صعود پالما با گل دقیقه پایانی بازیکن تیم ملی ایران

تیم فوتسال پالما اسپانیا با گلزنی حسین طیبی بازیکن ایرانی خود به مرحله الیت لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتسال پالما اسپانیا با حضور مسلم اولادقباد و حسین طیبی دو بازیکن ایرانی خود نخستین حضورش در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را تجربه می‌کند.

بازی‌های گروه A این رقابت‌ها با حضور تیم پالما، به صورت متمرکز در بروکسل بلژیک برگزار می‌شود. نماینده اسپانیا روز گذشته دومین بازی خود را مقابل تیم مدعی غیرت قزاقستان انجام داد و به نتیجه تساوی ۲ - ۲ دست یافت.

پالما که در بازی نخست موفق شده بود ۱۱ بر ۵ تیم اسپورتینگ پاریس را در هم بکوبد، با کسب نتیجه تساوی مقابل غیرت، ۴ امتیازی شد تا صعودش به مرحله الیت لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند.

در بازی روز گذشته و در شرایطی که غیرت در آستانه پیروزی ۲ بر ۱ قرار داشت، حسین طیبی در دقیقه پایانی توانست گل تساوی را برای پالما به ثمر برساند تا پالما دست خالی زمین را ترک نکند.

اتفاق قابل توجه این بازی اخراج «هیگوئیتا» دروازه بان توانمند تیم غیرت در دقیقه ۲۸ بود.

در دیگر بازی این گروه، تیم اندرلخت موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر تیم اسپورتینگ پاریس را شکست بدهد.

پالما که در حال حاضر با ۴ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به اندرلخت صدرنشین جدول است، فردا شنبه در آخرین دیدار این مرحله به مصاف تیم میزبان می‌رود تا در صورت پیروزی، به عنوان صدرنشین راهی مرحله الیت بشود.

طیبی در این مسابقات تاکنون سه گل به ثمر رسانده است؛ دو گل برابر اسپورتینگ پاریس و یک گل برابر تیم سابق خود یعنی غیرت قزاقستان.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس