اوربان: اروپا اکنون در چاهی افتاده که برای روسیه حفر کرد

نخست وزیر مجارستان اعلام کرد تحریم های اروپا علیه روسیه همانند یک بومرنگ به خود این اتحادیه آسیب زد.

به گزارش مشرق به نقل از تاس، نخست وزیر مجارستان اعلام کرد تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه بی حاصل و به زیان کشورهای این اتحادیه تمام شده است.

«ویکتور اوربان»، که از منتقدان جدی تحریم های بروکسل علیه مسکو است، امروز جمعه اعلام کرد که تحریم های ضد روسیه اتحادیه اروپا انتظارات بروکسل را برآورده نکرده است. به اعتقاد نخست وزیر مجارستان این تحریم های اتحادیه اروپا به مثابه بومرنگ عمل کرده و به این قاره آسیب می زند.

نخست وزیر مجارستان در مصاحبه ای رادیویی تاکید کرد که تحریم ها آنطور که بروکسل در زمان اعمال آنها انتظار داشت، موثر واقع نیفتاد. اوربان یادآور شد: ما طرحی برای حفر چاه برای روس ها ارائه کرده بودیم و سپس ما خود همان کسانی بودیم که در آن چاه افتادیم و اکنون باید تصمیم بگیریم که چه اقدامی باید صورت گیرد. اتحادیه اروپا می‌گوید به حفاری ادامه دهید. تفکری که به نظر معقول نمی رسد.

اوربان معتقد است اتحادیه اروپا بر سر وضع تحریم علیه روسیه به دو بخش تقسیم شده است: یک بخش به شدت به این تحریم ها اعتقاد دارد و دیگری خواهان تجدید نظر در سیاست تحریمی بروکسل در قبال روسیه از سوی اتحادیه اروپا است.

اوربان که ماه‌هاست به بروکسل به دلیل سیاست‌های تحریمی علیه روسیه حمله می‌کند، می‌گوید هزاران تحریم که بر مسکو اعمال شده ناموفق بوده و تورم و کمبود انرژی ناشی از این اقدامات می‌تواند اروپا را به زانو درآورد. به نظر می‌رسد اروپا در حال ورود به شرایط بحرانی است و کمبود انرژی و تورم، فشارها را بر اتحاد شکننده در آن افزایش داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 0
    والا یه عده به غربگداها همین حرفها رو میگن،ولی کو گوش شنوا.خیلی وقته افتادن زمین،ولی بجای بلند شدن متاسفانه دارند سینه خیز ادامه میدند.طوری در غرب ذوب شدند و شدن کاسه داغ تر از آش که اعترافات مسیولان غربی رو هم ماله می کشند.
  • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 1
    مجارستان در جنگ جهانی دوم جزو لشکر نازی ها بود و الان نیز رهبرش اصل نازی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس