کد خبر 1430274
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
واکنش جالب دیاباته به اولین گلش برای پرسپولیس/ کامیابی‌نیا: نظم دفاعی خوبی داریم

شیخ دیاباته پس از اولین گلش برای پرسپولیس واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش مشرق، شیخ دیاباته پس از پیروزی پرسپولیس مقابل مس کرمان و گلزنی خودش اظهار داشت: من خیلی خوشحال هستم و خوشحالی من هیچ حدی ندارد.

همچنین کمال کامیابی‌نیا پس از این دیدار گفت: خدا را شکر توانستیم سه امتیاز را بگیریم و جایگاه‌مان را در صدر حفظ کنیم. امیدوارم بعد از تعطیلات هم روندمان را ادامه بدهیم. 

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه این تیم خیلی سخت به گل می‌رسد، عنوان کرد:‌ به هر حال تیم‌ها در آزادی عقب می‌نشینند و کار ما را سخت می‌کنند و باید بیشتر کار کنیم. 

وی در مورد تعویض خودش در این بازی گفت:‌ این تعویض تاکتیکی بود و خدا را شکر سه امتیاز را گرفتیم. خدا را شکر تیم اوضاع خوبی دارد.کادر فنی بازیکنان و مدیران زحمت می‌کشند. از درویش تشکر می‌کنیم که پشت تیم است  و حمایت می‌کند.

کامیابی‌نیا در مورد اینکه پرسپولیس به سختی گل می‌خورد، اظهارداشت: به هر حال در تمرینات کار می‌کنیم و نظم دفاعی خوبی داریم. امیدوارم همین روند را ادامه بدهیم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه پای دیاباته به گل باز شد، گفت: خدا را شکر امیدوارم هم لوکادیا و هم دیاباته و هم بازیکنان دیگر بتوانند به تیم کمک کنند.

وی در مورد اعتراض مسی‌ها به داوری عنوان کرد: به هر حال داوران هم اشتباه می‌کنند. آنها قضاوت‌های خوب هم دارند. باید از آنها حمایت کنیم و آنها را تحت فشار نگذاریم. امیدوارم داوران هم به خوبی تمرکز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
    0 0
    یک گل کافیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس