کد خبر 1431117
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷
باران

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی استان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری و در نیمه‌شمالی افزایش ابرناکی و در بعضی ساعات رگبار باران با احتمال رعد و برق، وزش باد نسبتا شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بررسی آخرین خروجی مدل‌های پیش‌یابی برای امروز(۸ آبان) آسمان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری گاهی همراه با وزش باد و در ساعات و مناطق پرتردد افزایش غبار و از ساعات پایانی روز دوشنبه (۹ آبان) و طی روز سه‌شنبه شب (۱۰ آبان) در سطح استان به‌ویژه در نیمه‌شمالی افزایش ابرناکی و در بعضی ساعات رگبار باران با احتمال رعد و برق و در ارتفاعات بارش‌ برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

طی روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه (۱۱،۱۰،۹ آبان) در ساعات بعد از ظهر و شب گاهی وزش باد نسبتا شدید در برخی مناطق به‌ویژه مناطق جنوب و غرب استان مورد انتظار است.

برای روزهای دوشنبه و سه شنبه افزایش نسبی دما سپس کاهش تدریجی دما دور از انتظار نخواهد بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های فیروزکوه و فیروزکوه آلودگی- امین آباد با کمینه دمای ۱ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۹ آبان) قسمتی ابری همراه با غبارصبحگاهی و از بعد از ظهر افزایش ابر و وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۱۰ آبان) نیمه ابری تا ابری  و در بعضی ساعت‌ها رگبار باران و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بازنشسته IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    آقای ایشان تمام شد . وای بحالش چگونه باید جواب خدا را بدهد.
  • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    1 0
    اغتشاشگران را باید ب رگبار بست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس