کد خبر 1431776
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
وزیر جنگ تل‌آویو: نتانیاهو دروغگو است

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حمله به «بنیامین نتانیاهو» او را «دروغگو» توصیف کرده و خاطرنشان کرد که «امنیت اسرائیل را به خطر می‌اندازد».

به گزارش مشرق، «بنی گانتز» وزیر دفاع رژیم صهیونیستی در سخنانی به «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر سابق و رئیس حزب «لیکود» حمله کرده و گفت او «دروغگوئی است که قادر به گفتن هیچ چیز واقعی نیست و اسرائیل را به خطر می‌اندازد».

طبق گزارش وبگاه خبری «المیادین»، گانتز در آغاز رقابت‌های انتخاباتی کنست افزود که «ایتمار بن غفیر» عضو کنست و متحد نتانیاهو، «فردی که هیچ تجربه و اطلاعاتی ندارد و  خاورمیانه را شعله‌ور خواهد کرد». این در حالی است که بن غفیر مشتاقانه منتظر است تا در صورت پیروزی نتانیاهو، در کابینه بعدی تل آویو پست وزارتی به دست آورد.

این اظهارات روز گذشته (دوشنبه، ۳۰ اکتبر) یعنی یک روز قبل از انتخابات پارلمان رژیم صهیونیستی از سوی گانتز مطرح شد؛ انتخاباتی که امروز سه شنبه در سرزمین‌های اشغالی آغاز شده و پنجمین انتخابات در کمتر از چهار سال گذشته به شمار می‌رود.

پیش‌تر نتانیاهو از همه رای دهندگان و طرفداران حزب لیکود خواسته بود تا در روز انتخابات شرکت کنند و رای خود را به صندوق بیاندازند. او خاطرنشان کرده بود که هرکس تصمیم بگیرد در خانه بماند، گویی به گانتز و چپ‌گراها رای داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس