کد خبر 1429163
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
کاپیتان بارسلونا جام‌جهانی قطر را از دست داد

سرخی روبرتو یکی از کاپیتان‌های تیم فوتبال بارسلونا دیشب در دیدار مقابل اتلتیک بیلبائو مصدوم شد و جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست داد.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های فوتبال لالیگا اسپانیا، بارسلونا در نیوکمپ به مصاف بیلبائو رفت و توانست با چهار گل این تیم را مغلوب کند.

در دقایق پایانی بازی دیشب، سرخی روبرتو به دلیل مصدومیت از ناحیه کتف با برانکارد و با چشمان اشکبار زمین را ترک کرد. روبرتو در این دیدار عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست گل دوم بارسلونا را نیز به ثمر برساند اما در انتهای این دیدار با بدشانسی بزرگی روبرو شد.

امروز پزشکان باشگاه کتف سرخی را بررسی کردند و مشخص بود که او چند بازی را از دست خواهد داد. به طور معمول، بازیکنی که شانه دررفتگی دارد باید بعد از ۲ تا ۳ هفته برگردد. اما آسیب احتمالی عصبی یا بافتی ممکن است این آسیب را بدتر کند و زمان بیشتری نیاز داشته باشد.

رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند که این بازیکن تا پس از جام جهانی یعنی تا ۲ ماه دیگر توانایی بازی کردن را نخواهد داشت.

بارسلونا برای تقویت سمت راست خود در زمستان ۲ بازیکن جدید جذب کرد. آدام ترائوره و دنی آلوس به تیم پیوستند و این باعث شده تا فرصت بازی به سرخیو روبرتو بسیار کم برسد.

سرخیو روبرتو یکی از کاپیتان‌های بارسلونا بوده که در این ماه‌ها یکی از عناصر موثر در ترکیب ژاوی نام گرفته است. او این اواخر به تیم ملی اسپانیا دعوت نشده بود ولی با توجه به عملکرد اخیر او می‌توانست شانس حضور در قطر را برای خود ذره‌ای محتمل بداند.

تیم ملی اسپانیا در گروه E مسابقات با تیم‌های کاستاریکا، آلمان و ژاپن هم‌گروه است و کاری سخت برای صعود دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس