۷۲ سال سن دارد رضایت سعودی‌ها را جلب کند و البته در اظهارات علنی حتی به این موضوع اشاره هم نکرد.

پدر او ۱۵ روز پیش محکوم شد. وزارت خارجه آمریکا گفته بود نتوانسته نماینده‌ای را برای نظارت بر دادرسی‌های قضایی بر پرونده او ارسال کند.

ابراهیم الماضی گفت: «بایدن فقط برای رأی اهمیت قائل است. او اهمیتی برای پدرم قائل نیست. برای او شهروندان آمریکایی ارزشی ندارند. پدرم من به نفت فروخته شد، نفت هم که گیرشان نیامد. بنابراین، حالا نه پدری در کار است و نه نفت. هیچ چیزی در کار نیست، جز شرم. این تنها چیزی است که کاخ سفید دشت کرده است.»

ابراهیم الماضی گفت در ابتدا از اینکه دولت آمریکا دنبال علنی کردن پرونده نبود دلگرم شد و تصور کرد که قصد مقام‌های کاخ سفید کمک بیشتر به پدرش است.

سعد ابراهیم الماضی از دهه ۱۹۷۰ در آمریکا زندگی کرده. او نوامبر ۲۰۲۱ که برای فروختن املاکش به عربستان سفر کرده بود در آنجا دستگیر شد. روزنامه واشنگتن‌پست شب گذشته گزارش داد که او به دلیل ۱۴ توییت انتقادی به تحمل ۱۶ سال حبس محکوم شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    7 1
    امریکا طرفداراش را با آدامس هم عوض میکنه چه برسه به نفت؟!!!
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۷
    4 1
    واقعیت آمریکا اظهر من الشمس است( همانیکه ترامپ نشان میدهد و دموکراتها پنهان میکنند) اینکه یک عده در دنیا نمی‌فهمند به دلیل حرامزادگی یا حرامخوارگی آنان است والسلام
  • کسری خاکسار IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۹
    0 0
    امریکا پشت متحدین خود را در بدترین وقت ممکن خالی میکند و کسی که به دوستی با آمریکا دلخوش باشد مثل محمدرضا پهلوی بعد از فرار از ایران آمریکا حتی اورا در پناه دادن هم حمایت نکرد و این دقیقا خصوصیت دوستی شیطان است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس