کد خبر 1431441
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
حقوق کارمندان بانک ۱۰ درصد افزایش یافت

وزارت امور اقتصادی و دارایی طی اطلاعیه‌ای از افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان بانک‌های دولتی به دنبال پیگیری جدی این وزارتخانه و همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای نیمه دوم امسال خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از شادا، وزارت امور اقتصادی و دارایی در بیانیه‌ای اعلام کرد: پیرو درخواست‌های مکرر مدیران بانک‌های دولتی به این وزارتخانه، مبنی بر ترمیم حقوق و مزایای کارکنان بانک‌های دولتی و باور جدی وزارت امور اقتصادی و دارایی در خصوص صیانت از اقدامات و فعالیت‌های شبکه بانکی کشور بویژه زحمات همکاران ارزشمند بانک‌ها، این وزارتخانه در ماه‌های اخیر به دنبال راهکارهایی قانونی برای کمک به معیشت و افزایش حقوق عزیزان بوده و مکاتبات و پیگیری‌های بسیاری را از مراجع مختلف داشته است.

جای بسی مسرت است که دولت محترم با نظر مثبت نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی به دنبال ترمیم حقوق کلیه کارکنان شاغل در تمامی دستگاه‌های اجرایی از جمله بانک‌های دولتی است که افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان در نیمه دوم سال جاری به زودی اجرایی خواهد شد.

ضمن اینکه فارغ از این افزایش، وزارت امور اقتصادی و دارایی با همکاران سازمان برنامه و بودجه کشور همچنان پیگیر افزایش حقوق کارکنان و معیشت همکاران زیرمجموعه وزارتخانه و بانک‌های دولتی متبوع از طریق سایر ظرفیت‌های قانونی مندرج در قانون مدیریت خدمات کشوری از جمله افزایش ضریب فوق العاده ویژه و اخذ سایر مصوبات قانونی لازم از جمله از شورای حقوق و دستمزد خواهد بود.

امید است این حرکت بتواند بخش کوچکی از مشکلات معیشتی کارکنان خدوم و ارزشمند بانک‌های دولتی که همواره در سخت‌ترین شرایط اقتصادی، مشغول خدمت رسانی به هموطنان عزیز کشورمان بوده اند، را برطرف نماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    13 1
    کارمندان بانک به حدی از تسهیلات کم بهره استفاده میکنند که حقوق و مزایای ماهانه برایشان شوخی است!!
    • ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
      4 1
      خیلی شیک و بی سر و صدا بردن بالا حالا آموزش و پرورش ده ساله داره میگه رتبه بندی،این افزایش 1 تومنی رو هم ک 20 بار مصاحبه کردن بابتش
  • IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    4 1
    حداقل همین مبلغی ک باده درصداضافی میادروحقوقشون همین ده درصدرااضاف میکردیدبه مدد جویان کمیته وبهزیستی. مستمری مددجویان 50هزارتومن افزایش پیداکرده. اما10درصداینامساویست بایکی دومیلیون!! اگه راستگوهستن 20درصدازحقوق یماه کارمندان رابریزن حساب نیازمندان
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    4 1
    فقط افزایش حقوق معلمان تورم زا بود ؟
  • حمید رضا IR ۱۶:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    4 1
    رو چه حسابی رفت بالا کارمند بانک بعد از سه سال صاحب خانه و اتومبیل میشه ولی مثلا یک کتابدار که مزایایش تقریبا برابر صفر است بعد از 25 سال هنوز مستاجر است . این چه عدالتیه؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    3 0
    نماینده ها هم سریع موافقت می کنند چون تمام اقوام خود را در بانکهای دولتی استخدام کردند
  • مرادی IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 0
    لطفا حقوق شرکت نفتی ها رو هم ببرید بااااالاتر چون ظاهرا اونایی که پولدار هستند باید پولدارتر بشن فقرا هم فقیرتر
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۹
    1 0
    همه دنیا به سمت بانک‌های مجازی میرن چون موبایل بانک و اینترنت اومده نیازی به این همه کارمند نیست... تعداد کارمند در ایران خراب شده 8 برابر استاندارد جهانی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس