سازمان اطلاعات

پاسداران گمنام امام زمام(عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)، تیم خرابکار در یکی از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری را دستگیر کردند.

به گزارش مشرق، بر اساس گزارش پایگاه خبری سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری؛ سازمان اطلاعات سپاه چهارمحال و بختیاری با صدور اطلاعیه‌ای از دستگیری یک تیم خرابکاری مرتبط با آشوب‌های اخیر در استان خبر داد.

متن کامل این اطلاعیه بدین شرح است:

به دنبال برخی از ناآرامی‌های اخیر در برخی از شهرهای استان چهارمحال وبختیاری،  پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه حضرت قمر بنی هاشم (علیه السلام) طی انجام اقدامات اطلاعاتی؛ موفق به شناسایی منزلی در یکی از شهرستان‌های استان شده که در این مکان افراد اقدام به تهیه  مواد آتش زا و کوکتول مولوتوف با قصد خرابکاری و تخریب اموال عمومی می‌کردند؛در این راستا سه نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    5 0
    خدا لعنت کند کسانی را که با ایجاد آشوب امنیت کشور را هدف قرار دادند و زمینه را برای جولان داعش و تجزیه طلب ها فراهم کردند.
    • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      0 0
      نگوییم تجزیه طلب . بگوییم استقلال طلب . مرگ بر استعمار ۹۷ ساله ی فارسی . قبل از رژیم منحوس پهلوی ۹۰ درصد ایرانیان فارسی نمیدانستن . امپراطوری شیعه مذهب بود ایران . ملت ایران ساخته و پرداخته استعمار است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس