کد خبر 1431632
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۰
گرشاسبی: با چه زبانی بگوییم مخالف حضور نکونام در تیم ملی هستیم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: نمی‌دانیم با چه زبانی بگوییم مخالف حضور نکونام در تیم ملی هستیم چرا که با نکونام برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه داریم.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی بامداد سه‌شنبه در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در مورد عملکرد نه چندان خوب فولاد در هفته‌های اخیر گفت: با حضور نکونام، برای لیگ قهرمانان آسیا برنامه ریزی کردیم تا به عنوان نماینده ایران آبروداری کنیم و در دور بعد به مراحل بالا برسیم. برای لیگ و جام حذفی هم برنامه ریزی کردیم. ما شروع خوبی داشتیم اما دو حادثه گریبان ما را گرفت. مورد اول جای بازگو کردن نیست.

وی افزود: وقتی بحث حضور نکونام در تیم ملی مطرح شد، این موضوع چندان روی او تاثیر نگذاشت چون او حرفه‌ای است. نکونام هم گفت هدفش حضور در لیگ قهرمانان است و به هیچ وجه جدا نمی‌شود. خود نکونام هم اعلام کرد می‌ماند اما قبل از هر بازی باز هم این بحث از سوی فدراسیون باز می‌شد. ما باید این موضوع را مدیریت می‌کردیم.

بیشتر بخوانید:

روزهای تلخ نکونام و ستاره‌های کم‌فروغ فولاد

وی تاکید کرد: در بازی‌های اخیر حق ما باخت و مساوی نبود. نمی‌خواهم بهانه جویی کنم اما حق ما این نتایج نبود. چند بازیکن آسیب دیده داریم. امشب با نکونام برنامه ریزی کردیم و جلسه داشتیم. بعد از بازی با ملوان بازیکنان به تعطیلات می‌روند. بعد از جام جهانی بازیکنان هم قسم شدند تا فولاد واقعی را نشان دهند.

مدیرعامل فولاد در مورد حضور نکونام در تیم ملی گفت: ما و خود نکونام مخالف این موضوع هستیم. نمی‌دانم با چه زبانی بگوییم. این موضوع تمام شده است و او مربی ما است. امیدوارم بتوانیم جبران کنیم و به هواداران قول می‌دهیم این فولاد به همان تیمی تبدیل خواهد شد که هواداران انتظارش را دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس