انهدام باند سارقان بار خودروهای جاده‌ای در اهواز

رئیس پلیس آگاهی خوزستان گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روری اعضای باند چهار نفره سارقان را در شهرستان اهواز شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش مشرق، سرهنگ سهراب حسین نژاد رییس پلیس آگاهی خوزستان اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت به‌عنف و مسلحانه خودروهای تریلر به همراه بار آن‌ها، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با رصد اطلاعاتی و تلاش شبانه‌روری اعضای باند چهار نفره سارقان را در شهرستان اهواز شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی چند عملیات منسجم و غافلگیرانه در مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان با اشاره به اینکه اعضای این باند سرقت همگی سابقه‌دار بودند، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه‌های سارقان یک قبضه کلت کمری به همراه هشت فشنگ جنگی و یک دستگاه خودروی پژو پارس بکاررفته در سرقت‌ها کشف شد.

وی با بیان اینکه تمامی خودروهای سرقتی کشف شدند، تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۶ فقره سرقت مسلحانه و یک فقره سرقت به‌عنف خودروهای سنگین به همراه بار آن‌ها اعتراف کردند.

حسین نژاد عنوان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس