کد خبر 1429234
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۸
هیات رئیسه خانه احزاب ایران انتخاب شد

دبیر اجرایی خانه احزاب ایران از انتخاب و تکمیل هیات رئیسه این نهاد خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدعلی تبرایی روز دوشنبه با اعلام این خبر افزود: شورای مرکزی در جلسه امروز با انتخاب حسین کمالی از فراکسیون اصلاح‌طلبان به عنوان نایب رئیس اول، محسن صفرپور از فراکسیون مستقلین به عنوان نایب رئیس دوم، بهنود نادری خزانه‌دار و فرج کمیجانی به عنوان منشی جلسه، هیات رئیسه خانه احزاب را تکمیل کردند.

دبیر اجرایی خانه احزاب ایران گفت: اعضای شورای مرکزی در جلسه امروز از پیشنهاد کمیسیون ماده ۱۰ قانون نحوه فعالیت احزاب و گروههای سیاسی و معاونت سیاسی وزارت کشور درباره گفت‌وگوهای جریان‌های سیاسی و تعیین محلی برای تجمعات استقبال کردند.

تبرایی خاطرنشان کرد: در این جلسه درباره حوادث اخیر بحث و بررسی شد و مقرر شد در نشست‌های بعدی ارزیابی بیشتری انجام شود.

وی درباره انتخاب نماینده احزاب ملی و استانی در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب، گفت: این موضوع را دنبال می‌کنیم و نتیجه را اعلام خواهیم کرد.  حدود ۲ سال از انتخاب نمایندگان احزاب ملی و استانی می‌گذرد. چون منتظر برگزاری مجامع احزاب بودیم تا مراحل تطبیق قانون را طی کنند. امیدوارم امسال انتخابات برگزار شود.

در جلسه هفدهم شهریور شورای مرکزی خانه احزاب، منوچهر متکی از فراکسیون اصولگرایان با ۱۲ رای در رقابت با عبدالحسین روح الامینی با ۹ رای به عنوان رییس خانه احزاب ایران در سال اول دوره هفتم انتخاب شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس