کد خبر 1428508
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۹
گوشی سامسونگ

پس از چند شایعه، امروز و به صورت رسمی سامسونگ W۲۳ ۵G و W۲۳ Flip در چین معرفی شدند.

به گزارش مشرق، هر دو دستگاه به ترتیب مدل‌های سفارشی لوکس Galaxy Z Fold ۴ و Galaxy Z Flip ۴ هستند. گوشی‌های تاشو سامسونگ W۲۳ و W۲۳ Flip با ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شوند.

گلکسی W۲۳ ۵G نیز به عنوان جانشین W۲۲ ۵G سال گذشته وارد بازار می شود. این برند کره‌ای می‌گوید که از سال ۲۰۰۸ هر سال یک دستگاه جدید سری W را روانه بازار کرده است.

بزرگترین تفاوت بین دو عضو سری W۲۳ سامسونگ و نسل چهارم Galaxy Z در بخش طراحی است. هر دو W۲۳ و W۲۳ Flip دارای لبه ها و لولاهای طلاکاری شده هستند.
 

معرفی گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ +عکس

این برند می‌گوید که پوسته لولای دبلیو ۲۳ از فرآیند برش دقیق فلز ساعت استفاده می‌کند و با پولیش در سطح نانو حک می‌شود. همچنین گفته می‌شود که ساختار لولای جدید نازک‌تر و انعطاف‌پذیرتر است.

هر دو W۲۳ و W۲۳ Flip دارای لوگویی در مرکز هستند که عبارت «قلبی به سوی دنیا» را نشان می‌دهد. قاب پشتی در این محصولات جدید مانند W۲۲ ۵G به رنگ مشکی است.

جدا از تغییرات طراحی، مشخصات اصلی سامسونگ W۲۳ ۵G و W۲۳ Flip مانند نسل چهارم گلکسی Z تاشو است اما سامسونگ رم و حافظه داخلی را افزایش داده است.

سامسونگ W۲۳ دارای صفحه نمایش داخلی ۷.۶ اینچی و دوربین سه گانه پشتی شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین تله فوتو به همین رزلوشن است.

همچنین یک دوربین سلفی ۴ مگاپیکسلی زیرنمایشگر اصلی به همراه یک دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی عادی روی نمایشگر بیرونی وجود دارد. سامسونگ W۲۳ و W۲۳ Flip هر دو با صفحه نمایش دارای رفرش ریت ۱۲۰ هرتز عرضه می شوند.
 

معرفی گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ +عکس

سامسونگ W۲۳ ۵G و W۲۳ Flip به پردازنده Snapdragon ۸+ Gen ۱ مجهز شده اند. اولی با ۱۶ گیگابایت رم ارائه می شود در حالی که دومی حداکثر ۱۲ گیگابایت رم دارد. هر دو دارای ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی هستند. W۲۳ ۵G و W۲۳ Flip به ترتیب با باتری های ۴۴۰۰ و ۳۷۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می شوند.

قیمت سامسونگ دبلیو ۲۳ و دبلیو ۲۳ فلیپ

سامسونگ W۲۳ ۵G با قیمت معادل ۲۲۰۷ دلار برای ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود.

سامسونگ W۲۳ Flip برای ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر ۱۳۷۹ دلار دارد.

هر دو دستگاه برای پیش‌سفارش از وب‌سایت رسمی سامسونگ آماده هستند و ارسال سفارش‌ها از هفته آینده آغاز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۱
    1 0
    به چه دردی می خورد وقتی همه چی را فیلتر کردین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس