حرم شاهچراغ

خبر اندوه‌بار و هولناک حادثه‌ی تروریستی در حرم مطهر حضرت احمدابن‌موسی(ع) و شهادت زائران بی‌گناه این مضجع شریف، موجب تأثر و تألم همه‌ی انسان‌های آزاده و شریف شد.

به گزارش مشرق، در متن پیام تسلیت خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَ مَن یَخرُج مِن بَیتِه‌ مُهاجِراً اِلَی اللهِ وَ رَسولِه‌ ثُمَّ یُدرِکهُ المَوتُ فَقَد وَقَعَ اَجرُه‌ُ عَلَی الله»
خبر اندوه‌بار و هولناک حادثه‌ی تروریستی در حرم مطهر حضرت احمدابن‌موسی(ع) و شهادت زائران بی‌گناه این مضجع شریف، موجب تأثر و تألم همه‌ی انسان‌های آزاده و شریف شد. این جنایت، بار دیگر ماهیت غیرانسانی و ضداسلامی دشمنان این سرزمین عزیز را برای همگان اثبات کرد.

خانواده‌ی شهید حاج‌قاسم سلیمانی با قلبی سرشار از غم و هم‌دردی، این حادثه‌ی دردناک را محضر بقیةالله‌الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، مردم نجیب ایران و بازماندگان داغ‌دار، تسلیت عرض می‌کنند. امید که خون‌های پاک به‌ناحق‌ریخته، مایه‌ی رسوایی توطئه‌ی دشمنان و اتحاد دوستان ایران اسلامی باشد. ان‌شاءالله.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    12 1
    تویی که دانسته یا ندانسته میگی کار حکومته اگه جاهل هستی و طوطی وار از سر لجبازی یه چیزی شنیدی و تکرار میکنی ان شاءالله خدا هدایتت کنه و اگه دانسته و عمدی و از روی کینه و بغض به اسلام حرف میزنی ان شاءالله خداوند به حق آه دل اون بچه یتیم آرتین بی گناه و قطره های خون این شهدا نیست و نابودت کنه الهی آمین 🤲
  • IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    3 1
    حاج قاسم عزیزم روحت شاد و راهت پر رهرو باد🖤💔

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس