کد خبر 1429840
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۶
رکورد فرهاد مجیدی در فوتبال ایران شکسته شد/ استقلال ملاثانی علیه استقلال تهران

تیم فوتبال استقلال ملاثانی ۳۰ هفته متوالی در لیگ یک شکستی را تجربه نکرده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال ملاثانی که از دل یک شهر محروم از استان خوزستان اما علاقه‌مند به فوتبال رشد کرده است، بنیانش از سال ۶۵ در منطقه ملاثانی به عنوان یک تیم محلاتی با نام "گُل سرخ" شکل گرفت. استقلالی که پله پله رشد کرد و بعد نیز با خرید سهمیه یک تیم لیگ دویی، ضمن درخشش در این رقابت‌ها در سال ۱۳۹۹ طعم شیرین حضور در لیگ یک را نیز چشید.

استقلال ملاثانی با هدایت ابراهیم اشکش سه فصل حضور در لیگ یک را تجربه می‌کند؛ حضورهایی که هر فصل علی رغم تداوم مشکلات مالی، منسجم تر شد تا جایی که از اواسط فصل گذشته لیگ یک تاکنون استقلال شکستی را در کارنامه نداشته است و شب گذشته نیز با تساوی مقابل شهرداری همدان در هفته دهم، رکورد ۳۰ هفته نباختن را در کارنامه‌شان ثبت کردند. رکوردی که هم‌نام آن‌ها در لیگ برتر یعنی استقلال تهران فصل گذشته با فرهاد مجیدی در طول یک فصل به نام خود ثبت کرده بود.

اما این استقلال اشکش با مشکلات فراوانی مواجه است؛ از نداشتن ورزشگاه گرفته تا پرداخت نکردن مطالبات بازیکنان، و بماند که برخی سفرها را هم به دلیل تامین نشدن هزینه سفر با هواپیما، با اتوبوس راهی استان‌های دیگر شدند. البته همین بی‌توجهی‌ها به بازیکنان ملاثانی طی روزهای گذشته صدای آن‌ها را درآورد و پیش از بازی هفته قبل مقابل دریابابل یک هفته به نشانه اعتراض تمرین نکردند. اگرچه همین بازیکنان به خاطر مردم محروم ملاثانی و استان خوزستان در بازی با بابل حاضر و حتی برنده بازی شدند اما همچنان از مسوولان استان گله‌مندند و عنوان کرده‌اند که دیگر نمی‌دانیم باید چه کار فوتبالی انجام می‌دادیم تا دیده شویم.

امسال برخلاف عملکرد ضعیف دیگر نمایندگاه خوزستان در لیگ برتر و لیگ یک که بعضا با هزینه‌های هنگفتی در این رقابت‌ها حضور دارند، استقلال ملاثانی با دست خالی اما معنا کردن غیرت و تعصب، برای فوتبال خوزستان آبروداری کرده است اما هنوز مشخص نیست چرا حمایت لازم از سوی مسوولان استان را ندارد.

اشکش هم گفته است اگر حمایت شویم، ۲۴ هفته آینده را با قدرت جلو خواهیم رفت تا با کسب جواز حضور در لیگ برتر، یک سهمیه به سهمیه خوزستان در این این رقابت‌ها اضافه کنیم. او که به شدت از بی‌توجهی مسوولان خوزستانی گله‌مند است، شاگردانش را لایق توجه دانسته نه بی‌توجهی. در ادامه باید دید سرانجام چه زمانی مسوولان استان خوزستان برای کمک به حل مشکلات استقلال ملاثانی پا به عرصه خواهند گذاشت.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    1 0
    استقلال ملاثانی آبیته!!
  • IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    4 0
    رکورد برای جابه جا شدن است اما شما هواداران تیم سوم پایتخت علی الخصوص نگارنده متن حالا حلاها باید برای جابه جایی این رکورد بسوزید
  • سعید رضایی تنظیم کننده مشهد IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    1 2
    من به شخصه به فرناز مجیدی بابت این کارش تبریک میگم
    • لنگی IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      1 1
      آب رو بریز اونجا که میسوزه
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۴
    1 0
    باافتخار هم استانی منه بزودی خوزستان چهارسهمیه تولیگ برترخواهدداشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس