کد خبر 1431758
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰
آخرین بازی بارسا در لیگ قهرمانان

بارسلونا در حالی آخرین بازی خود در لیگ قهرمانان اروپا را برابر ویکتوریا پلژن برگزار می کند که سرمربی این تیم از حالا برای قهرمانی در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی می‌کند.

به گزارش مشرق، بارسلونا ساعت ۲۳:۳۰ امشب و در آخرین دیدار مرحله گروهی و در گروه C، مهمان ویکتوریا پلژن در ورزشگاه مستا پلژن جمهوری چک است.

داوری این مسابقه را رادو ماریان پترسکو اهل رومانی بر عهده دارد. قرار است ترکیب احتمالی ویکتوریا پلژن با بازی استانک، هاول، هیدا، پرنیکا، یملکا، کالواچ، بوکا، ییرکا، ولکانوا، پیلار و چوری و همچنین ترکیب احتمالی بارسلونا با بازی پنیا، بیرین، پیکه، آلونسو، بالده، گاوی، دی یونگ، کسیه،  رافینیا، تورس و فاتی باشد.

در بازی امشب بارسلونا، لواندوفسکی، رونالد آرائوخو، آندریاس کریستنسن و ممفیس دیپای غایب خواهند بود.

موضوعی که ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا در نشست مطبوعاتی قبل از بازی به آن اشاره و خاطرنشان کرد: مقابل پلژن از سیستم چرخشی استفاده می‌کنم. این می‌تواند فرصت برای بازیکنانی باشد که در طول فصل کمتر بازی کرده‌اند و همچنین فرصتی برای جوانان خواهد بود. ضمن اینکه می‌خواهم ایناکی پنیا و پابلو توره را بازی دهم.

وی درباره حذف از لیگ قهرمانان اروپا نیز با اشاره به اینکه هم متأسفم و هم خوشبخت زیرا بدترین و بهترین دوران تاریخ بارسلونا را تجربه کرده‌ام، یادآور شد: بدترین دوره تاریخ باشگاه بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ و بهترین دوره هم از زمان مربیگری رایکارد تا بازنشستگی بود. انتظار این موقعیت در اروپا را نداشتیم؛ اما الان دیگر وقت تردید نیست و  باید به راهمان ادامه دهیم.

وی افزود: مطمئن هستم که در مسیر درست گام برمی‌داریم پس باید بیشتر کار کنیم و می‌دانم در سال ۲۰۲۳ جام قهرمانی را کسب خواهیم کرد، زیرا بارسلونا کوهی از احساسات است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس