کد خبر 1431462
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
استراماچونی: دوران خوبی در قطر داشتم/ بعد از جام جهانی به ایتالیا برمی گردم

سرمربی سابق استقلال به جدایی اش الغرافه قطر واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، آندره آ استراماچونی سرمربی اسبق استقلال بعد یک سال و نیم حضور در لیگ ستارگان قطر از الغرافه به صورت توافقی جدا شد.

استراماچونی در مصاحبه با شبکه «رای اسپورت» ایتالیا در زمینه نتیجه گیری با الغرافه تا ایام فیفا در این فصل، گفت: خیلی خوب، ما فقط ۴ امتیاز با صدر فاصله داریم؛ برای ما این نتیجه بسیار مهم است چون فصل گذشته را با فاصله زیاد با رتبه اول السد به پایان رساندیم.

وی ادامه داد: در روزهای اخیر اعلام شد که قطر میزبان جام ملت های آسیا در سال ۲۰۲۳ نیز خواهد بود و به همین دلیل لیگ ستارگان با یک توقف اجباری دیگر مواجه خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

جزئیات جدایی استراماچونی از الغرافه فاش شد

سرمربی سابق استقلال در واکنش به سوال خبرنگار ایتالیا که آیا این توقف های زیاد لیگ باعث جدایی ات از الغرافه شد، گفت: این جنبه ای است که به شدت بر تصمیم بازگشت به ایتالیا بلافاصله پس از جام جهانی تأثیر می گذارد.

استراماچونی درباره تجربه اش در قطر، گفت: تجربه ای عالی بود. صعود به لیگ قهرمانان آسیا با الغرافه و بازی در فینال جام امیر تجربه خوبی بود. بسیار خوشحالم و از رئیس باشگاه، بازیکنان، کادرفنی و مدیریت الغرافه تشکر می کنم که به من فرصت دادند.

استراماچونی در واکنش به سوال آیا خاطره ای ماندگار از قطر دارید، گفت: دخترم لیزا اینجا به دنیا آمد، این مکان همیشه در قلب من خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    آقای فتح‌الله‌زاده نمیشه پیشنهادی با ساپینتو معاوضه بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس