کد خبر 1430344
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
منتقدان یحیی در انتظار زوج رویایی خارجی پرسپولیس

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در این لیگ سخت کسب پیروزی‌های اقتصادی پرسپولیس منطقی است.

به گزارش مشرق، محمود کلهر درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس مقابل مس کرمان در هفته یازدهم لیگ برتر اظهار داشت: پرسپولیس  با یک فوتبال منطقی توانست برنده شود. در نیمه اول به خوبی حریف را کنترل کرد و در نیمه دوم هم دیدید تعویض‌های کادر فنی به خوبی جواب داد. تعویض‌های پرسپولیس منجر به تغییر تاکتیک این تیم شد و در نهایت با تک گل دیاباته مس کرمان را شکست داد.

وی افزود: یکی از نکات مثبت عملکرد کادر فنی پرسپولیس این است که  به مرور شیخ دیاباته را در شرایط بازی قرار می‌دهند. شب گذشته هم دیدید او در کنار لوکادیا تا چه در حد در کارهای ترکیبی به پرسپولیس کمک کرد. خوشبختانه خط دفاعی و دروازه‌بان پرسپولیس هم نسبت به سال گذشته خیلی تقویت شدند و این تیم با اتکا به این موضوع می‌تواند بردهای اقتصادی به دست آورد که همین موضوع در راه قهرمانی خیلی به پرسپولیس کمک خواهد کرد.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص برخی انتقادات نسبت به سبک بازی این تیم عنوان کرد: امسال بسیاری از تیم‌های لیگ برتر برنامه‌ریزی‌های خوبی کردند و پیش از شروع فصل آماده‌سازی خوبی داشتند به همین دلیل کسب بردهای اقتصادی خیلی مهم‌ است. همه تیم‌ها در شرایط خوبی قرار گرفته‌اند و کار برای همه آنها سخت است. لیگ امسال نسبت به سال گذشته کیفیت خیلی بیشتری دارد و تیمی که مدعی قهرمانی است به راحتی به این مقام نمی‌رسد. 

کلهر افزود: پرسپولیس اکنون خیلی خوب و منطقی امتیاز جمع می‌کند. کیفیت بازی‌اش هم خیلی خوب است و من این انتقادات را قبول ندارم زیرا تیم منطقی کارش را جلو می‌برد. در نیمه اول به خوبی حریف را محک می‌زند و در کل دقایق بازی با اتخاذ روشی درست خط حمله و نفرات تهاجمی پرسپولیس به دفاع حریف فشار می‌آورند. این موضوع نشان‌دهنده درایت کادر فنی است.

وی در خصوص عملکرد مس کرمان مقابل پرسپولیس عنوان کرد: مس فوتبال بسته را خیلی خوب بازی می‌کرد و روی ضد حملات برنامه داشت. بازیکنانی مثل محمد ستاری امسال در این تیم درخشش خوبی داشته‌اند اما در اواخر دیدار با پرسپولیس ناهماهنگی خط دفاع این تیم سبب سود بردن پرسپولیس شد. در بازی‌های گذشته این مشکل را در مس کرمان دیدیم که در کل به راحتی به حریف موقعیت می‌دهد و پرسپولیس هم با توجه به آنالیز خوبش توانست از این نقطه ضعف استفاده کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس