کد خبر 1431720
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۷
ضرب شصت پلیس آگاهی به سارقان و مالخران/ انهدام باند موبایل قاپان

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیر باند بزرگ موبایل قاپی ۱۴ نفره در تهران خبر داد و گفت: از این سارقان و مالخران ۱۸۰ تلفن همراه کشف شده است.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: سرقت‌های خشن و قاپ زنی هم دغدغه مردم است و هم پلیس؛ در همین راستا تعداد ۴ سارق که موبایل قاپی می‌کردند را شناسایی و دستگیر کردیم.

ولیپور با اشاره به اینکه این ۴ سارق با سلاح سرد مردم را تهدید می‌کردند و جز تلفن همراه دیگر اموال مردم را به سرقت می‌بردند، گفت: ۱۰ مالخر هم که با این سارقان همکاری می‌کردند شناسایی شدند که در مخفیگاه آنها ۱۸۰ دستگاه تلفن همراه مسروقه و دو دستگاه لپ تاپ کشف شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد: اولویت پلیس علاوه بر شناسایی و دستگیری سارقان توجه خاص به مالخران است تا چرخه سرقت به درستی قطع شود. تا کنون با همکاری خوبی که با پلیس اماکن داشته ایم مالخران زیادی شناسایی و دستگیر شدند.

انهدام باند خشن سرقت منزل‌های شمال و مرکز تهران

وی با اشاره به پایگاه سوم پلیس آگاهی ادامه داد: دو باند ۸ نفره سرقت منزل که با استفاده از خودروهای ۴۰۵، ۲۰۶ و ۲۰۷ با پلاک‌های دست‌نویس به منازل مراجعه می‌کردند و با تخریب در و یا بالکن وارد منازل می‌شدند.

ولیپور با اشاره به اینکه یک دستگاه کلت کمری از این سارقان کشف شده است، گفت: این سارقان معمولاً منازل خالی را سرقت می‌کردند اما اگر صاحب خانه یا نگهبان را می‌دیدند با سلاح گرم یا سلاح سرد با این افراد درگیر می‌شدند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان کرد: تمامی این ۸ نفر سابقه دار هستند و بیشتر در مناطق شمالی و مرکز شهر تهران اقدام به سرقت می‌کردند.

وی ادامه داد: این سارقان بیشتر اشیا گران قیمت و وجه نقد را به سرقت می‌بردند؛ زمان برای این سارقان مهم است به همین دلیل اقلامی به سرقت می‌برند که بتوانند در کمترین زمان آنها را با خود حمل کنند

ولیپور گفت: اشراف و کنترل سارقان سابقه مداوم انجام می‌شود و به محض رخ دادن یک سرقت کارآگاهان به دنبال سرنخ‌ها هستند تا سارقان را شناسایی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CN ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    3 0
    بزودی همگی توسط قوه مقتدر قضاییه آزاد می‌شوند تا مبادا خدای ناکرده پلیس بیکار و ملت آب خوش از گلویشان پایین بره!
  • سام IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    سلام من چند روز پیش گوشیمو موتوری از دستم زد رفت شکایت هم کردم آیا جایی هست که ما برای شناسایی دزد گوشیم بیام چون چهره اش را دیدم و میشناسمش
    • هاشمی IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
      1 0
      نرو دنبالش فقط اعصابت خورد میشه حتی پلیس و قوه مفت خور از تو طلبکار هم میشن
  • سام IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    1 0
    خدا لعنت کند این دزدای بی همه چیز را دستشون بشکنه الهی.. من از سر مجبوری به خاطر مدرسه بچه ام گوشی را قسطی گرفته بودم که هنوز قسطش تموم نشده...
  • حسين IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    1 0
    ضرب شست صحيح است و نه ضرب شصت!
  • حسینی IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۰
    0 0
    انشالله با حکم سنگین مجازات شوند
  • سام IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۱
    0 0
    یعنی این گوشی هایی که از این باند گرفتن به صاحبشون برمی گردونن؟ کاش گوشی منم باشه بین اینا 😭😭

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس