کد خبر 1431587
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۵
پایان یک رویا، پوگبا جام جهانی را از دست داد

«پل پوگبا» ستاره فوتبال فرانسه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را از دست داد و نمی‌تواند در بزرگ‌ترین و مهم‌ترین تورنمنت فوتبالی جهان تیم ملی کشورش را همراهی کند.

به گزارش مشرق، مدیر برنامه‌های پل پوگبا یه تمام حرف و حدیث‌هایی که درباره حضور یا عدم حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر وجود داشت پایان داد و اعلام کرد که بطور حتم این ستاره فرانسوی بزرگ‌ترین رویداد فوتبالی جهان را از خانه تماشا خواهد کرد.

پوگبا که در تابستان با ترک منچستریونایتد راهی یوونتوس شد به دلیل مصدومیت فرصت پوشیدن پیراهن این تیم را در لیگ ایتالیا پیدا نکرده است

ستاره فرانسوی که در جام جهانی ۲۰۱۸ یکی از ارکان اصلی قهرمانی خروس‌ها بود در ماه جولای از ناحیه زانو آسیب دید و در ماه سپتامبر زانویش را به تیغ جراحی سپرد.

پایان یک رویا، پوگبا جام جهانی را از دست داد

پوگبا در جام جهانی ۲۰۱۸ که با قهرمانی فرانسه به پایان رسید یکی از مهره‌های کلیدی خروس‌ها بود. او که امسال تابستان با ترک منچستریونایتد به عنوان بازیکن آزاد راهی یوونتوس شد تا این لحظه هنوز نتوانسته برای بیانکونری بازی کند.

او در ماه جولای از ناحیه زانو آسیب دید و در ماه سپتامبر زانویش را به تیغ جراحی سپرد.

مدیربرنامه‌های پوگبا امروز به طور رسمی اظهار داشت: بعد از بررسی‌های پزشکی‌ که دیروز و امروز در تورین و پیتزبورگ انجام شد با نهایت ناراحتی اعلام می‌کند که پل پوگبا به زمان بیشتری برای بهبود نیاز دارد.

وی افزود: پوگبا تا پیش از وقفه جام جهانی نمی‌تواند برای یوونتوس بازی کند و در قطر هم با پیراهن تیم ملی فرانسه حضور نخواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس