کد خبر 1430516
تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۹
راهپیمایی نمازگزاران قمی در محکومیت جنایت تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع)

خبرنگاران در اجتماع امروز تهران با اقشار مختلف مردم گفت‌وگو داشتند و نظر آن‌ها را درباره اتفاقات اخیر کشور جویا شدند.

به گزارش مشرق، مردم تهران و سراسر کشور بعد از اقامه نمازجمعه امروز (۶ آبان) با برگزاری راهپیمایی، جنایت تروریستی در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی (علیه‌السلام) را محکوم کردند و ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدابن‌موسی (علیه‌السلام) انزجار و تنفر خود از دشمنان ایران اسلامی را نشان دادند.

پای انقلاب اسلامی می‌ایستیم

پدری درحالی که فرزند خرسال‌اش را در آغوش داشت، اظهار کرد: هدف ما از این تظاهرات این است که به منافقان بفهمانیم که ایران جایی نیست که مثل سوریه، عراق، لبنان و جاهای دیگر شود؛ این کشور خون شهید داده و این خانواده‌ها تماماً پیرو راه رهبر هستند و چه با حجاب و چه بی حجاب پای انقلاب اسلامی می‌ایستند.

هر کاری می‌کنیم به خاطر امام زمان (عجل الله فرجه الشریف) است

یک بانوی سالخورده درحالی که از اغتشاشات به وجود آمده در کشور به ستوه آمده بود، گفت: دشمنان نمی‌توانند شرایط این مملکت را عوض کنند زیرا این مردم و مملکت، امام زمان (عجل الله فرجه الشریف) را دارد، امید همه ما به ظهور آقا امام زمان (عجل الله فرجه الشریف) است و هر کاری می‌کنیم به خاطر ایشان است.

مسئولان قوه قضائیه با لیدرهای اصلی اغتشاشات با اشد مجازات برخورد کنند

جوانی نیز با بیان اینکه ملت عاشورایی همواره با داشتن بصیرت راه حق را از باطل تشخیص می‌دهد، گفت: اگر عده‌ای بخواهند به اسم اعتراض، در کشور اغتشاش ایجاد کنند و به قرآن، پرچم و اسلام توهین کند، این آرزو را به گور خواهند برد و خواسته ما از مسئولان قوه قضائیه این است که با لیدرهای اصلی اغتشاشات با اشد مجازات برخورد کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 2
  • اکبر IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    11 8
    لبیک یا رهبرم
    • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
      4 8
      آمریکا در ایران سفارتخانه ندارد امــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا ؛ اســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــب تروآ دارد ــ اینترنت اسب تروآ ی آمریکا است . آمریکا ؛ به جز اینترنت ؛ همه چیز را برای ملت ایران تحریم می کند ؛ چــــــــــــــــــــرا ؟؟؟؟؟ زیـــــــــــــــــــــــرا : ادوارد اسنودن: آمریکا از اینترنت جهانی برای جاسوسی استفاده می کند. . پس اینترنت آمریکایی را ببندید و اینترنت ملی راه اندازی کنید. و گر نه ؛ از این به بعد ؛ باز هم ؛ آش همین است و کاسه همین .
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۶
    7 8
    آنچه در شاهچراغ اتفاق افتاد، اوج حقارت، خواری و درماندگی تمام دشمنان احمق نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت سرافراز ایران است، که دست به دامان یک داعشی دیوانه شدند، غافل از آنکه ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد.
  • رهنما IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 1
    دشمنان اسلام و این راه حق بدونن نمیتونن به نظام کوچکترین خدشه ای وارد کنن، راه حق بر باطل مشخص هست🌷
  • mojtaba SE ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    2 3
    آفرین .چه با حجاب چه بیججاب پشت رهبر و انقلاب اسلامی می ایستیم..پاینده ابر قدرت ایران پاینده رهبر عزیزم
  • ایرانی IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    5 1
    هیچ کدام از اینها زبان نداشتن بگن شمامسئول اگر در مجلس نشستی حلا هر کس هرمسئولیتی داره مردم شما را اوردن شما برای مردم چیکار کردین فقط بفکر خودتان برید امریکا خرید کنید بچه هاتون را بفرستین امریکا وکانادا کلا مردم را فراموش کردین
    • IR ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
      0 0
      لطفا حرف مفت نزن
  • محمد IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۷
    1 0
    ما ملت امام حسینیم لبیک یا خامنه ای لبیک
  • IR ۰۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    درود بر مردم شریف ایران اسلامی
  • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    0 0
    ای امریکای جانی و اذنابش و سگ زنجیری او اسراییل غاصب بدانید ملت انقلابی و شهید داده ایران اسلامی تا پای جان پای رهبرشان و ارمانشان می ایستند مرگ بر امریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسراییل غاصب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس